Polecane posty

ralf    15

tak z cytowaniem nie zauważyłem. oki oki juz sie nie denerwuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek    5

Żeby 10540 dobrze zapalał muszą być sprawne świece żarowe, bez świec wcale nie chce palić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    5

Zgodze sie z toba Grzesku świece duzo daja mam Zetora 10540 i w tym roku na zime sprawdzłem ile swiec działa z 4 działały tylko 2.W tym roku kupiłem sobie jeszcze grzałeczke w blok nie pieniądze (70 zł)ale teraz bedzie mi palił bez problemu. Miałem kiedys zetora 7211 i tez miał grzałke załozona, to jest świetna sprawa ciagnik nie ma problemu z zapaleniem polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8
Zgodze sie z toba Grzesku świece duzo daja mam Zetora 10540 i w tym roku na zime sprawdzłem ile swiec działa z 4 działały tylko 2.W tym roku kupiłem sobie jeszcze grzałeczke w blok nie pieniądze (70 zł)ale teraz bedzie mi palił bez problemu. Miałem kiedys zetora 7211 i tez miał grzałke załozona, to jest świetna sprawa ciagnik nie ma problemu z zapaleniem polecam :)

 

 

Co do garzałek to mam o nich bardzo dobre zdanie mam grzałke przy 7211 i ciagnik moze stac na -20 na dworze podłacze na 10-20min i pali jak latem. A wie ktos czy mozna taka grzałke do c-360 założyc???


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

mujsasiad ma takiego zetora ciagnie nim 4*40 cm obracany i agregat uprawowo-siewny famarolu ale przy tym agregacie to ma co robic musiał dorobic wieksze obciazniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nowy1989    0

A jak jest z częściami( dospęp i cena)? Często zdarzają się wam awarie, np. skrzynia biegów,podnośnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3865

jaki tam masz rozruch? 12 czy 24? ja w swoim 10245 mam 24v i jest wypas, nawet przy -10 czy -15 spokojniutko palil


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik_    5

nowy 1999 z czesciami nie ma problemów wiele czesci pasuje od tych nowych np. od Forterry 10641 ostatnio uciekał mi płyn chłodzacy poszła uszczelka na tylei wiec kupiłem juz komplet nowych właśnie od 10641 no i oczywiście uszczelke pod głowice bo przecież starej nie założe i wszystko było identyczne, a tak po za tym to wymiana olei, filtrów i w pole ;) nic jak narazie poważnego sie nie zdarzyło oprócz tego- odpukać ;)

 

co do rozruchu to nie wiem yacenty ale pewnie standartowy 12V bo przecierz i baterie 12 mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3865

baterie tez mam 12v ale na czas rozruchu automat przelacza sie i daje 24 na rozrusznik a pozniej wszystko dziala na 12v


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawełtdi    0

W 10540 i pochodnych jest jeden akumulator 12V, więc rozruch jest na 12V. Bez sprawnych świec właściwie można zapomnieć, żeby odpalił poniżej -5st, trzeba by kręcić rozrusznikiem kilka minut. Jeśli są wszystkie sprawne nie ma problemu nawet przy -20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    21

witam wszystkich a jak jest z jego rozmiarami czy jest on dłuższe bądź wyższy do zetora 9540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdevil    21

dzięki to znaczy że nieważne czy ma 70km czy 100 km i tak będzie taki sam rozmiarami pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawet    0

MaM GO I TO SUPER SPRZĘT CIĄGA 4 SPOKOJNIE I TO NA CIĘZKIEJ ZIEMI TYLKO WADA TO PRZUD ZA LEKI Z AGREGATEM POTRAFI PRZUD ZNIESC DO GURY. A JAK WAM NIE CHCE PALIC TO ZMIENCIE TE SWIECE BO SIE PRZEPALAJĄ NIEKIEDY I WTEDY PALI BEZ PROBLEMOWO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZetorPower    0

pffffffff spokojnie !!! mam do 10540 4 obracana lemkena i też mam ciezkie ziemie i gorzysty teren i jedynka na 2przyspieszaczu leci spokojnie waga całego pługa to jest 1196kg bez stopek, w transporcie nie zrywa przodu odciazniki ogrinalne nie dociazany


zetor 7211  zetor 10540  zetor 11441  zetor 18345  XTZ T-150K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zef    0

mam pytanko posiadam zetora 10540 mam problem bo bardzo mi piszczy co to morze być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy85    1

Panowie, mam problem z hydrauliką w zetorze 10540.

Slabo bardzo podnosi mi podnosnik na rozgrzanym oleju. wymieniłem pompe na nową orginalną i d*pa nic nie pomogło. mierzyłem oststnio cisnienie na wysjciu hydrauliki zewnetrznej (wyjscia do podlączenia kipra do przyczepy).

na zimnym oleju na wolnych obrotach spokojnie dobija mi do ok 190 - 200 (traktor przy tym troszke dusi) po czym po puszczeniu dzwigni cisnieni spoada dos szybko do wartosci ok 100 a potem powoli prawie do zera. na rozgrzanym oleju dobije mi do jakis 120 na wolnych obrotach zeby doszło do 200 musze przygazowac silnik do k 1300 obrotów, dalej jest tak samo jak wczesniej tylko ze cisnienie znacznie szybciej spada.

na dodatkowym rozdzielaczu jest tak samo.

czy ktos wie co to moze byc?? jak temu zaradzic ?? co robic?? mial ktos podobny problem?? mi sie wydaje ze pompa jest dobra bo w sumie cisnienie podaje tylko ze ten olej nie powinien spitalac tylko cisnienie powinno sie utrzymywac na tym samym poziomie. dziekuje za wszelkie rady. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK6    0

Panowie, mam problem z hydrauliką w zetorze 10540.

Slabo bardzo podnosi mi podnosnik na rozgrzanym oleju. wymieniłem pompe na nową orginalną i d*pa nic nie pomogło. mierzyłem oststnio cisnienie na wysjciu hydrauliki zewnetrznej (wyjscia do podlączenia kipra do przyczepy).

na zimnym oleju na wolnych obrotach spokojnie dobija mi do ok 190 - 200 (traktor przy tym troszke dusi) po czym po puszczeniu dzwigni cisnieni spoada dos szybko do wartosci ok 100 a potem powoli prawie do zera. na rozgrzanym oleju dobije mi do jakis 120 na wolnych obrotach zeby doszło do 200 musze przygazowac silnik do k 1300 obrotów, dalej jest tak samo jak wczesniej tylko ze cisnienie znacznie szybciej spada.

na dodatkowym rozdzielaczu jest tak samo.

czy ktos wie co to moze byc?? jak temu zaradzic ?? co robic?? mial ktos podobny problem?? mi sie wydaje ze pompa jest dobra bo w sumie cisnienie podaje tylko ze ten olej nie powinien spitalac tylko cisnienie powinno sie utrzymywac na tym samym poziomie. dziekuje za wszelkie rady. pozdrawiam

Tez mialem problem z podnosnikiem w swoim oddalismy rozdzielacz do regeneracji i wszystko w pozadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj