Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

jaro    166

No tak Szymon-tylko z jakimi maszynami współpracują te ciągniki ?-z tymi samymi ?-nie wiem co napisać ale się tak jakoś utarło że właśnie MTZ-ety są bardzo oszczędne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10
No tak Szymon-tylko z jakimi maszynami współpracują te ciągniki ?-z tymi samymi ?-nie wiem co napisać ale się tak jakoś utarło że właśnie MTZ-ety są bardzo oszczędne

Ja też żyłem z takim przekonaniem dopuki nie kupiłem Farmtraca ;) Jeśli chodzi o maszyny to oczywiście ,że te same.W najcięższej robocie Farmtrac spalił mi 11 litrów na godzinę pracy a MTZ 16. Na pusto ( w beczkowozie 4.300l.)pali około 3.5l.na godzinę pracy a MTZ około 6.5l.Zresztą bak paliwa 80l. mówi sam za siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

he he a co ja mam powiedziec jak mam bak 160l ;) a spalanie mam takie samo jak podajesz w farmtracku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10
he he a co ja mam powiedziec jak mam bak 160l ;) a spalanie mam takie samo jak podajesz w farmtracku

A cóż to za ciągnik? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ferdek07 ma Lambo R3 85 chyba.

 

A jesli myslisz ze pojemnośc baku ma coś do spalania to chyba troszeczkę sie mylisz...

Jeśli Farmtrack spala aż tyle mniej przy takiej samej maszynie i wydajności to dlaczego nie sprzedasz MTZ-a i nie kupisz drugiego Farmtracka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10
Ferdek07 ma Lambo R3 85 chyba.

 

A jesli myslisz ze pojemnośc baku ma coś do spalania to chyba troszeczkę sie mylisz...

Jeśli Farmtrack spala aż tyle mniej przy takiej samej maszynie i wydajności to dlaczego nie sprzedasz MTZ-a i nie kupisz drugiego Farmtracka?

Daj mi 100 000 zł. a jeszcze dziś obudzę dilera ;) Tura mogę kupić za swoje. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

To zamieniłbys jednak MTZ-a na Farmtracka?

Sam mówisz że Farmtrack nie ma startu w polu do MTZ a potem że w ciezkiej pracy różnica spalania wynosi 3 l/mth a powiedz jaka ma wydajnośc ten i ten w tym samym sprzecie np orce i z jakimi pługami pracujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10
To zamieniłbys jednak MTZ-a na Farmtracka?

Sam mówisz że Farmtrack nie ma startu w polu do MTZ a potem że w ciezkiej pracy różnica spalania wynosi 3 l/mth a powiedz jaka ma wydajnośc ten i ten w tym samym sprzecie np orce i z jakimi pługami pracujesz?

Mówiłem,że Farmtrac słabszy jest jedynie w prędkości tzn.wolniejszy na drodze na pełnym gazie!!!!W polu natomiast MTZ wysiada obok 80 4 WD.Pług mam Unia Grudziądz 4*40 3+1 ale najczęściej odkręcam czwartą skibę do głębokiej orki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

nie no chyba przesadziłeś nie wierze że Farmtrack pojedzie szybciej na polu z pługiem od MTZ to jakim biegiem orzesz? Ja narazie mam pług 3 skibowy to na 1 mtg spalił mi ze 6 litrów ropy ziemia V, VI klasa na biegu 1(szosowa, ok. 10 km/h) lub 4(średnia, ok. 12 km/h) a znowu jak orałem z pożyczoną czwórką agromasz to spalił mi 10, 11 litrów na 1 mtg a orałem wtedy na biegu 3(średnia ok. 8 km/h), u mnie na wsi MTZ-y pomykają z pięcio skibowym pługiem zagonowym a prędkość nie mniejsza od mojej, fakt jest taki że MTZ ma troche więcej tych kucy jak Farmtrac i może więcej pociągnąć chodzi mi tutej że ućągnie większy pług. Jeżeli wam chodzi o spalenie w Farmtracu to zalezy też od operatora, farmtrackiem więcej jeżdże jak ojciec (tylko okazyjnie hehe :D jak pojedzie w pole to zawsze mu wiecej spali ropy jak mi a noge mam ciężejszą na gazie ;) a farmtrackiem nakręciłem przeszło 700 mtg a ojciec ze 200 mtg także więc z tego wynika że ja bardziej wiem na co stać farmtaca w danej chwili hehe ale ze mnie chwalibieda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10

Farmtracem orzę 1 szosową lub jak dołożę czwartą skibę to 3 półpolową .Natomiast MTZ-em dwójką bez wzmacniacza.Ze wzmacniaczem idzie ale dym z rury wali jak by się miał zapalić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

mam r3 w lekkich pracach to całkiem możliwe że 3,5l/godz wyjdzie a co do ciężejszych prac to być może ten mtz wymaga regulacji wtryskiwaczy lub innej regeneracji ;) bo 16l/godz to nawet mtz kumpla ze sportową kabiną nie zechla podobno max 12-13l/godz więcej mtz nei wypije ale w lekkich około 7l pije także to wszystko pojęcie względne, ale czy napewno farmtrac z tym pługiem robi na taką samą głębokość jak mtz w farmtracu masz szersze koła może niejszy rozstaw kół to pierwsza skiba pewnie mniej zajmuje, do tego biegi mają inną prędkość, przy ciągniku 4x4 można sobie zrobić wykres co do oporu i spalania to nei c 330 czy mf 255 że jak ma za ciężko to łapie poślizg a spali na godzine ile spali, no chyba że wydajność farmtrackiem na hektar masz taką samą jak mtz no to zwracam honor :D bo chyba coś jednak siedzi w Twojej mtz bo kupla agroplus 100 według niego jest niewele mocniejszy od mtz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10

Być może że z tym moim MTZ-em jest coś nie tak skoro tak piszesz,ale jeździłem też nowym Belarusem kolegi w polu i nie wyczówałem różnicy w mocy.Tylko ,że on nie był jeszcze dobrze dotarty,miał około 70 Mth.Niektórzy na forum piszą ,że MTZ-em ciągają 25 ton zboża.Mój by chyba nie dał rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

Dzięki uprzejmości Pana Piotra z firmy Farmtrac, otrzymałem parę ciekawostek, a mianowicie:

Ciągniki FT 535 są już po badaniach homologacyjnych i od nowego roku będą już w sprzedaży - wchodzą w miejsce wycofywanych ciągników Escort.

Co do najbliższych planów rozwojowych - niedługo wprowadzimy nową generację ciągników z silnikami spełniającymi normy emisji spalin Euro IIIA:

Farmtrac 680/680DT (75 KM), Farmtrac 685/685DT (81,5 KM), Farmtrac 690/690DT (88 KM).

Ceny nowych modeli ciągników, o których pisałem nie powinny być wyższe od obecnie produkowanych.Może nawet uda się je trochę obniżyć.

 

Powyższe zdania są cytatami z wiadomości od pana Piotra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

no widać że jednak farmtraca modernizują i dobrze bo co to za sens produkować te same modele ciakawe jak z ceną i wyposażeniem, na te escorty to oni dużego zysku nie mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

Tylko też jestem ciekaw jak dużo zarobią na tym małym farmtracu, bo to w końcu tylko 30 koni.

A co do tych modeli z nowej serii to powinni zrobić te traktorki z niecą większą różnicą mocy np. 75KM, 88KM i 100KM, bo tak to różnice trochę małe jak na traktory powyżej 70 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tonyhalik3    0

ciągniczki godne uwagi za przystępną cenę.


Rodacy, pamiętajcie że ten kto wódki nie pije
jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bezideowcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

"Witam!

Zgodnie z ustaleniami przesyłam dane zużycia paliwa badane przy stałym max obciążeniu co przy normalnych pracach jest niemożliwe do osiągniecia

 

FARMTRAC 80/675 - 215 g/kWh (w litrach od 4,5 - 7,5l)

FARMTRAC 70/665 - 200g/kWh (w litrach od 3,75 - 5,5l)

ESCORT 335 - 250g/kWh ( w litrach od 2,5 - 3,5l)

 

Pozdrawiam Marcin S."

 

Kolejny cytat z wiadomości od człowieka z firmy Farmtrac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A to ciekawe strasznie jest to co piszesz-bo wg.testu przeprowadzonego przez TopAgrar Farmtrack 80 4 WD miał zużycie paliwa na poziomie 302 g/kWh (przy mocy nom.) i 292 g/kWh (przy mocy max) i odpowiednio 17,1 i 16,7 l/h-nie ma to jak pomiar fabryczny !:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

No nie powiem że te spalanie które jest podane w nawiasach to na pewno przy lżejszych pracach, a nie przy max. obciążeniu.

No ale też wątpię żeby jakikolwiek ciągnik w tym przedziale mocy spalił aż tyle ropy.

Możesz jeszcze podać takie dane marki Zetor? Bo jak perkins ma zużycie 302 g/kWh, to jestem ciekaw jakie mają zetorowskie silniki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10

Max. zużycie jakie udało mi się osiągnąć w moim Farmtracu to około 11 l. na godz. pracy no i więcej się nie da.Patrząc na wyniki pomiarów szpeców z Top Agrar Lamborghini R3 spala 21.1l/h przy max. i przy nom. obciążeniu.Ciekawe co na to kolega Ferdek07.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
No nie powiem że te spalanie które jest podane w nawiasach to na pewno przy lżejszych pracach, a nie przy max. obciążeniu.

No ale też wątpię żeby jakikolwiek ciągnik w tym przedziale mocy spalił aż tyle ropy.

Możesz jeszcze podać takie dane marki Zetor? Bo jak perkins ma zużycie 302 g/kWh, to jestem ciekaw jakie mają zetorowskie silniki :)

Proszę bardzo-odpowiednio 291 i 304 g/kWh (18,9 l/h)-jak coś to ten test jest w TopAgrar 2/2008.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m44w    0

Ja myśle że te ciągniki za pare lat będą zastąpywać nasze ukochane ursusy-330, c360 lub t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2
A to ciekawe strasznie jest to co piszesz-bo wg.testu przeprowadzonego przez TopAgrar Farmtrack 80 4 WD miał zużycie paliwa na poziomie 302 g/kWh (przy mocy nom.) i 292 g/kWh (przy mocy max) i odpowiednio 17,1 i 16,7 l/h-nie ma to jak pomiar fabryczny !:)

Czepiacie się tego spalania jakby faktycznie po 17l/godzine te traktory paliły, czy wy nie macie komputerów pokładowych w samochodach czy wskaźników econ przecież przy ostrym ruszaniu czy paleniu gumy :) też pokazuje spalanie 25-30l/100km i wtedy łaśnie jest wykożystana pełna moc co wcale nie znaczy że tyle te samochody palą nawet przy bardzo dynamicznej jeździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10
Ja myśle że te ciągniki za pare lat będą zastąpywać nasze ukochane ursusy-330, c360 lub t25

Kolego -już zastępują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj