emilchaja

Zakup kombajnu fortschritt E514 prośba o pomoc

Polecane posty

Pantera    198

nie pamiętam jak tam było napewno te talarze są na tulei i łożyskach może zegera scieło i się przesuneło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884
2 godziny temu, bizonsuperzo56 napisał:

no też właśnie i jest jeszcze jeden mankament który przy oględzinach się wydarzył chciałem sprawdzić regulację obrotów mlocarni wszystko było dobrze A w pewnym momencie zaczęło uderzać i co się okazało talerz ten od środka na wale młocarni cofnął się do kombajnu i tymi śrubami uderzał o kadłub miałeś taki przypadek ??? albo może wiesz co mogło się stać. ?

z nawiewem to cos z elektryka, musisz sie dam dostać i grzebac. W mojej 12stce drugi bieg jest tak mocny ze i tak glownie uzywam tego wolniejszego

jak uderzał tymi śrubami to pas był luzny czy napiety? bolce w zewnetrznym kole pasowym były schowane w tulejkach czy raczej na równo? jak kreciles korba to wrocilo do normy?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie jak wróciłem korbką to nic już się nie zmieniło talerz tymi bolcami wadził już cały czas to tak wyglądało że jakby całość się cofnęła


a i pas był normalnie napięty tylko że brzeg pas zaczynało zjadać tak jak by osiowości już nie było względem siebie kół


a bolce po części byli schowane bo obroty zwiększałem


pantera to jest tam wewnątrz jakiś zeger i mogło uciec do środka ??!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884
4 minuty temu, bizonsuperzo56 napisał:

że jakby całość się cofnęła

tzn? oba talerze cofneły się z strone obudowy? mocny luz jest na tuleji i kle?

tam wewnatrz sa tylko segery na tulei trzymajace łozyska, na wale nie ma

7 minut temu, bizonsuperzo56 napisał:

a bolce po części byli schowane bo obroty zwiększałem

schowane były ile, 2 mm, centymetr, dwa centymetry?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    884

prosisz o pomoc to staram Ci sie pomoc, zdjec nie wstawiles wiec dedukuje z pamieci

To jak są ustawione bolce jest ważne, bo chce ustalić czy cofnęly się oba talerze czy tylko wewnetrzne. Jeśli tylko wewnetrzne to cos musi byc z łożyskami w tej tulei i wale, być może wał bębna się zużył w miejscu gdzie są łożyska i dlatego wewnętrzne koło odjechało do obudowy kombajnu. Zrobienie wału jak należy to sam wiesz ile to jest pracy. Pytałem jaki jest luz, bo gdybyś to sprawdził można by było powiedzieć coś więcej o zużyciu. Jeśli poszły dwa talerze razem i nie możesz ich wyregulowac z kabiny to możliwe ze bolce są krzywe/źle ustawione i koła nie chcą się zejść (stąd pytanie czy pas był luźny). Moim zdaniem bez rozbierania się nie obejdzie

Powodzenia w zakupach


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez Michael18
      Witam Serdecznie, jak w temacie. Niestety nie wiem co mam zrobić, aby odpowietrzyć wysuw motowideł w kombajnie 514. Proszę o wytłumaczenie co mam dokładnie zrobić. Z góry dziękuję za pomoc! 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam,
      mam problem z fortschrittem e514 dużo słomy wpada na podsiewacz i sita, co później idzie do zbiornika.
      Próbowałem już różnych rozwiązań zmieniłem nawet dolne sita na żaluzjowe, ale myślę że problem może tkwić w odrzutniku lub coś za bębnem jest nie tak. Słoma z bębna powinna raczej wpadać na wytrząsacze a dużo mam jej na sitach i już nwm co mam zrobić.
      Proszę o rady, pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj