Skocz do zawartości

Zdjęcie

c-360 paliwo na tłoku


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2011 - 10:57

c-360 paliwo na tłoku Witam mam taki problem a dokładnie dwa po zdjęciu czwartej głowicy zauważyłem że na tłoku jest paliwo [po paru dniach nie odpalania]a drugim moim problemem jest kiedy zdjąłem miskę olejową zauważyłem że na pierwszym tłoku a dokładnie na panewkach jest wypalony olej i jest ona zatarta co mogło być przyczyną tych dwóch problemów.Z góry wielkie dzięki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 paliwo na tłoku Dzisiaj, 17:45
  •  

#2 Share mlody28

mlody28

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów

Napisany 27 październik 2011 - 14:56

c-360 paliwo na tłoku Ja sie na tym nie znam niech się wypowiedzą inni (choć paliwo na tłoku to pewnie uszkodzony [lejący] wtryskiwacz), ale jestem ciekaw jakie miałeś objawy wyżej wymienionych problemów?

Edytowany przez mlody28, 27 październik 2011 - 15:00.


#3 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 27 październik 2011 - 15:17

c-360 paliwo na tłoku z panewką to albo przegrzałeś silnik albo ciśnienia ciągnik nie ma a z tą ropa to myślę ze wtryskiwacz no bo co innego

#4 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 27 październik 2011 - 16:57

c-360 paliwo na tłoku Podwiesiła się iglica wtryskiwacza i leje się paliwo nad tłok. Nie dymił na jasno-niebiesko, nie miałeś podwyższonego stanu oleju? Olej rozrzedzony paliwem mógł być przyczyną zatarcia panewki.

#5 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 27 październik 2011 - 18:18

c-360 paliwo na tłoku tak jak @zorzyk2 mówi-a rozrzedzone paliwo może rozpuścić(ropa w nim)osad na ściankach komory korbowej(jak silnik stary to aż kożuch tam jest),i "farfocel" mógł nawet wpłynąć-jeszcze bym sprawdził kanał we wale-wypłukał.

#6 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 październik 2011 - 18:47

c-360 paliwo na tłoku Witam kolegów :D Też bym się skłaniał że przyczyną zatarcia był zbyt rozrzedzony olej paliwem, właśnie z tego lejącego wtryskiwacza, a jeśli brał mu porządnie olej to mógł nawet nie zauważyć że stan się podnosił.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 paliwo na tłoku Dzisiaj, 17:45
  •  

#7 Share gucik131

gucik131

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 834 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jędrzejowa/Pińczowa/Kazimierzy Wielkiej
  • Zainteresowania:Mechanizacja, elektronika

Napisany 27 październik 2011 - 18:51

c-360 paliwo na tłoku @zorzyk2 z tą on w oleju nie pomyślałem ale jeśli tak jest tz on w oleju to twoja odpowiedź jak najbardziej trafna, a swoją drogą co to za kierowca co do oleju nie patrzy. mnie się raz rozkręciła klawiatura też był on w oleju ale przecież codziennie patrze do oleju, spuściłem tą miksturę nowego oleju wlałem i nic się nie stało z silnikiem

#8 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 27 październik 2011 - 19:52

c-360 paliwo na tłoku Co do ON na denku tłoka jak najbardziej wtryskiwacz, czyli zawieszona iglica lub sprężyna, ale zwęglony olej jest oznaką smażenia się oleju w danym miejscu, czyli jak dla mnie dochodziła do czopów korbowych (bo o te się domyślam chodzi) zbyt skąpa ilość oleju z powodu nieszczelności w całym układzie, lub lichej pompy lub uszkodzonego zaworu redukcyjnego, łatwo domyśleć się że jeżeli pomimo że tam była zbyt wysoka temperatura aż spalało olej i nie doszło do przytarcia czy obrócenia panewek to masz pewnie panie zużyty wał i panewki w stopniu nieumożliwiającym zatarcie czyli wał do szlifu.
Gdyby rzeczywiście on w oleju był powodem przytarcia , to panewki były by mocno porysowane z miejscowymi wyrwaniami-rozwarstwieniami materiału, jedyne co on mógł zrobić to rozpuścić syf z silnika i ten syf trafił do kanałów olejowych wału i ich przytkał, zmniejszając przepływ oleju a tym samym zmniejszając chłodzenie i smarowanie doprowadzając do smażenia oleju na czopach korbowych i ot cała diagnoza .Co nie zmienia faktu że wał jest do szlifu bo gdyby był szczelny dawno by stanął
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#9 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7587 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 28 październik 2011 - 07:02

c-360 paliwo na tłoku Otórz to. Raczej szedł bym w strone kiepskiego cisnienia oleju na tym czopie. Normalnie gdy elementy nie są zużyte a cisnienie jest w porządku między wałem a panewką tworzy sie film oleju i to po nim powinna się ślizgać panewka. Jak tego nie ma to szczególnie na dolnej panewce pokazują się ślady tarcia. Nie chodzi mi o zatarcie. Jak ktoś robi silniki to wie że tak właśnie wyglada każdy zużyty wał i panewki. Nie jest to awaria tylko zużycie i nie jeden ciągnik chodzi jeszcze na tym latami.

Kolego rozbierałeś reszte korbowodów? Jeśli reszta wyglada normalnie to powiedział bym raczej że to zbieg okoliczności i coś się dzieje na panewce akurat na tłoku który leje.


KPK Kumurun Team

#10 Share Damianzb

Damianzb

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2011 - 12:55

c-360 paliwo na tłoku Ciągnik kupiłem za niewielkie pieniądze od tego co kupowałem to powiedział że silnik jest do nie wielkich poprawek.
Po rozebraniu okazało się że cały silnik do roboty od 84r nikt tam nie zaglądał

#11 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 28 październik 2011 - 20:55

c-360 paliwo na tłoku Jak go mało bedziesz używał to zmień panewki, pierścienie oporowe i tłucz do bólu, c330 na rozchełtanym wale i tak bedzie mieć 2 bary, a góre jak wychełtana mocno to zrób bo nie bedzie czym robić, czyli tylko tuleje tłoki pierścienie głowice i ma chodzić
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
c-360 paliwo na tłoku Dzisiaj, 17:45
  •  

#12 Share wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 29 październik 2011 - 07:13

c-360 paliwo na tłoku kiedyś dało kupić w "Bimecie" panewki pół-wymiar-zakładałem komuś na któreś czopy(te bardziej wylatane)-silnik chodził jeszcze dłuuuuuugo.

Podobne tematy