adikpl1

John Deere 5E - nowe modele

Polecane posty

andrzej2257    142

Coś mi się wydaje że John deere to już nie jest ta sama marka nie podobają mi się te wynalazki typu 5 M i 6D :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94

Byłem ostatnio na pokazach i zwróciłem uwagę na john deera 5065e. W środku bardzo fajny, bardzo prosty ciągniczek, za tą wersję z kabiną chcieli 105 tyś. netto. Na silniku na tabliczce było napisane "Made in India". Mi się wydaje że to dobry ciągnik. Dealer powiedział że w książce ma napisane że musi wypracować 20-25 tyś mth. Niech nawet wychodzi 15 to inne marki już mnie nie interesują. Jak dla mnie może być i wyprodukowany w Mongolii, tak też umieją skręcać śrubki :) Przeglądy co 400mth, koszt jednego przeglądu 900zł. Co za bzdurne komentarze, że johny to kiepskie ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

Ostatnio słyszałem że z kabiną 96k brutto.


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

Obejrzałem sobie tego E na agroparku wlublinie, wersja z kabina jd 80 km, ogólnie bida z nędzą tam nie ma za co dac 100 tys brutto koła małe wąziutki komin jak w c330 kabina paskudna w srodku spartansko marne plastki badziewny fotel badziewna deska rozdzielcza farmtrac jest na podobnym albo wyższym poziomie osobiscie wolałbym farmtracka niby jest ten rewers hydrauliczny ale to nie jest jd stał obok 5R to dzień do nocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

przynajmniej na innych rynkach mają jakieśnormalne małe zgrabne ładowacze dlaczego na polskim rynku takch nie ma a nie montująjakieś dzwigi że ciągnik z pustym narzędziem się przewraca jak zetory proximy czy tur 16 z hydrametu na mniejszych zachodniakach parodia jakaś zachodnie też nie lepsze czyżby dielerom zależało na tym żeby zarżnąc ciągnik jak najszybciej bo klijent przyjdzie po części lub nowy ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aguila    0

Sam zastanawiam sie czy w przyszlosci nie zakupic 5065e .Tani ,mechaniczny ,solidny ciagnik .

John Deere wkroczyl tą seria oraz M na nowy rynek zbytu -dla mniej zamoznych klientów ktorych nie stac na sprawdzona marke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Kolega kupił 5065e z ładowaczem stohl na wiosnę. Pierwsze jego uwagi były na temat spalania że tak dużo pali. Na jesieni jak z nim gadałem to mówił że ładnie zszedł ze spalaniem ale mógł by palić tyle co mf 255 :D Z usterek to miał skrzywioną felgę i dealer robił trochę uniki żeby tego nie wymieniać. Poza tym to fajny ciągnik zwinny ale ciągnie dopiero od 1400 obrotów i do ułożenia biegów trzeba się przyzwyczaić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek80a    1

Silnik czyli PowerTech M jest francuski a co z resztą to nie wiem mało jest informacji na jego temat. Mówiąc "chinol" wnioskuje, że masz na myśli JD serii M w której chiński jest most przedni i tylni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

5E ma korzenie indyjskie, te małe 5E to napewno, a ten większy, trudno powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie wiem...

trudno powiedzieć...

zdaje się...

chyba...

 

Nie ma to jak zadowalająca odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Niewiem z kad to jest wedlug mnie napewno nie jest to cos wspaniałego i cos co warto kupic


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

koledzy posiada ktoś ciągniki z tej serii E 5055, 5065 jak to chodzi czy jest awaryjne, będę składał wniosek na modernizację i pasowało by coś podać w nim rozmyślam nad deutz fahr 310 agroplus, i właśnie którymś z jaśków, chodzi mi o traktor czysto mechaniczny bez zbędnej elektryki który miałby odciążyć c 330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edi25    0

zna ktos wymiary JD 5083, wysokosc i szerokosc? Posiada ktos takiego z turem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seria M jest chyba chińska

5M w Manheim składają kolego, a 5E 3-cylindrowy w Indiach, 4-cylindrowy w Meksyku. Ja do tych indyjskich traktorków to nastawiony byłem jak do całego chińskiego szajsu ale czytałem kiedyś artykuł o tej fabryce w indiach, powstała bodajże w 2008r i ze wszystkich fabryk JD ma najmniejszy odsetek przyjętych zgłoszeń gwarancyjnych. Koleś sie wypowiadał że siła robocza tańsza, grunty tańsze i wogole koszty ale standardy takie same jak w fabryce 6R i co 10m na lini produkcyjnej amerykański inżynier pilnuje jakości. U nas w regionie są mniejszcze gospodarstwa i sporo tych ciągników poszło, sąsiad ma i na razie nic mu się tam przy nim nie dzieje. Nawet do tuneli foliowych się nadają.

A jeśli chodzi o to rozbieganie marek po świecie, kolega ma turecką Toyotę i też sobie chwali - to tak off topic;-)

 

Niewiem z kad to jest wedlug mnie napewno nie jest to cos wspaniałego i cos co warto kupic

Domyślam się że masz Farmtrack'a więc pewnie też nie ulegasz stereotypom typu: w jakim kraju produkuje się ciągnik;-) W 5083E w bardzo dobrej cenie dostaniesz hydro-rewers, klimę, orygialną kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

 

 

 

 

Domyślam się że masz Farmtrack'a więc pewnie też nie ulegasz stereotypom typu: w jakim kraju produkuje się ciągnik;-) W 5083E w bardzo dobrej cenie dostaniesz hydro-rewers, klimę, orygialną kabinę.

 

W serii E jest rewer hydrauliczny i klima :o ? Pierwsze słysze i zwracam honor :)


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Było opisane w którymś Top Agrar o Modelu 83 i 93 E i właśnie mają klimę , rewers , dodatkowe wyjścia hydrauliczne ;)

 

Sasiad ma 5063E od ponad 2 lat bez kabiny zeby wchodził do obory i se chwali i ma jeszcze oprócz nich 5820 i 5080M ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
savas    3

Ciekawe, jak sobie bedzie radził w kosiarce, ogólnie 83 km do 2,5 m powinno wystarczyć, do paszowozu, zgrabiarka rozbijak tez, do takich rzeczy zbytniej najdroższa nie potrzeba a cena niegoupia... Chętnie bym popatrzył jak sobie radzi w takich pracach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj