Zaloguj się, aby obserwować  
ARTEXX

Renault ares 540 kontrolka

Polecane posty

ARTEXX    0

Wie ktoś może od czego jest ta kontrolka .Sory za jakość zdjęcia . Z góry dzieki za odpowieć post-22554-0-59929800-1319739026_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketrab    3

Witam:)

jest to kontrolka od zatkanego filtra hydrauliki.

z tego co sobie przypominam było gdzieś już na forum wspomniane o tej kontrolce:D albo na PW z kims pisałem...nieważne

wystarczy przeczyścic filtr hydrauliki, masz 3 filtry za tylnym prawym kołem, musisz odkęcic ten największy (taki okrągły najprawdopodobniej będzie biały), ten duży można czyścic, te dwa mniejsze takie podłóżne się wymienia, jeśli czyszczenie nie pomoże przy wymianie oleju hydraulicznego radze wymieni wszystkie 3 filtry(trochę zabulisz no ale cóż)a w między czasie sprawdź wtyczkę przy czujniku tego filtra, warto ją przeczyścic

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maliniak985    0

W moim aresie też co nieraz zaświeca się ta kontrolka i dlatego mam pytanie. Przy czyszczeniu tych 3 filtrów trzeba koniecznie spuścić olej czy jest jakaś inna możliwość? Nic się nie stałoby jakbym jeździł przez kilkanaście motogodzin z zatkanymi filtrami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Z czyszczeniem filtrów to niezbyt dobra rada a już na pewno tego dużego, wymiennego ( nie wiem jak to zrobić), wygląda tak;http://allegro.pl/filtr-oleju-hydrauliki-massey-ferguson-mf-hf7952-i3568332004.html. Te małe wymienne można próbować czyścić ale efekt marny ( sam próbowałem) a wygladają takhttp://allegro.pl/filtr-hydrauliki-massey-ferguson-mf-wklad-filtra-i3521423961.html. Do wymiany (demontażu) filtrów nie trzeba spuszczać oleju, pojeździć można na przypalającej się kontrolce, filtry się nie zapchały tylko są mniej drożne, większy opór przepływu. U mnie gdy jeździłem na przygęstym oleju ( agrol U) też się świeciła do póki olej się nie rozgrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maliniak985    0

Dzięki za cenne rady . Pół roku temu był wymieniany olej , chciałem od razu nowe filtry wsadzić ale mieli akurat jeden tylko w pobliskim sklepie i dlatego żadnego nie wymieniłem . Ale u mnie jest tak jak u damianbudzyn po 20 minutach już nie świeci . Po zimie wymienię i będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj