Zaloguj się, aby obserwować  
karolidzko15

problem z renault ares 550RX

Polecane posty

witam.mam problem gdy odkrecam korek w zbiorniczku chlodniczym to wyrzuca plyn.wiem ze tam tworzy sie cisnienie ale nie mozliwe ze takie duze.czy jak plyn pojdzie do oleju to olej moze byc czarny?bo przez 3 miesiace ubylo mi 2 litry plynu a nigdzie nie cieknie czy to jes normalne?prosze o odp.pomozcie

Edytowano przez karolidzko15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Jeśli tak się dzieje to wróży to wysadzoną uszczelką z pod głowicy. Dodatkowo mówisz że ubyło płynu co dodatkowo potwierdza tą możliwość. A czy nie przybyło Ci kolego oleju?

Edytowano przez corrado

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak się dzieje to wróży to wysadzoną uszczelką z pod głowicy. Dodatkowo mówisz że ubyło płynu co dodatkowo potwierdza tą możliwość. A czy nie przybyło Ci kolego oleju?

oleju bardzo nie bo caly czas jest ten sam stan.ja cos slyszalem ze to moze byc nie koniecznie wina uszczelki ze w tych statkach jest duzo mozliwosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turas20    8

U mnie w Zetorze tak było że woda ubywała.Ciśnienie się tworzyło i wyrzucało wodę tymi rurkami przy korku.Wymieniłem korek od chłodnicy i teraz jest wszystko dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Ciśnienie może się wytwarzać lecz po odkręceniu korka powinno zniknąć. Z tego co mówisz rozumiem że to ciśnienie jest stałe i płyn jest wyrzucany tak więc moim zdaniem uszczelka poszła przez co kompresja idzie do płynu i jest ciśnienie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie może się wytwarzać lecz po odkręceniu korka powinno zniknąć. Z tego co mówisz rozumiem że to ciśnienie jest stałe i płyn jest wyrzucany tak więc moim zdaniem uszczelka poszła przez co kompresja idzie do płynu i jest ciśnienie.

a ty masz taki ciagnik bo on nad chlodnica ma zbiornik wyrownawczy i tam sa dwa korki i jednym wyrzuca strasznie a drugim nie i jak ktos ma taki ciagnik to pewnie wie jak to jest z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Weź na węch to co wydobywa się ze zbiorniczka, jeśli nie czuć spalin, to raczej nie masz przedmuchu. Który korek odkręcasz, od zbiorniczka, czy od chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź na węch to co wydobywa się ze zbiorniczka, jeśli nie czuć spalin, to raczej nie masz przedmuchu. Który korek odkręcasz, od zbiorniczka, czy od chłodnicy?

w zbiorniczku sa dwa jeden jest normalny i tym wyrzuca a drugi z odpowietrzajacy i tym nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam2211    1

U mnie było to samo robiło się ciśnienie w układzie chłodzenia po wyciągnięciu termostatów poprawiło się więc je wymieniłem .Sprawdzałem testerem na CO 2 nie było spalin w płynie chłodniczym jednak po kilkunastu miesiącach zaczeło mi wyganiać płyn z większym ciśnieniem i to już była uszczelka pod głowicą.Podejżewam że mógł być minimalny przedmuch na początku tej historii,koszt samej uszczelki ok. 90zł+olej i filtr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo robiło się ciśnienie w układzie chłodzenia po wyciągnięciu termostatów poprawiło się więc je wymieniłem .Sprawdzałem testerem na CO 2 nie było spalin w płynie chłodniczym jednak po kilkunastu miesiącach zaczeło mi wyganiać płyn z większym ciśnieniem i to już była uszczelka pod głowicą.Podejżewam że mógł być minimalny przedmuch na początku tej historii,koszt samej uszczelki ok. 90zł+olej i filtr

witam.a ty masz taki sam ciagnik.a bylo widac na poczatku ze to uszczelka poszla.bo ja slyszalem ze jak pojdzie uszczelka to czojnik da znac bedzie sie swiecic w srodku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam2211    1

witam.a ty masz taki sam ciagnik.a bylo widac na poczatku ze to uszczelka poszla.bo ja slyszalem ze jak pojdzie uszczelka to czojnik da znac bedzie sie swiecic w srodku.

Dokładnie taki sam ,o żadnym takim czujniku nie słyszałem ani przy silniku nie widziałem po prostu wygoniło mi płyn ze zbiornika tak jakby się zagotował choć temperatura była ok.W czasie pracy silnika płyn było widać e zbiorniczku jednak po zgaszeniu był pusty,zmienił się kolor oleju chociaż jeszcze nie zwiększył się stan i to było pewne że to uszczelka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj