Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 5E - nowe modele


121 odpowiedzi na ten temat

#21 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:09

John Deere 5E - nowe modele tu macie zdjęcia...

Taki jak na zdjęciu, dokładnie ten, tylko ma mieć jeszcze przedni TUZ założony, a z tyłu belki hakowe

Załączone miniaturki

  • 09012012912.jpg
  • 09012012913.jpg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5E - nowe modele Dzisiaj, 10:05
  •  

#22 Share gajor24

gajor24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:11

John Deere 5E - nowe modele a ile taki ma koni?? i ile dałęs

Edytowany przez gajor24, 22 styczeń 2012 - 20:12.


#23 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:15

John Deere 5E - nowe modele Ciągnik + przedni TUZ+belki hakowe+pług do odśnieżania 2.5M sterowany hydraulicznie 95000
TUR + dodatki+paleciak+krokodyl 2.1M jakieś 20000
Koni ma 75

Edytowany przez mrup, 22 styczeń 2012 - 20:16.


#24 Share Patryk1932

Patryk1932

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Książa Wielkiego
  • Zainteresowania:Motoryzacja
    Nowoczesne maszyny rolnicze

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:16

John Deere 5E - nowe modele A wstawisz fotki jak przyjedzie?

#25 Share gajor24

gajor24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:19

John Deere 5E - nowe modele moc jak moja 902 :P a ile to wazy?? bo czytam na jd stronie i widze ze ledwo 3 tony. i gdzie tu pasażer a proximak wieksza

#26 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:32

John Deere 5E - nowe modele Wierzę, tylko nie o to w tym temacie chodzi, Ty masz lepszy, wogóle jesteś lepszy, nie chodzi czy Ty czy ktoś inny ma lepszy, ładniejszy, większy, każdy ma to na co się kiedyś zdecydował, Ty chwalisz ZETORA ktoś inny będzie chwalił URSUSA. W tym temacie chodzi o opinie na temat właśnie tego modelu. Nie założyłem tego tematu jako wybór ciągnika tylko opinie o tym modelu, aby osoby które go już kupiły albo się na niego decydują mogły tu uzyskać o nim jak najwięcej informacji.

moc jak moja 902 :P a ile to wazy?? bo czytam na jd stronie i widze ze ledwo 3 tony. i gdzie tu pasażer a proximak wieksza


Masz zdjęcia wyżej.

A wstawisz fotki jak przyjedzie?



#27 Share gajor24

gajor24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:32

John Deere 5E - nowe modele ja wiem ale za taka cene sa lepsze chyba. a taki nie wiadomo kto ma. wiekszosc bierze belarusy.

#28 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 20:40

John Deere 5E - nowe modele No zgadza się, jest ich dość dużo, zwłaszcza w 2011 roku się ich bardzo dużo sprzedało, założyłem temat i postaram się go prowadzić jak najdłużej, jak go sprowadzę i zacznę użytkować to postaram się pisać jak najwięcej o tym modelu, póki co liczę że jak najwięcej osób się dołączy, myślę że i jacyś użytkownicy się znajdą.

#29 Share JOHNDEERE5080M

JOHNDEERE5080M

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja rolnictwa

Napisany 22 styczeń 2012 - 21:01

John Deere 5E - nowe modele Z tego co słyszałem Jd E pali mało w ładowaczu czołowym potrafi się zadowolić 3l ropy. Te ciągniki są bardzo żywotne pracują już od wielu lat w Meksyku Brazylii mają bardzo dobrą opinie.

#30 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 22 styczeń 2012 - 21:05

John Deere 5E - nowe modele

Z tego co słyszałem Jd E pali mało w ładowaczu czołowym potrafi się zadowolić 3l ropy. Te ciągniki są bardzo żywotne pracują już od wielu lat w Meksyku Brazylii mają bardzo dobrą opinie.


I właśnie o takie opinie mi chodzi, bardzo dziękuję, a wiesz może coś więcej na temat najczęstszych usterek, ceny części zamiennych????

Edytowany przez mrup, 22 styczeń 2012 - 21:06.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5E - nowe modele Dzisiaj, 10:05
  •  

#31 Share JOHNDEERE5080M

JOHNDEERE5080M

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanizacja rolnictwa

Napisany 22 styczeń 2012 - 21:16

John Deere 5E - nowe modele Jak będę widział się ze znajomym z jelonka to postaram się jak najwięcej dowiedzieć. Napiszę na forum.

#32 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 24 styczeń 2012 - 20:18

John Deere 5E - nowe modele Luuuuuuuudzie....... Dajcie głos!!! Czyżby na tym forum nie było użytkowników 5075E lub znawców JD???????

#33 Share pawel26d

pawel26d

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zabrnie
  • Zainteresowania:sport, technika rolnicza,

Napisany 28 styczeń 2012 - 20:18

John Deere 5E - nowe modele Hej to dobry ciągnik przedewszystkim prosty, jest robiony w indiach, mój taki dalszy wujek kupił 5055e jak do tej pory jest zadowolony, sporo tych ciągników jeździ w Słupcu przynajmniej trzy to mozna zapytać użytkowników

#34 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 01 luty 2012 - 18:08

John Deere 5E - nowe modele Witam..
Dostałem troszkę info na temat serii E od ''tommos86''

Gama ciągników składa się z trzech modeli: 5055 E z silnikiem o mocy 55 KM, 5065 E z silnikiem o mocy 65 KM
i 5075 E z silnikiem o mocy 75 KM. Wszystkie modele serii 5E są dostępne w wersjach z napędem 2WD i MFWD.
Cechy wszystkich silników:
Sprawdzone w praktyce silniki John Deere PowerTech M
Wtrysk mechaniczny zapewniający niezawodność i trwałość silników
Chłodnica powietrza doładowującego zapewniająca spełnienie rygorystycznych wymagań normy
TIER III regulującej dopuszczalne poziomy emisji spalin
Niskie zużycie paliwa i jedynie minimalna szkodliwość dla środowiska naturalnego
Opracowana przez firmę John Deere sprawdzona technologia chłodzenia natryskowego tłoka
i mokre tuleje cylindrowe
Maksymalne osiągi i zachowanie wysokiej wartości podczas całego okresu eksploatacji
Wydajne silniki 3-cylindrowe o mocy od 55 do 75 KM
Zapewniają 26-procentowy zapas momentu obrotowego
MECHANICZNA POMPA WTRYSKOWA
W ciągnikach serii 5E zastosowano wysokiej klasy pompę
wtryskową wyposażoną w mechaniczny dystrybutor
z precyzyjnym i ciągłym pomiarem dawki paliwa.
Pompa jest wyposażona w mechanizm, który reguluje
ilość paliwa w oparciu o ciśnienie turbosprężarki.
Technologia ta pomaga spełnić rygorystyczne
wymagania w zakresie emisji regulowane przez normę
TIER III i zapobiega powstawaniu czarnego dymu.
Pompa jest typu samosmarującego, w związku z czym
nie wymaga obsługi.
TURBOSPRĘŻARKA
We wszystkich silnikach ciągników serii 5E jest
montowana turbosprężarka zwiększająca moc
i moment obrotowy silnika, a przy tym
charakteryzująca się krótkim czasem zwłoki.
Silniki 3-cylindrowe ciągników serii 5E, cechujące się
wysoką prędkością gazów wylotowych w krótkim
kolektorze wydechowym, osiągają najwyższą
sprawność przy zastosowaniu turbosprężarki
zasilającej jednokanałowy układ zasilania powietrzem.
Starannie dobrane ustawienia turbosprężarki i silnika
sprzyjają oszczędności paliwa i minimalizują
zanieczyszczenie środowiska
Ciągniki serii 5E są standardowo wyposażone
w chłodnicę powietrza doładowującego.
Chłodnica powietrza doładowującego obniża
temperaturę opuszczającego turbosprężarkę powietrza,
zanim trafi ono do silnika. W rezultacie temperatura
powietrza dolotowego zostaje utrzymana, co poprawia
proces spalania i zapewnia optymalną moc.
W celu zapewnienia łatwej obsługi chłodnicę
powietrza doładowującego umieszczono z prawej
strony chłodnicy.
MOKRE TULEJE CYLINDROWE
Mokre tuleje cylindrowe, stosowane przez firmę
John Deere, to sprawdzone i cieszące się uznaniem
rozwiązanie.
Korzyści:
• Ich zaletą jest wysoka skuteczność chłodzenia.
Spalanie przebiega przy niższej temperaturze,
dzięki czemu spada emisja tlenków azotu.
• Jednakowa grubość ścianek zapewnia bardziej
wyrównaną charakterystykę procesu chłodzenia.
• Płyn chłodzący odbiera ciepło na całej długości
tulei, dzięki czemu chłodzenie jest bardzo
wydajne.
• Od wewnątrz powierzchnia tulei jest odpowiednio
wygładzona w celu zapewnienia przewidzianego
zachowania się oleju.
• Przeglądy silnika są szybkie i niedrogie.
CHŁODNICA PALIWA
W najwyższym modelu, 5075 E, chłodnica paliwa
stanowi wyposażenie standardowe. Umożliwia
utrzymanie temperatury w przewodzie powrotnym
i zapobiega nagrzewaniu się paliwa w zbiorniku.
CHŁODZENIE NATRYSKOWE TŁOKA
We wszystkich silnikach tłoki są dodatkowo
chłodzone filtrowanym i chłodzonym olejem, który
jest natryskiwany na spód każdego tłoku.
Korzyści:
• Większa trwałość silnika dzięki mniejszemu
zużyciu tulei i pierścieni tłokowych.
• Zmniejszone wydzielanie ciepła minimalizuje
ryzyko przywierania pierścieni
Przekładnie ciągników John Deere serii 5E — płynna zmiana biegów
Synchronizator wału górnego
Nowa generacja przekładni o płynnej zmianie biegów, które mogą być łatwo zmieniane
nawet przez niedoświadczonych operatorów
Rzędowa zmiana kierunku jazdy
Zintegrowany mechanizm zmiany kierunku jazdy sprawia, że modele serii 5E to najlepsze
ciągniki do obsługi ładowacza
Przekładnia podstawowa
Rozwiązanie o ekonomicznych parametrach i konkurencyjnej cenie — dla oszczędnych klientów.
Szeroki zakres biegów — z dziewięcioma biegami do przodu i trzema do tyłu
— sprawia, że ciągnik nadaje się do wszystkich prac rolniczych.
Wyprodukowana przez firmę John Deere i sprawdzona pod względem niezawodności
Klienci mogą zaufać tej przekładni skonstruowanej zgodnie z najwyższymi standardami
firmy John Deere
Boczne dźwignie zmiany biegów
ułatwiają szybkie i bezproblemowe zapoznanie się z obsługą
Samoregulujące, samowyrównujące i załączane hydraulicznie mokre hamulce tarczowe
zapewniają bezpieczeństwo prac transportowych i łatwe serwisowanie
Konfiguracja 2WD lub MFWD
Zapewnia dostarczanie mocy na cztery koła i znakomitą zwrotność
Szeroki zakres prędkości obrotowych WOM

#35 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 luty 2012 - 08:54

John Deere 5E - nowe modele Bajki jak w kazdym folderze. Chłodzenie tłoków olejem to stary patent nie wiem co nowego z tym związanego opracował JD. Ale makaron na uszy można nawijać. Piszą, że cudo a potem jak z 5m tu wyje tam cieknie to brzenczy itd.

#36 Share mrup

mrup

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mielec
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 02 luty 2012 - 11:11

John Deere 5E - nowe modele

Bajki jak w kazdym folderze. Chłodzenie tłoków olejem to stary patent nie wiem co nowego z tym związanego opracował JD. Ale makaron na uszy można nawijać. Piszą, że cudo a potem jak z 5m tu wyje tam cieknie to brzenczy itd.

Masz taki ciągnik???
Jeździłeś nim, jak się sprawuje w polu???
Zdaję sobię sprawę że to stronnicze wiadomości ale nic innego nie znalazłem.. Jak masz więcej info na ten ntemat to napisz.

#37 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2012 - 11:21

John Deere 5E - nowe modele

Szeroki zakres biegów — z dziewięcioma biegami do przodu i trzema do tyłu
— sprawia, że ciągnik nadaje się do wszystkich prac rolniczych.


Godny konkurent dla licencyjnych Ursusów ;) .

#38 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 luty 2012 - 11:50

John Deere 5E - nowe modele Z ta konkuręcją dla ursusa to się zgodzę. Z tym, że konkuruje tylko nazwą bo jakość i parametry techniczne pewnie na podobnym poziomie. Po to są między innymi fora by poznać opinie innych użytkowników. O 5m przeczytałem cały temat i wiem, że nie wszyscy z nich jednakowo się cieszą. 5E to wynalazek, który znajdzie niewielu nabywców. A to z tego tytułu, że jest malutki i nie bardzo przyda się w dużych gospodarstwach na ciągnik pomocniczy, w średnich nie będze z tego powodu głównym a małych na niego nie będzie stać.

#39 Share rafftti

rafftti

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 345 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 03 luty 2012 - 13:42

John Deere 5E - nowe modele A o jakim ciągniku wszyscy użytkownicy wypowiadają się, że są w 100% zadowoleni? Ja mam M i jestem zadowolony, mało tego mam we wniosku na MGR wpisany właśnie 5055E. Widziałem ten ciągnik i wygląda trochę jak stuningowana 60-tka, ale mi to pasuje. Potrzebuję tego ciągnika do tuneli foliowych i do obór(musi być bez kabiny i mieć napęd na cztery koła) Mnie nie rajcuje kupa elektryki i elektroniki, ma być prosty do bólu. W wakacje 2011 kupił facet dwie wsie ode mnie takie coś a teraz kumpel ojca z sąsiedniej wioski. Jak już będę miał podpisaną modernizację to się do nich przejadę. Po dobrym roku użytkowania jak już im minie zauroczenie nowym ciągnikiem to już czegoś prawdziwego się dowiem. Parę fotek z oryginalnym ładowaczem John-Deere-5055E,666df094.jpg John-Deere-5055E,904be2f3.jpg John-Deere-5055E,55179d16.jpg John-Deere-5055E,ca5daa30.jpg

Edytowany przez rafftti, 03 luty 2012 - 15:26.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 5E - nowe modele Dzisiaj, 10:05
  •  

#40 Share grzesiekkk

grzesiekkk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie

Napisany 28 luty 2012 - 20:38

John Deere 5E - nowe modele

A o jakim ciągniku wszyscy użytkownicy wypowiadają się, że są w 100% zadowoleni? Ja mam M i jestem zadowolony, mało tego mam we wniosku na MGR wpisany właśnie 5055E. Widziałem ten ciągnik i wygląda trochę jak stuningowana 60-tka, ale mi to pasuje. Potrzebuję tego ciągnika do tuneli foliowych i do obór(musi być bez kabiny i mieć napęd na cztery koła) Mnie nie rajcuje kupa elektryki i elektroniki, ma być prosty do bólu. W wakacje 2011 kupił facet dwie wsie ode mnie takie coś a teraz kumpel ojca z sąsiedniej wioski. Jak już będę miał podpisaną modernizację to się do nich przejadę. Po dobrym roku użytkowania jak już im minie zauroczenie nowym ciągnikiem to już czegoś prawdziwego się dowiem. Parę fotek z oryginalnym ładowaczem John-Deere-5055E,666df094.jpg John-Deere-5055E,904be2f3.jpg John-Deere-5055E,55179d16.jpg John-Deere-5055E,ca5daa30.jpg

Powiem tak,tez się przymierzałem do tego ciągnika, do puki nim nie pojeżdżiłem u dilera.Przy temperaturze moze minus 5-7 stopni,odpalił po dłuższym kręceniu,początkowo załapaly tylko dwa cylindry ,trzeci dołączyl po kilku sekundach.W kabinie jest głosno,jeszcze do tego jest takie echo słychać.Kabina była jakaś polska,zapomniałem jakiego producenta,z tego co mówił przedstawiciel w tych od naglaka jest troche lepiej.Napewno ciszej będzie w tych orginalnych w wersi E5083 .Pod względem hałasu jednak nie jest duzo lepiej jak w ursusach c 360,czy MF 255 . Zwrotność bardzo dobra.Pozdrawiam.Grzesiek.

Edytowany przez grzesiekkk, 28 luty 2012 - 21:01.


Podobne tematy