adikpl1

John Deere 5E - nowe modele

Polecane posty

adikpl1    257

Niedługo do sprzedaży mają trafić nowe dwa modele będące uzupełnieniem oferty ciągników serii 5E. Produkowane prawdopodobnie będą w MONTERREY - Meksyk

 

P16161.gif

 

Silniki: PowerTechM Tier 3 turbodoładowane, pompa wtryskowa rozdzielaczowa

4045HP058 82 KM 315Nm

4045HP059 92 KM 353Nm według normy 97/68/EC

Przekładnia 12/12 PowrReverser™ rewers EH, 4 biegi, 3 zakresy

WOM niezależny 540/540E

Hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie

 

Układ hydrauliczny otwarty w położeniu neutralnym, pompa zębata typu tandem, mechaniczny podnośnik, cięgła dolne stałe z wymiennymi kulami

układ kierowniczy 24,9 l/min

układ zewnętrzny 62,2 l/min

udźwig podnośnika 1530 kg przy 610 mm za kulami zaczepowymi

 

Zbiornik paliwa 126 l

Masa własna (wysyłkowa) 5083E 3044 kg, 5093E 3234 kg

Opony standardowe 12.4 X 24 ,16.9 X 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Fajny ciągniczek tylko troche mały udzwig podnośnika i trochę za lekki. Zna ktoś może przybliżoną cene?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi osobiście się nie podobają. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowca94    168

Mi także a zresztą to już nie jest JD :(. I więcej niestety nie mam nic do powiedzenia na temat tych pseudo Jeleni tu każdy podzespół będzie z Chin(czyli do bani)

Edytowano przez hodowca94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

To nie jest już jeleń? hymm, te 5m i 5e od dawne juz były dostepne w ameryce, a teraz wprowadzaja także do Polski, sa różne filmiki na YT z takimi jankami, jakieś janki bez napędu na przednią oś 30-50km i takie różne B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Cena to bodajże 124tys. zł netto (taka była w Bednarach). Ciągnik całkiem przyjemny w środku (wykonanie na poziomie 6D-czyli tandeta jak na budżetówkę przystało ;) ), jednak mały gabarytem i trochę mały udźwig ma (i nie ma możliwości jego zwiększenia :unsure: ). W tej cenie mogli by dać coś lepszego, no ale za znaczek też trzeba bulić :( Dodatkowo 12.4 to najszersze opony jakie można mu dołożyć na przód :( Maszyna dobra na główny ciągnik dla małych i średnich gospodarstw, tylko szkoda że tych średnich gospodarzy nie stać na zakup chociaż takiego jelenia... Obstawiam, że w Polsce przyjmie się jak 6D :lol: czyli bez poparcia ze strony rolników i tylko nieliczne egzemplarze będą pracować w naszym kraju ;)

Edytowano przez Hubert8245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Kolejna tandeta ze stajni jd. Widziałem to coś w bednarach. W środku tak jak ktoś pisał wyżej tandeta totalna. Tanie to może to jest ale czy aż takie tanie jak na to co oferuje to nie powiedział bym. Jak dla mnie wypuszczanie na rynek takich wynalazków mało ma wspólnego z budowaniem prestiżowego wizerunku marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

Tutaj nie ma wyposażenia dodatkowego ponieważ ma to ułatwić dostep do nich, bo będą składane w jednej opcji.

Te biegi troche dziwne, jak włozyłem bieg z lewej strony do dołu(nie pamiętam jaki to był) to wyłączając go dźwignia na luzie sama odbijała w prawo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

Witam.

Przeglądając tematy w poszukiwaniu informacji odnośnie serii 5E, lub konkretnie 5075E nie znalazłem zbyt wielu informacji, wszystko co jest to bardziej takie ogólniki i w dodatku bardzo porozrzucane.

Mam niewielkie gospodarstwo, około 15ha, o zróznicowanej specyfice produkcji(wszystkiego po troszku).

Dostałem trochę dofinansowań i zdecydowałem się na zakup własnie takiego ciągniczka.

Chiałbym uzyskać trochę więcej szczegułowych informacji od znawców tematu i użytkowników tego ciągnika na temat silnika, skrzyni, mostów, występujących usterek, cen i dostępu części zamiennych.

Nie chodzi mi o krytykę, wiem że tam nie ma niewiadomo jakiego wypasu bo mi on jest niepotrzebny, chciałem kupić ciągnik prosty, łatwy w obsłudze, zwrotny do ładowacza czołowego, może do odśnieżania, co by niewiele palił i niewiele kosztował. Czy to dobry wybór???

Chciałbym aby tu kazdy mógł znaleźć max profesjonalnych informacji zarówno o serii E jak i przedewszystkim o modelu 5075.

Tematy połączone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

czy nie chcę....

chcę... ale budżet mnie nie puści....

to nie ta półka.

z tego co mi mówili u deelera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

95000, jak tu dodać zdjęcie????

Edytowano przez mrup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

95tys to jednak mało. to nie wolisz zetora?? np proxime?? co sie bedziesz męczył takim malcem??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

Ten jak na moje gospodarstwo to już za dużo, nie wykożystam jego mocy, a pozostały park maszynowy jaki mam to maszyny kupowane lata temu do c 330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

No spoko tylko że decyzja już podjęta, faktura wystawiona, ciągnik ma być na dniach.

A myślałem kiedyś o nim ale jakos tak wyszło że wziąłem tamten.

Wiesz jak tu dodać zdjęcie????/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

tu macie zdjęcia...

 

Taki jak na zdjęciu, dokładnie ten, tylko ma mieć jeszcze przedni TUZ założony, a z tyłu belki hakowe

post-35643-0-45603100-1327259183_thumb.jpg

post-35643-0-01177300-1327259210_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

a ile taki ma koni?? i ile dałęs

Edytowano przez gajor24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrup    0

Ciągnik + przedni TUZ+belki hakowe+pług do odśnieżania 2.5M sterowany hydraulicznie 95000

TUR + dodatki+paleciak+krokodyl 2.1M jakieś 20000

Koni ma 75

Edytowano przez mrup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

moc jak moja 902 :P a ile to wazy?? bo czytam na jd stronie i widze ze ledwo 3 tony. i gdzie tu pasażer a proximak wieksza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj