Skocz do zawartości

Zdjęcie

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II


70 odpowiedzi na ten temat

#41 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7794 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 02 listopad 2011 - 18:44

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Zgadzam się z jaro. Zacznijmy od tego że w Niemczech to przeważnie kupuję się od handlarza a handlarz to Turek. Jedno auto na 10 jest od Niemca kupowane. Nawet braliśmy z salonu samochód ale przez handlarza Turka. Ja mojego kupiłem pod Francuską granica i od handlarza ale Niemca.Ale co ciekawe to auto było z Drezna.

Kolega powiedział że to jedyny handlarz Niemiec na 200 km.

Tydzień przed przyprowadziłem mu paska B5 z 2004 roku z przebiegiem ponad 350 tyś. Auto do końca serwisowana w VW, ale czuć było te km.Tam samochody rzadko które nie są serwisowane.

Za wyjazd dawałem 100 € ale jak kupiłem auto jeśli nie to nic.

Co do Forda to miałem przez rok Focusa z 2004 roku. Silnik tragedia.Ale lepiej mi się nim jeżdziło niż paskiem.

Kuzyn miał nowego 307 i jak mu rozbili to Passata kupił. Niestety 2 litry, też silnik tragedia.

Nie jak stare poczciwe 1,9 do roku 2001.Takiego fajnego trafić i nic więcej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Dzisiaj, 17:45
  •  

#42 Share damianus2222

damianus2222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 288 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 18:48

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II ja mam passata 2,5 tdi 163 KM i nie narzekam, wszystko dobrze chodzi, super nagłośnienie, navi itp jeżdze na pola i po drogach, komfort za***isty a z tyłu pasażerowie nie mogą mówić o ciasnocie. Kupiłem go od znajomego(zrobił w polsce i niemczech niecałe 7 tys przez 2 lata bo wiekszośc stał w garażu) który go odkupił od szefa niemaca (mial go od nowości z salonu). Spalanie nie jest nie wiadomo jakie ma co robić z innymi BMKami i Mieciami :D
sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

#43 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 18:51

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II "Poprostu wyjazd po auto za 12 tys do rajchu nie ma większego sensu zwłaszcza gdy mieszka się gdzieś na wschodzie polski. "-to lepiej Twoim zdaniem te 12 tys oddać polskiemu handlarzowi który wciśnie Ci padlinę ?Ja tam wolę niemieckie 300 tys przebiegu niż polskie 160 :D .

#44 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 listopad 2011 - 18:52

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Nie chce cię martwić ale 1,9 tdi w passacie po 2005 roku to też tragedia. Padają turbiny, wspomaganie, dwumasy to normalka. Dlatego wymienianie audi i vw po 2005 roku, że niby taka sama jakośc itd uważam za duże nieporozumienie. Skoro twój pasek krązyl tak po rajchu to sprawdź kiedy był ostatni serwis i ile przebiegu było wtedy. Sam kiedyś kupiłem 1,5 roczne audi z przebiegiem 104 tys. I to jest własni eduży ból aut z niemiec są niby zadbane itd względem z tych belgii czy francjii ale za to jakie przeloty. Widzicie przebiegi w autach kilku letnich a co dopiero w kilkunastoletnich.
Jaro nie można uogulniać tak jak ty pisałeś, że nie wszyscy nie mają pojęcia o niemcach, autach od nich itd. Tak ja piszę, że nie wszystkie auta w polsce to szrot. Trzeba się tylko na tym znać i z głową szukać.

Edytowany przez hubertuss, 02 listopad 2011 - 18:55.


#45 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 02 listopad 2011 - 18:58

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II A ja słyszałem że nie 1.9TDi tylko nowszy 2.0TDi i dlatego każdy kto szuka Audi czy VW szuka 1.9 a nie 2.0
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#46 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 02 listopad 2011 - 19:01

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II O Panowie jak już mówicie o seatach i silnikach diesla to może coś powiecie o Seat Ibiza 2FL, taki planuje sobie kupić przed wakacjami oczywiście w Dieslu 1.9TDI 110 lub 130KM i tu moje pytanie czy te silniki są awaryjne, czy układ wtryskowy i turbinki są wytrzymałe. Wiadomo, co do turbinek, że jej wytrzymałość zależy od sposobu eksploatacji, ale po jakich przebiegach klękają, wytrzymują 200tyś km ??
Wieczny kawaler ;)

#47 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 19:10

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II "Jaro nie można uogulniać tak jak ty pisałeś, że nie wszyscy nie mają pojęcia o niemcach, autach od nich itd. Tak ja piszę, że nie wszystkie auta w polsce to szrot. Trzeba się tylko na tym znać i z głową szukać."-albo nie zrozumiałes co napisałem albo odwracasz typowego kota ogonem :D (dwukrotne użycie "nie" i już się ludzie gubią).Ja też nie pisze że wszystkie auta w Polsce to szrot ale wkurza mnie mentalność sprzedających.

#48 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 listopad 2011 - 19:21

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

O Panowie jak już mówicie o seatach i silnikach diesla to może coś powiecie o Seat Ibiza 2FL, taki planuje sobie kupić przed wakacjami oczywiście w Dieslu 1.9TDI 110 lub 130KM i tu moje pytanie czy te silniki są awaryjne, czy układ wtryskowy i turbinki są wytrzymałe. Wiadomo, co do turbinek, że jej wytrzymałość zależy od sposobu eksploatacji, ale po jakich przebiegach klękają, wytrzymują 200tyś km ??

W tej generacji nie montowali silników na pompowtryskach. Silniki na pompie robią duże przebiegi, 400-500 tyś.

#49 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 843 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 02 listopad 2011 - 20:59

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II ja dodałbym jeszcze do stawki peugeota 406 lub coś mniejszego.. 306 trzeba trochę poszukać, ale czasem można trafić na niezłe cacko w pełnym wyposażeniu za około 10 tys. (czasem trochę ponad) w 1.9TD lub HDI
406 ma tył na wielowachaczu o dziwo o wiele trwalszym jak we wspominanym wcześniej audiku, poza tym prześciga TGV co było udowodnione w filmie Taxi....;) haha

a mi się marzy Xantia V6 Activa... tyle że rzadki model a na manualu to jeszcze rzadszy

w sumie sprzedałbym Swoją Xantuchę 1.9TD ale jak się psuć nie chce to żal:) bo zmiana auta to zawsze jakaś loteria
dystrybutor hamulcowy nie cieknie, zawieszenie się trzyma, tylne zawieszenie samoskrętne, fajnie się w zakręty wchodzi, cóż nie taka cytryna straszna jak ją malują;)

Edytowany przez rafff24, 02 listopad 2011 - 21:01.


#50 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 02 listopad 2011 - 21:16

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Zawieszenie z tyłu przenosi mniejsze obciązenia dlatego nie należy porównywać trwałości.
Co do cytryn miałem c3 hdi w porównaniu do polo samochód o wiele fajniejszy jeśli chodzi o wygląd, komfort, funkcjonalność, spalanie itd. Niestety jakość pozostawiała wiele do życzenia. W środku w sumie nie było się do czego przyczepić. Ale niestety auto trapiły wycieki oleju, korozja i wiele innych drobiazgów które co prawda nie uniemożliwiały jazdy ale denerwowały.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Dzisiaj, 17:45
  •  

#51 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 21:37

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

Co do cytryn miałem c3 hdi w porównaniu do polo samochód o wiele fajniejszy jeśli chodzi o wygląd

tak dla jasnosci to jakiej jestes orientacji? :blink: :blink:
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#52 Share Spitz

Spitz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 52 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 22:24

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

No nie żartuj że jakość taka sama. Wystarczy przejechać się i wtedy oceniać. VW i Audi mają ocynkowane nadwozie a żabojady niekoniecznie. Wujek miał starego polo, potem kupił peugeota 206 i w niedługim czasie go sprzedał bo ciągle części wymieniał. Nie były to poważne awarie ale ciągle coś było do zrobienia. Kupił kolejne polo z 2002r. i jeździ z 5 lat bez dokładania do niego. Jak to powiedział "nigdy więcej francuza- choćby mi go za pół darmo dawali"
Na pewno francuza kupisz dużo młodszego ale zajrzyj pod maskę czy jeszcze w nim możesz sam żarówkę zmienić :lol:



He he dawno tak się nie uśmiałem ;) ,, Wujek miał, wujek powiedział " zapomniałeś dodać że Twoje 20 letnie Audi jest najlepsze (i ciesz się nim jak najdłużej bo nowszej lepszej raczej już nie kupisz);)

Edytowany przez Spitz, 02 listopad 2011 - 22:31.


#53 Share rafff24

rafff24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 843 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Przeciszów
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja

Napisany 02 listopad 2011 - 22:29

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

tak dla jasnosci to jakiej jestes orientacji

jednemu się podoba Basia innemu Marysia

kolega miał pewno 1.6 lun 1.4 HDI to fakt za to 2.0 HDI to już inna bajka o wiele mniej awaryjny, Tata ma taki w berlingo hula aż miło,
fakt auta po 2003 roku to już nie to, nawet mercedesy widzi się pognite, trochę się człowiek naczytał żali, na różne firmy, m.in co to kupili nową hondę, a okazała się być naprawiana lakierniczo..itp.

No nie żartuj że jakość taka sama. Wystarczy przejechać się i wtedy oceniać. VW i Audi mają ocynkowane nadwozie a żabojady niekoniecznie


z cytryn to tylko stare BX, AX i starsze nie miały ocynku w nowszych często korozja oznacza że było coś naprawiane, czy zaniedbane... ogólnie auto które miało jakieś przygody

Peugeoty.. na pewno seria 205 do 405 jest już w ocynku, jak rdzewieje patrz wyżej
jeszcze niedawno sąsiad pomykał 205 z 83 czy 85 roku i rdzy na nim nie uświadczyłeś

i jeszcze parę pojęć które zacytuję jak jesteśmy na kupnie samochodów:

Znajomy - postać mityczna, osoba, na którą powołują się Ci, którzy w życiu nie mieli francuskiego auta, ale "znajomy miał i mówił, że ciągle się psuje". Znajomy oczywiście nie istnieje, ale w legendach ma się całkiem dobrze. Znajomego nawiedzają różne klęski związanego z jego francuskim samochodem. Znajomy ma pecha i całe dnie spędza w warsztacie. Znajomy znajomego też ma pecha. Krótko mówiąc - znajomy to pechowiec.

Awaria elektryki – zdarzenie trapiące wszystkie samochody, np. japońskie, ale widziane głównie przez posiadaczy aut niemieckich i japońskich w samochodach francuskich. Każdy posiadacz Golfa czy Toyoty wie, że w samochodach francuskich „sypie się” elektryka. Oczywiście nie posiadając przy tym samochodu francuskiego. Gwoli wyjaśnienia, duża część elektryki we „francuzach” jest niemiecka, a reszta to mity i legendy ludowe. Mała część to rzeczywiście awarie, podobnie jak i we wszystkich pozostałych nacjach samochodowych.

ogólnie powiem z własnego doświadczenia nie napalać się na auto i dokładnie je przejrzeć, nawet ze znajomym, mechanikiem, który na to spojrzy chłodnym okiem

Edytowany przez rafff24, 02 listopad 2011 - 22:48.


#54 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 02 listopad 2011 - 22:46

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

He he dawno tak się nie uśmiałem ;) ,, Wujek miał, wujek powiedział " zapomniałeś dodać że Twoje 20 letnie Audi jest najlepsze (i ciesz się nim jak najdłużej bo nowszej lepszej raczej już nie kupisz);)

Trochę ciszej się śmiej bo sąsiadów już obudziłeś.
Jak cię szczypie awatar w oczy to po prostu to powiedz. Nie jest najlepsze (każdy samochód ma wady) bo każdy wie że zawieszenie nie jest w nich najlepsze i ja tego wcale nie ukrywam, ale za to za spalanie to można te silniki pochwalić. Może to cię śmieszy ale jakbym napisał "szwagier taty" to to by niczego nie zmieniło. Równie dobrze mogłem napisać że to tata miał, sąsiad zza miedzy czy kolega ale po co mam kłamać??
A do 20 lat to jej jeeeeszcze brakuje. A to że nowszej lepszej nie kupi to może i być prawdą bo wszystko im nowsze tym gorsze teraz robią (nie wiem czy o tym wiedziałeś) bez względu na narodowość. Mercedesy też kiedyś były najlepsze.
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

#55 Share kokoman0

kokoman0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BAU
  • Zainteresowania:Jazda wszystkim co ma koła ale niekoniecznie silnik

Napisany 02 listopad 2011 - 23:51

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

Nie chce cię martwić ale 1,9 tdi w passacie po 2005 roku to też tragedia. Padają turbiny, wspomaganie, dwumasy to normalka. Dlatego wymienianie audi i vw po 2005 roku, że niby taka sama jakośc itd uważam za duże nieporozumienie. Skoro twój pasek krązyl tak po rajchu to sprawdź kiedy był ostatni serwis i ile przebiegu było wtedy. Sam kiedyś kupiłem 1,5 roczne audi z przebiegiem 104 tys. I to jest własni eduży ból aut z niemiec są niby zadbane itd względem z tych belgii czy francjii ale za to jakie przeloty. Widzicie przebiegi w autach kilku letnich a co dopiero w kilkunastoletnich.
Jaro nie można uogulniać tak jak ty pisałeś, że nie wszyscy nie mają pojęcia o niemcach, autach od nich itd. Tak ja piszę, że nie wszystkie auta w polsce to szrot. Trzeba się tylko na tym znać i z głową szukać.

Te 1,5 roczne audi to nie było przypadkiem w dieslu? Bo jeśli tak to nie ma co się dziwić bo jeśli ktoś na zachodzie kupuje diesla to zwykle po to aby jeździć i to dużo jeździć. Chcesz auto z małym przebiegiem to kup benzynę. A co do 1.9 i tych awarii to ci chyba 2.0 z 1.9 się pomyliło. Rodzice w octavii z 2004r. mają 1.9 tdi (według hamowni 136km na kołach) i od nowości innych dróg niż polskie nie widziała paliwa zresztą (po za importowanym from Belarus) silnik nadal ma się dobrze, pompowtryski (odpukać) nie strajkują, amortyzatory jeszcze te same od nowości jak i większość elementów zawieszenia.

Edytowany przez kokoman0, 03 listopad 2011 - 00:04.


#56 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2011 - 23:55

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

jednemu się podoba Basia innemu Marysia

ja wiele moge zrozumiec, ale jesli to pudelko:
http://www.varbak.co...ęcia-citroen-c3
http://moto.money.pl...ampaign=grafika
http://cng.auto.pl/f...c3-gnv-vt98.htm

podoba sie bardziej od tego:
http://www.vwtuningm.../vw-polo-bb.jpg
http://bi.gazeta.pl/...swagen-Polo.jpg
http://pictures.tops...o-22_460x0w.jpg
http://s1.blomedia.p...5/VW-Polo-2.jpg
http://www.facelifth...r-500-x-375.jpg

to naprawde budzi watpliwosci.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#57 Share t-tas

t-tas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 listopad 2011 - 00:50

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Może nie miałem takich nowszych aut- sam się bujam zagazowanym passatem b3, ale pracuje na SKP, dodatkowo spędzam większość czasu pracy z diagnostą który kilka lat pracował na SKP przy salonie Audi. Niestety prawdziwe samochody robiono do lat 2002-2004. Podczas badań okresowych TDI dymią, a wielowachacze?- badziew. Porównując wielowahacz WV-Audi do wielowahacza Hondy mozna powiedzieć tylko jedno- badziew. Połowa mniej więcej VW-Audi to wyniki negatywne- a to banan, a to któryś górny, a to końcówka, praktycznie każda przekładnia się tłucze. Silniki TDI- te do 110 koni czyli na pompie- nie są jeszcze tak wyżyłowane, te mocniejsze już myślę za mocno. TDI nie jest konstruowane do małych przebiegów- odpalić, depnąć i zgasić z obrotów, Helmut wsiada i leci tym 100 czy więcej kilometrów do pracy gdy u nas za nim się rozgrzeje dostanie po tyłku i dojedzie do celu by go zgasić. 200 tyś przebiegu w 10 letnim aucie to śmiech. Sam jak mówię o Jetta taty to mówię- 22 lata, silnik nominał, 16 lat w gazie( i w kraju) i 460 tyś ale na liczniku- bo ile ma nikt nie wie. Wracając do tego co się widzi na badaniach okresowych- taksówkarz który zmienił swojego paska b5 na nowszego z jakimś 2.0 TDI klnie i szuka starszego bo go na tego nie stać- kupił go bo na taryfie musi być świeży wóz, w głosie słychać tęsknotę za starym audi A6. Jak mówił- dobrze, ze mam jeszcze tego paska b5, sprzedam tego nowszego i starszym będę latał. Odnośnie części- Lemfoerder trzyma cenę, ale jak wziąć do reki i porównać do fabrycznych wahaczy- na fabrycznych są oznaczenia lemfoerdera i vw-audi, na lemfoerderze znaki vw-audi są zeszlifowane. Amortyzatory...- ciężko trafić coś dobrego- trafiały się już samochody z wymienionymi amorkami na SACHS lub BILSTEIN których skuteczność była na poziomie kilkuletnich fabrycznych.
Osobiście sobie szukając auta szukał bym w paskach b4, ale patrząc na temat obstawiał bym seata lub wspomnianą przez kogoś octavkę- silniki albo benzyna do zagazowania lub już z gazem albo tdi do 110 koni- zawieszenie może nie tak komfortowe- bo tego im odmówić nie można- ale jednak proste- wahacz + kolumna- nie ma się co zepsuć- końcówka, sworzeń, tylna tulejka w wahaczu. Aby nie było tak idealnie- o ile w pasku b3 , golfie 2 czy 3 praktycznie nie spotkałem się z uszkodzeniami wózków(poza korozją zazwyczaj mocowania przedniego wahacza lewego), o tyle wózki w golfie 4, octavii i seatach z tej płyty podłogowej chyba jakoś nisko wiszą bo kilka już widziałem mniej lub bardziej uszkodzonych- niektóre do wymiany, ale nawet wymiana wózka za jakieś 250-300 zł + wahacz za jakieś 120 to pikuś do uszkodzenia np uderzając w jakiś kamień czy wystający z ziemi resztek słupka wielowahaczem. Osobiście wolę prostsze i tańsze w naprawie rozwiązania. Nie jestem specjalnie delikatny i nie pieszczę się z dziurami na drodze czy drogą polną- auto ma jechać, a ja nie mam się martwić czy czegoś nie urwę.

Edytowany przez t-tas, 03 listopad 2011 - 00:54.


#58 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 03 listopad 2011 - 06:39

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Jak mam jeździć starym klamotem bo wachacze tanie to dziękuje. Ludzie kupują samochody a potem na eksploatacje nie stać. Powtarzam już nie raz jak masz mniej kasy kup mniejsze, młodsze. Wykonane w prostszej technlogii. Popsuć się może każde auto i na to trzeba być przygotowanym. To samo tyczy się eksploatacji.
Nie pomyliło mi się 1,9 tdi z 2,0 tdi w passacie i innych autach vw po 2005 r oba te motory to szmelc. Co innego audi tu motory są inne i awarie zdażają się o wiele rzadziej.
Co do pytań o moją orientację, jeśli ktoś chciał się umówić niestety muszę odmówić. Wole dziewczyny.
A tak na poważnie kazde polo jest takie same. Nie lubie małych aut wogóle, ale jesli miał bym wybierać to wybrał bym c3. Chociaz jak pisałem nie jest bez wad. Co więcej moje zdanie podzieliło wielu znajomych facetów którzy mieli kontakt z tym autem. I moze rozczaruje niektórych ale tez nie są gejami.

Edytowany przez hubertuss, 03 listopad 2011 - 13:26.


#59 Share danielhaker

danielhaker

    Po prostu Daniel ;)

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 6743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie Mazowsze (WSI)

Napisany 03 listopad 2011 - 07:29

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II

Nie pomyliło mi się 1,9 tdi z 2,0 tdi w passacie i innych autach vw po 2005 r oba te motory to szmelc. Co innego audi tu motory są inne i awarie zdażają się o wiele rzadziej.

@hubertus- tak poza tematem- W audi z lat 2004-2007/8 są inne silniki? Cym one się różnią? Pytam tak poważnie bo być może w następnym roku trzeba będzie wymienić samochód na coś nowszego- właśnie z lat 2005-2007 i to raczej będzie samochód koncernu VW
Mój kanał na YouTube http://www.youtube.com/user/danielhaker

Sprzedam:
koło zębate przekładni kątowej prasy Sipma

rozrzutnik dwuosiowy
zgrabiarkę gwiazdową

agregat prądotwórczy

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II Dzisiaj, 17:45
  •  

#60 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7794 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 03 listopad 2011 - 08:59

Audi A4 B5 vs VW Passat B5 czy Seat Tolego II W VW od 2005- 2007 robili inne silniki.Jak brać to po roku 2007. Ale silnik 2 i a zwłaszcza 2,5 litra to lepiej szerokim łukiem omijać.

Kuzyn co miał 307 z salonu jak rozbili mu to kupił paska B6 z 2006 roku z przebiegiem 160 tyś. Poszło turbo , po miesiącu drugie [na gwarancji zmienili], pękła głowica, zrobił i zaczęło w silniku stukać. Zmienił silnik. na razie chodzi.

Wujek ma B5 z 2003 to tylko paski i z dwa wtryski zmienił.

Ja w moim po 220 tyś wymieniłem koło dwumasowe.Podobno i tak dużo zrobiłem.I modle się żeby to był koniec.Bo z tymi samochodami to nie wiadomo.

W fordzie na 116 pompa i wtryski, regeneracja 3,3 tyś a na 136 tyś koło poszło, koszt ponad 2 tyś.To jest norma.

Sąsiad ma od nowości Citroena C5 z ponad 300 tyś, to tylko koło dwumasowe zmienił.

1 listopada byłem u rodziny, to jak zobaczyli czym przyjechałem to od razu powiedzieli. Czym prędzej go sprzedawaj.Mieli takie 3 sztuki z salonu., 2 litry z lat 2005-6. co chwile coś się w nich działo, A druga firma kupiła takie same, w tym samym salonie i nic.Ale z innej dostawy.

Ale poważnie zeszliśmy z tematu. Jak bym coś chciał dobrego to do roku 2001.

Podobne tematy