Sadoś

[Ursus C-360] Zalety i wady!

Polecane posty

asharot    446

Ja tobie wyją zwolnice przy orce przy prędkości 6km/h to znak że nie zaglądałeś tam co najmniej 20-lat albo źle przeprowadziłeś ostatnią regulację.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A co w zwolnicach do regulacji? Nawet luzu kasować nie trzeba bo łożyska kulkowe. 

Dyfer wyje i tyle powiedziane na forum z milion razy. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Co palicie? Podzielcie się:) Wyją zwolnice przy 6 km/h? 

Odpowietrzanie 3P - jeśli ktokolwiek twierdzi że trzeba się namęczyć to niech nie dotyka się do tego silnika ponieważ jego niewiedza może być droga w naprawie. Dla mnie nie ma większej różnicy w odpowietrzaniu i ciągnik zapala po kilku sek.

Porównywanie MF255 do C360 jest trochę nie na miejscu. Odpowiednikiem C360 w licencyjnych a raczej policyjnych ciągnika 4512. Gdzie C360 ma porównanie tylko w spalaniu:) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Odpowietrzanie 3P to wie tylko ten co go miał wprawdzie może jeden raz zapowietrzył się mi ot tak nie wiadomo czemu ale problem był przy wymianie filtra kiedy pompowało się za krótko i próbowało zapalić a on odezwał się i zgasł potem odkrecenie rurek przy wtryskach konieczne i pompowanie pompowanie ,a zwykłą 60 to szybsze prostrze odpowietrzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28702

Wady;

-tendencja do zakleszczania się skrzyni

 

na 5 lat zdarzyło się to u nas dosłownie 1 raz, tak więc sądzę że jak ktoś ma rozklekotaną skrzynię to powinien ją naprawić

tak samo można napisać że silnik ma tendencję do brania oleju nie dodając że przerobił bez remontu dwa razy tyle ile powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mark1    1

na 5 lat zdarzyło się to u nas dosłownie 1 raz, tak więc sądzę że jak ktoś ma rozklekotaną skrzynię to powinien ją naprawić

tak samo można napisać że silnik ma tendencję do brania oleju nie dodając że przerobił bez remontu dwa razy tyle ile powinien

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2647

Oczywiście jak się zapowietrzy to się go odpowietrzy ale w 60 jest prostsze
A u mnie 3p się zapowietrza tylko jak się stanu paliwa nie sprawdzi(przeważnie szeryf zapomni) raz podczas jazdy z lasu coś dostało się do filtra i zapalił z pociągu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9111

U mnie zapowietrzał się, jak był syf w zbiorniku i blokował zaworki w pompce. Odpowietrzenie, jak wie się, co trzeba robić, to 5 minut i traktor chodzi. Skrzynia się zakleszcza, jak się wyrobią zatrzaski, ja już wymieniłem wszystkie od biegów. W zwolnicach nie da rady nic wyregulować. Co innego mechanizm różnicowy, a co innego zwolnice. U mnie siedzi zestaw z zetora i jest w końcu cicho. A zwolnice słychać, ale to głównie na V biegu. Da się z tym żyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Biegi będą się zakleszczać gdy wajcha do przełączania lata sobie luźno (wyrobione zatrzaski od wajchy). Ale to nie jest wada, tylko zły stan techniczny ciągnika.

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co ma wajcha luźna do blokowania w skrzyni wodziki  raczej są wyrobione po 2 dużo też ludzi z tą skrzynią nie potrafi sie posługiwać  że  nie zatrzymają się do końca  lub dokladnie nie wyrzucą poprzedniego biegu.Mi raz  sie zakleszczyła  jak z 3 na 4 chciałem wrzucić przy podorywce ale to już na chama chciałem wbić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Adi96, jak sobie ta wajcha lata, to potrafi palec wybieraka trafić miedzy dwa wodziki i wrzuci się jakiś bieg. W pierwszej kolejności winne jednak są zatrzaski wodzików.

Z gratami są rozmaite przygody.

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

u mnie jak wył przy orce, jadąc do przodu jeszcze znosnie, najgodzej jak się zjeżdżało z górki, to był zerwany gwint na wałku ataku, wysypane łożysko igiełkowe, atak latał luźno, zrobiłem z tym zeszłej zimy, i cisza, jak wyje to tylko na 5 przy szybkiej jeździe, ale znosnie, bez słuchawek można jechać,

co do zakleszczania, to jest OK może raz na sezon, zwykle w prasie, jak się chce szybko biegi zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Czołem!!! Co sądzicie na temat zakupu C-360 do stosowania jako wół roboczy (głównie do zrywki drzewa? tj. do lebiody). Ciągniemy ostatnio ze szwagrem spore ilości drwa (sprzedaż, wycinka u ludzi) Aktualnie stosujemy C-328 albo najmujemy 4x4 na gorszy teren ale to wiadomo c328 lekka a najęty ciągnik to ogromny koszt. Niestety budżet mocno ograniczony żeby kupić ładną mtz albo coś innego 4x4. Dlatego pomyśleliśmy o c-360 a w przypływie gotówki dorzucić do niej przedni napęd.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

po lasach dużo c 360 śmiga, jak nie ma za dużo funduszy to niezły wybór, dobrze by było zainwestować w lepsze opony do lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurtz    1

Opona wiadomo, dociążenie przodu, dobra lebioda, jak będzie mamonka docelowo przedni napęd. Mam c-328 ale ośka tak lekka że masakra. Musiałbym dać płaską albo okrągłą i balast ze 250kg to może i coś by z tego było, ale to zaś bym ją zakatował. A wolę w las mieć typowego woła roboczego a c-328 tylko do transportu, grządek i ziemniaczków:)

Volvo jakie masz Volvo?:P Ja ujeżdżam S80:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lexion1012    1
Dnia 29.10.2007 o 14:31, Kamyk514 napisał:

Ja uważam ze 360 nie pali aż tak dużo ale w porównaniu do zetora 5211 to niema szans do spalanie jest podobne ale jaki komfort wspomaganie a w 360 ledwo ukręcisz kierownicą. Mój wujek mówi ze 360 no tego nawet za darmo nie chce że wolał by robić koniem niż 360:lol:

To niech robi tym koniem. Trzymam za słowo.  Ciekaw jestem jak dlugo będzie pracować tym koniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Lepiej późno niz wcale 9_9

Widocznie internet mu wolno chodzi :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj