NitroX

Jaś 2040s Coś strzeliło

Polecane posty

NitroX    1

Witam, mam problem z jaśkiem 2040s, dałem mu gaz na 2-3 sekundy na pełne obroty, i nagle coś strzeliło, i coś stuka.. :(, teraz jak chodzi na wolnych , prawie nic nie stuka, jednak lekkie dodanie gazu powoduje stukanie, oraz dymi na siwo.... co to się mogło stać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Obstawiam, że coś z zaworem się stało. Bo gdyby pękła panewka to by nie zaczął puszczać dymka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

też bym stawiał na zawór lub coś w układzie popychaczy


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

to stuka bardziej w przodzie gdzieś koło rozrządu, trzeba to będzie sprawdzić....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

NitroX przecież ty ten silnik chyba znasz na wylot , po tylu remontach nie będzie dla ciebie wezwaniem naprawa.

No tak, tyle kasy co w sadzone w ten silnik, i coś jebło no, szkoda. Trzeba znowu grzebać, a wszystko było ok, Moc odzyskał Wszystko Chodziło miodzio. A więc tak silnik rozebrany, i co się okazało tłok 1, Ukruszony , I na tłokach poodbijane zawory, czyli coś jest nie tak tylko co , rozrząd? czy co

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

a więc 1 tłok jest uszczerbiony i ma zapieczony pierścień , zrobił ryse w tulei, no i na tłokach są odbite zawory, na 1 3 i 4 dziwi mnie to że tylko na 2 tłoku nie odbiło zaworów? i teraz mam pytanie, przez co to się mogło stać ?? może rozrząd źle ustawiony? , Wie ktoś jak ustawić rozrząd ???

 

tutaj fotki z tłoka :

https://picasaweb.google.com/lh/photo/pBhADNk2XRscQ5PETjttcQ?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/jiLlZ18F64dOgOU8-iqzUA?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/Jsu0JeqDFQUJ1r0HP_OsoA?feat=directlink

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

A jak wyglada koło zebate na wale??

tzn.? Jak ma wyglądać no normalnie, a wie ktoś jak ustawić rozrząd bo to chyba tego wina lub, jeszcze możliwe bo głowica była planowa parę razy i może zacienka była uszczelka, i głowica była za nisko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:unsure: sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, z rozrządem jest wszystko ok, gdyby tak nie było to by ci nie chciał odpalić albo ciężko odpalał, lub obroty były by nie stabilne. Naprawdę masz same problemy z tym motorem. ;[


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

:unsure: sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, z rozrządem jest wszystko ok, gdyby tak nie było to by ci nie chciał odpalić albo ciężko odpalał, lub obroty były by nie stabilne. Naprawdę masz same problemy z tym motorem. ;[

no właśnie on tak chodził metalicznie, i na wolnych obrotach robił takie chau chau chau, tak zmieniał obroty, no a z paleniem to jak 0C to palił ale jak w dół , i co jeszcze coś go trzymało po remoncie po przyjechaniu do domu, i w ogóle jak się nagrzeję to nie dało go się zapalić bo za ciężko kręcił, a w pewnym momencie można było, czyli go trzymało w jednym miejscu, i co to teraz zrobić? Rozrządu się czepiać, czy uszczelkę dać większą pod zaworami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki kupowałeś oryginalne czy zamienniki, oryginalne są grubsze.Jeżeli to była wina kilkakrotnego planowania i uszczelka nie pomoże to pozostaje pogłębić gniazda zaworów lub inną głowice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

uszczelki komplet, za 130zł, pewnie zamienniki, a jak bym dał grubszą uszczelkę,?? ale to wina raczej rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znam przypadek gdzie w 60-tce źle ustawiony(o jeden ząbek) rozrząd owocował pękaniem dźwigienek na wyższych obrotach.Na kołach na pewno są znaki i muszą się pokrywać. Sprawdź czy są wyrobione koła ana klinach/frezach.

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Znam przypadek gdzie w 60-tce źle ustawiony(o jeden ząbek) rozrząd owocował pękaniem dźwigienek na wyższych obrotach.Na kołach na pewno są znaki i muszą się pokrywać. Sprawdź czy są wyrobione koła ana klinach/frezach.

Nic nie jest wyrobione, a znaków w john deerze chyba nie, bo tam się jakoś rozrząd w "v" Ustawia

 

kupiony już tłok tuleja i pierścienie, i ma przyjechać typek co to robi i ustawić rozrząd

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Nic nie jest wyrobione, a znaków w john deerze chyba nie, bo tam się jakoś rozrząd w "v" Ustawia

 

kupiony już tłok tuleja i pierścienie, i ma przyjechać typek co to robi i ustawić rozrząd

 

Rozrząd niby ustawiony tak żeby w zawory nie biło, już ciągnik złożony, całkiem inna praca silnika, nie jest taki metaliczny,

Edytowano przez NitroX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Wiecie po co ludzuie uczą się zawodu mechanika?A no po to aby w przyszłości z tego zawodu zyć i po to żeby tacy domorośli mechanicy nie psuli wszystkiego co można zepsuć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słowo daje ilekroć przyprowadziłem samochód czy ciągnik od mechaników zawsze musiałem coś poprawiać już chyba nie ma mechaników z powołania.Naprawiają tak aby wydoić jak najwięcej kasy i co rusz to powracać,więc nie ma co się dziwić,że ludziska sami naprawiają .Z ciągnikami i samochodem,już nie chodzę do mechaników chyba tylko pożyczyć klucz. Nie będę płacił za naukę mechanika na moich pojazdach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

z prostej przyczyny - polikwidowano szkoły techniczne i zawodowe a w miejsce tego ksztalci się bezprodukcyjnych studentów pedagogik, geografii, marketingu itp po czym o pracę ciężko


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NitroX    1

Czyli poprzednio był źle ustawiony?

tak, jest inaczej ustawiony, był walnięty o parę ząbków, ale nie wiadomo czy jest dobrze ustawiony, jest tak ustawiony żeby nie waliło w zawory, ciągnik chodzi itd, chodzi ciszej, bo wcześniej wydawał metaliczny odgłos teraz chodzi ładnie, lecz pozostał jeden problem, taki że jak się nagrzeje, to jak się chcę zapalić to tak jak by go w jednym miejscu trzymało , zapali, ale trzeba jeszcze raz, w innym momencie to przekręci , a tak to ciężko, i to mnie najgorzej martwi, ale to już tego nie będę dochodził, wcześniej przed remontem też tak było, nie wiem czemu i nie wnikam, już i tak w niego jest Kupa kasy włożona, teraz montujemy do niego tura, Quicke, i powinien posłużyć, bo szczególnie o odśnieżanie chodzi, a Pola to 4ha, to on z tego sobie nic robić nie będzie. Teraz także pali lepiej, wcześniej gorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
    • Przez RafaHordyj
      Witam czy jest możliwość  zrobienia szybkiej skrzyni biegów w John deere 3040, 
    • Przez Paweł20
      Witam jak odpowietrzyć wysprzeglik 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj