Zaloguj się, aby obserwować  
RobertN

Remont półosi resorowanych

Polecane posty

RobertN    1

Wyrobiły mi się w zetorze 7211 półosie(wczasie jazdy koła same szybko,lekko skręcają-drżą). Ile kosztuje naprawa, chodzi i zmiane tulejek i reszty co należy. Dużo roboty? A i jeszcze jedno: od dość dawna nie działały resory, jaka może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Koszt remontu w 7711 to z robocizna w moim rejonie 1000 zł. U mnie słabo chodziły resory bo jak wyrywalem pień to przód poszedł do góry i upadł mocno na ziemię, przez co popękały sprężyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Hej posiadam resor który mi do 5211 nie pasował. Był za duży. Pewnie do większych takich jak twój 7211. Mógłbym odsprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Jak rozbiore to będe widział czy to resor.

miko a czemu tak drogo?Powiedz dokłedniej co wymieniałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miko    0

Podobno koszt częsci do tego remontu to wydatek ok.700 złotych. Robocizna to u mnie będzie praktycznie za darmo bo mechanik to jest mój dobry znajomy (podałem tysiąc z robocizną, samemu na pewno bedzie conajmniej 200 złotych taniej). Ja remontuje dopiero na zimę, ale może u ciebie elementy nie są tak zużyte jak u mnie, i koszt będzie znacznie mniejszy. A co do części to nie mam wogóle głowy do tego, więc ci nie powiem co trzeba zrobić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3
Jak rozbiore to będe widział czy to resor.

miko a czemu tak drogo?Powiedz dokłedniej co wymieniałeś

 

takie same objawy mialem w mojej 60-tce a tam nie ma takich wygód jak resor, problemem bykla sama belka, a w zasadzie jej mocowanie, wyrobił się ten sworzeń oraz tulejki, prowadnica w samej belce tez nie byla 1 jakości, ale tego już nie robiliśmy, bo trzeba by bylo rozkręcać wszystko i przetaczać, bądź rozwiercać belkę, i stulejować ją żeby pasowała na zero do nowego bolca, a nie bylo czasu, problem w sumie ustał, a wczesniej to sie ne dalo jechać na 5 na pelnym gazie, czasami jechało sie w miare, ale wpadl w jakąś nierówność na asfalcie i znowu. najlepiej to sprawdzisz moim zdaniem podnosząc ciągnik za przedni zaczep do góry i poruszać belke do przodu i do tyłu i zobaczysz czy ma luzy. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj