Skocz do zawartości

Zdjęcie

olej do wspomagania


21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 07 listopad 2011 - 12:34

olej do wspomagania Mam Forda 4610 i jak kupiłem to gość powiedział że do wspomagania jest zalany olej jak do skrzyni automatycznej. Znajomy miał MF590 i mówił że taki sam ma zalany. Wszystko ładnie pięknie ale w pompie na wierzchu ten olej jest biały. To wygląda jak zsiadłe mleko :D Teraz nie wiem czy spuścić ten olej a zalać nowego czy to zostawić i nie ruszać ? Boje sie że jak spuszcze i zaleje nowego to zapowietrzy mi układ wspomagania...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
olej do wspomagania Dzisiaj, 03:13
  •  

#2 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2011 - 16:13

olej do wspomagania Kilka razy ruszysz kierownicą i będzie chodziło-odpowietrza się samo , aby był olej.Masz pomieszany olej.

#3 Share Rpalka

Rpalka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2011 - 19:18

olej do wspomagania Powinno byc zalane ATFem - czerwony

#4 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 07 listopad 2011 - 20:14

olej do wspomagania @Rpalka właśnie tym mam zalane ;) I taki był wlany(podobno). Wiem że w kolorze był identyczny...

#5 Share Rpalka

Rpalka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2011 - 21:38

olej do wspomagania Starosc nie radosc :P
Sprawdz filtr i zalej nowym - moze bylo cos mieszane, w najgorszym pompa moze szwankowac

#6 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 08 listopad 2011 - 16:48

olej do wspomagania Ale tam chyba nie ma filtra... Przynajmniej ja nie widze... Pompa jest ok bo lekko sie kręci nawet pod obciążeniem ;)

#7 Share Rpalka

Rpalka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 listopad 2011 - 17:18

olej do wspomagania To jak sie kreci to jest dobrze :P
Nr filtra 83936985 = EDPN3K758A - jest w srodku w tej pompie
Jak potrzebujesz to ;)

#8 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 08 listopad 2011 - 19:55

olej do wspomagania to musze pompe rozebrać żeby go wymienić ? :blink:

#9 Share Rpalka

Rpalka

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 39 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 listopad 2011 - 14:36

olej do wspomagania Nic trudnego - zlewasz plyn, odkrecasz rurke - taco jest przykrecona do "dupki" :P tej pompy, odkrecasz srube mocujaca i sciagasz ten garnek i masz wszystko na dloni.

#10 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3380 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 02 styczeń 2012 - 17:21

olej do wspomagania Ten biały czy też mleczny kolor oleju na wierzchu to wina jego wieku.... tej pompy się nie odpowietrza (tam u góry jest taki cycuszek, który służy właśnie do "automatycznego" odpowietrzania się pompy) ;)

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
olej do wspomagania Dzisiaj, 03:13
  •  

#11 Share bolko

bolko

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa roślin,

Napisany 15 styczeń 2012 - 16:48

olej do wspomagania U mnie w C-360 tez mam wspomaganie i zalane mam Boxolem 26 bo jest rzadki. Ten bialy kolor byl u mnie zaraz po tym jak zalalem to wspomaganie i wg mnie ta biala barwa jest wynikiem pienienia sie tego oleju.

#12 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3380 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 15 styczeń 2012 - 17:43

olej do wspomagania Też może tak być....

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


#13 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 04 wrzesień 2012 - 19:27

olej do wspomagania i pojawił sie nowy problem, i żeby nie zakładać nowego tematu pisze tutaj. Otóż czy przez to że mam ten zmieszany olej mogło sie coś zrobić z kątem skrętu ? Bo mam wrażenie że kiedyś miał mniejszy promień skrętu niż teraz. Problem pojawił sie nie dawno. Kiedyś to prawie w miejscu nawracałem, a teraz potrzeba więcej miejsca, a to jest dla mnie ważne bo mam na nim ładowacz.

#14 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 04 wrzesień 2012 - 19:57

olej do wspomagania Na drążkach nie masz luzów?

#15 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7583 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 04 wrzesień 2012 - 20:02

olej do wspomagania To raczej nie będzie wina płynu chyba że jest totalnie stary i przepracowany. Im bardziej skręcone koła siłownik działa pod bardziej niekorzystnym kątem, potrzebuje większego ciśniania żeby skręcic koła. Możliwe że nie ma siły a tu już może być wina pompy, rozdzielacza czy orbitrola, siłownika.
KPK Kumurun Team

#16 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 05 wrzesień 2012 - 18:21

olej do wspomagania ale tu nie ma siłownika :P Nie wiem jak to działa, ale tu jest układ jak w c360 i do tego pompa i bez siłowników :blink: Jak oglądałem to myślałem że nie ma wspomagania. Co do luzów to troche są luzy... Może to być wina tego ?

#17 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 05 wrzesień 2012 - 18:46

olej do wspomagania Oczywiście, luzy mogą powodować mniejszy skręt. Kręcisz kierownicą i część obrotu kierownicy tracisz na skasowanie luzu na drążkach w danym kierunku.

#18 Share SipmaZ224

SipmaZ224

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 548 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubartów

Napisany 29 wrzesień 2012 - 19:25

olej do wspomagania Ale jaki by to musiał być luz by stracić znacząco na promieniu skrętu, mało realne.

#19 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 30 wrzesień 2012 - 09:56

olej do wspomagania tak sie przyjrzałem i chyba mam przyczyne. Otóż drążki kierownicze kończą swój żywot i podejrzewam że to tam gdzieś sie przycina i dlatego kierownica nie obraca sie do końca. Czasami wszystko jest ok więc raczej to to.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
olej do wspomagania Dzisiaj, 03:13
  •  

#20 Share soltys48

soltys48

    stary sołtys

  • Members
  • PipPipPip
  • 3380 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp
  • Zainteresowania:politologia

Napisany 30 wrzesień 2012 - 10:13

olej do wspomagania a w obie strony masz jednakowy skręt???

KOLOR POTĘGI JEST TYLKO JEDEN............................NIEBIESKI!!!!!!!!!!!!!!

 

3000 postów

mam nadzieję, że  chociaż w części z nich pomogłem


Podobne tematy