Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

tompil    3968

Spisz protokół przekazania.

Ja jak oddawałem swojego na montaż ładowacza to robiliśmy protokół przekazania w którym była data, stan licznika, wyposażenie wewnątrz kabiny, szacunkowa ilość paliwa, dane osobowe obu stron, w twoim przypadku powinna być też lista usterek i termin realizacji naprawy. Oczywiście w 2 egzemplarzach z podpisem obydwu stron. Poszukaj w necie, może są gotowe formularze dla samochodów

Edytowano przez tompil
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

@ursusc385 w takim razie jak egzekwować żeby wyrobili się w 14 dni by usunąć usterki ?

 

 

@tompil - coś takiego dostałem , wypisane co do zrobienia , data podpis , pieczątka w dwóch egzemplarzach . Zrobiłem tak bo nie chcę ,żeby znowu wiosna omineła farmtraca ;) Ostatnio stał miesiąc na serwisie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yale    15

dobry serwis to podstawa ,nawet ważniejsze od marki ciagnika,żeby trzeba było bawic sie w protokoły płacac taka kase to juz przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zajac1    54

Koledzy sprawdzcie swoje ciągniki po zakupie dokładnie pod kontem kompletności. Przy moim brakowało czujnika zanieczyszczenia filtra powietrza : 75340cb43ee7052cm.jpg

 

Na szczescie szybka reakcja serwisu i paczka z czujnikiem już do mnie idzie ;)

Edytowano przez zajac1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

dobry serwis to podstawa ,nawet ważniejsze od marki ciagnika,żeby trzeba było bawic sie w protokoły płacac taka kase to juz przesada

 

Kiedyś jak woziłem maszyny rolnicze pojechałem do rolnika po John Deer'a takiego sporo ponad 200 KM zeby zabrac go do serwisu bo skrzynia padła a było to jakos w kwietniu. Załadowałem ten traktor , daje gościowi protokół do podpisania a on do mnie:

-Panie co pan mi tutaj dajesz , mi jest traktor potrzebny a nie jakieś papiery :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NHBartek w zeszłym roku też tak powiedziałem i mówię co my sie tu będziemy pisać znamy sie tak długo aby było solidnie zrobione serwis do mnie ok nie ma sprawy do tygodnia ciągnik będzie zrobiony i co stał 3 tygodnie i to jeździłem im głowy suszyłem żeby sie brali do roboty na szczęście stracili w tym roku autoryzacje na świadczenia gwarancyjne i pogwarancyjne ciągników Farmtrac 3 razy sprawę zawalili w w mojej sytuacji a ile ludzi zwodzili to nawet nie wiadomo 2 razy gotowi byliśmy ich do sądu podawać najlepiej jak mi przeciek z łącznika gumowego przewodu hydraulicznego co wychodzi z filtra przyjechał robić i tam parę d*perelów przyjeżdża i mówi ale ja nie mam takich opasek a wiedział do jakich usterek przyjeżdża bo mieli to zlikwidować kiedy u nich stał ale sie im nie chciało w dodatku kluczy nie wziął i tłumaczył sie ze on po serwisach nie jeździ dzisiaj go wysłali 1 raz przestrzegam wszystkich na wszystko proście o protokoły żeby nie było cyrków bo znajomi nawet potrafią wyrolować sprzedać coś komuś to każdy mily mało w tyłek nie wejdzie ale naprawić to już unikają

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hynek    2

Słuchajcie jaki olej polecacie do silnika farmtraka 80 bo czeka mnie wymiana, bo z tym texaco to problem go dostać a jak już to trzeba u dilera całe 20 litrów kupić,polecacie jakieś inne colejecie do swoich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie moze orientujecie się czym zapobiec wyciek oleju z pompy od góry jest dokrecany przewód i z pod niego poci się co tam może być oring czy uszczelka? mial ktoś coś podobnego ? jak to rozkręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Tam jest oring ale wcale nie jest tak łatwo tego odkrecic... Są 2 wyjscia albo odkrecic pompe i odsunac ja do tyłu albo odkrecic zaworek przy pompie wtryskowej ktory uniemozliwia dojscie do jednej ze srób imbusowych w głowce tego przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler1982    2

mam ft 70 4wd od jakiegoś czasu cos mi pstryka w moście jest to taki dźwięk jak by wlozyc patyk w szprychy roweru.....moal ktoś podobna sytuacje .....i co to może być....

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14
Napisano (edytowany)

Takiej mocy jakiej miałeś poprzedni.Ten Zap to musiał być jakiś nie wypał bo te aku sa dobre.Możesz wziąć Jenoxa 120Ah, albo jak chcesz amarykański to centre 120Ah. taki jest wybór akumulatorów że głowa boli.Ale nie Bosch,Varta one siadają po 2-2,5 roku.Jaki kupisz taki będzie :)

 

@Ursus385 Jeżeli chcesz mieć fotel pneumatyczny to sprężarka będzie Ci cały czas chodzić.Weź normalny fotel,taniej wyjdzie ;)

 

Sorry ze dopiero teraz ale wczesniej nie wchodzilem.A co do aku t Twoja wypowiedz to sranie w banie karuzela.Aku padł mi kilka razy w ciagu pierwszej zimy.Do tego mam kilkuletni aku varty,uzywany w ciagniku,kombajnie i samochodzie i trzyma dobrze.co prawda bosch to naprawde gowno ale do varty nikt mi nie wmowi ze gonwo.PS.fotel ma swoja sprezarke.

Edytowano przez niciex

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

W 555DT zaczyna skrzypieć fotel (Gramer)... co na to zaradzić? Gdzie się je smaruje albo coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

To ich przepadłość najlepiej byłoby je wykręcic w 670 jest chyba na 4 śróby klucz 10 idzie moment( wykręcałem bo urwał się amortyzator) i dokładnie smarem polecieć pomoże napsikać z tyłu WD albo olejem trochę zatłuścisz ale jest cicho

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy problem mam na wyświetlaczu mi wskaźniki nie działają i wyświetlacz mtg czasem sie to naprawi czasem nie czasem sie pali tylko kontrolka od ładowania czasem nic a czasem jest ok ale też kontrolka od ładowania sie świeci światła wszystko jest ciągnik pali jak światła zapale to na desce sie wyświetla ale tylko kontrolka świateł a np napędu nie albo ręcznego wie ktoś co jest odpowiedzialne za to jakaś kostka czy bezpiecznik kostki sprawdziłem bezpieczniki też ok wieczorem wezmę miernik zobaczę czy alternator ładuje musi być coś luźne bo czasem sie to naprawi tylko nie moge dojść co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal91    0

Mi się kiedyś rozłączył kabel masowy w dachu kabiny i na dziurach radio się wyłączało i nie wiedziałem co jest przyczyną aż w końcu rozłączył się całkowicie i nie mogłem wtedy zgasić ciągnika, nawiewy i kontrolki też wtedy nie działały. To może też ci się odkręcił i czasem nie styka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz racje coś sie poluzowało tylko co i gdzie pojęcia nie mam tyle tego sprawdzałem miernikiem bezpieczniki alternator jednak ładuje nie wiem czemu kontrolka sie pali jak sie czasami naprawi jak nacisnę hamulec nożny to gaśnie wyświetlacz jak puszcze to wskazówki wracają natomiast ja ręczny zaciągam gdy np nic sie nie pli jak to przeważnie jest to jak opuszczę to na sekundę sie włączą i zaraz gaśnie jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal91    0

Niestety ja się na elektryce nie znam ja u siebie pół dnia szukałem przyczyny i nie znalazłem dopiero kumpel elektryk przyjechał i w 5 min min to zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy posiadam traktor FT 80 4wd. Mam problem z czujnikiem cieczy chłodzącej lub też wskaźnikiem jej temperatury cały czas wskazówka ledwo się wychyla gdy nawet silnik jest gorący problem polega na tym że nigdzie nie mogę dostać tego czujnika.serwis odsyla do Bu power perkins a ci zaś do serwisu w mrągowie. Doradźcie koledzy gdzie mogę kupić czujnik.pozdrawiam.moze posiadacie katalog części do tego traktora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie czasem znaczy często sie przywiesza a ale jak zgaszę ciągnik i zapale to wraca do normy i serwis u mnie mówił że to wina ustawienia niby to zrobili było ok teraz znów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Witam. Koledzy posiadam traktor FT 80 4wd. Mam problem z czujnikiem cieczy chłodzącej lub też wskaźnikiem jej temperatury cały czas wskazówka ledwo się wychyla gdy nawet silnik jest gorący problem polega na tym że nigdzie nie mogę dostać tego czujnika.serwis odsyla do Bu power perkins a ci zaś do serwisu w mrągowie. Doradźcie koledzy gdzie mogę kupić czujnik.pozdrawiam.moze posiadacie katalog części do tego traktora?

 

U mnie było podobnie, ale czujnik był dobry tylko kabelki nie łączyły, chociaż tak dokładnie nie pamiętam czy to nie był bezpiecznik,

katalog możesz dostać w wersji elektronicznej od szefa serwisu Farmtraca

 

Ja mam znowu problem ze ''skrzypieniem'' :) w przedniej zwolnicy, olej wymieniałem kilka miesięcy temu... co zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przez ost.czas więcej niż jakieś 5mm wskazówka się nie wychyliła...jak odłączyłem wtyczkę od czujnika to wskazówka opadła.Czujnik zamówiony.Jutro ma być podobno:)

Koledzy gdzie zamawiacie filtry paliwa i ile $$ płacicie?:)

Pozdrawiam,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów mam 800 MTG i mi sprzęgło już sie ślizga czy to już będzie wymiana ? co prawda robi non stop przy ładowaczu ale bez przesady 800MTG kiedyś opisywałem jak ciągnik po rozpołowieniu wrócił i sprzęgło wyło jak sie wcisnęło to przestawało może to być od tego czyżby źle go wyregulowali ? serwis wtedy mówił ze to jest ok że to chwilowe w sumie to nie wiem kiedy dźwięk umilkł ale przestało poluzowałem sprzęgło teraz sie nie ślizga ale przy samym końcu bierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj