Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

możliwe ze indyjskie napisy bo oile mi wiadomo to chyba marka stamtąd sie wywodzi ale patrząc po filmikach tamtejsze ciągniki miały czy tam mają o wiele lepszego kopa ten farmtrac nic chyba nie ma wspólnego nie wiem czy jest jakiś związek z tymi napisami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Przyjrzyj się dobrze, silnik nie jest z chin. http://www.agrofoto....5-dt-tabliczka/

Na moim pisze Made in UK

 

 

Do osoby bardziej znającej się na tych silnikach : Czy w tych silnikach Perkins 1104D-44T jest zawór EGR ?

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Nie znam się na tych silnikach, ale one pobierają spaliny z kolektora wylotowego i doprowadzają je do układu ssącego i to jest właśnie recyrkulacja spalin zwana EGR a czy tam jest jakiś zawór nie wiem. To ty przy byle okazji bronisz tych ciągników z werwą godną lepszej sprawy a nie domyśliłeś się do czego służy ta metalowa rura idąca od turbiny do układu zasilania na tej fotce poniżej? A jak jedziesz ciągnikiem i próbujesz nim wejść na wyższe obroty to nie czujesz jak coś go dusi? To właśnie układ egr. Zawsze nie podobały mi się posty w których bronisz ft bo czułem że są bezpodstawne-teraz wiem że coś jest na rzeczy.

 

http://www.autoutile.ro/farmtrac/galerie2.html#!prettyphoto[gallery1]/7/

 

Swoją drogą jak patrzę na to zdjęcie to co za dziwaczny układ z jednej strony zainstalowana jest turbina która ma zwiększać sprawność silnika przez jego doładowania a pod tą samą turbinę podpięta jest rura która odprowadzając spaliny do układu zasilania paliwem poddusza go-jak dla mnie schizofrenia jakaś. Chyba nie zamierzasz robić przeróbek przy tym układzie

EGR to może zakończyć się katastrofą.

Edytowano przez dawidkram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Wiesz nie każdy jest takim pięknym znawcą jak Ty i nie każdy, na wszystkim się zna. Myślałem, że w tym silniku jest coś jak w Zetorach z tym zaworem EGR - gdzie można go odłączyć/zaślepić.

Nie, nie dusi go jak wchodzi na obroty. Wchodzi normalnie. No, ale dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Tylko ze mnie taki znawca że wszystko co piszę o tych silnikach znalazłem za pomocą google jeżeli w tekście który znalazłem jest błąd to mój wpis na AF też będzie błędny. Dlatego napisałem że się nie znam nie projektowałem tych silników, nie naprawiam, nie serwisuje ich wiem tyle ile znajdę w necie więc nie bierzcie tego wszystkiego tak dosłownie/poważnie ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

pobierają spaliny z kolektora wylotowego i doprowadzają je do układu ssącego i to jest właśnie recyrkulacja spalin zwana EGR a czy tam jest jakiś zawór nie wiem. nie domyśliłeś się do czego służy ta metalowa rura idąca od turbiny do układu zasilania na tej fotce poniżej?

Swoją drogą jak patrzę na to zdjęcie to co za dziwaczny układ z jednej strony zainstalowana jest turbina która ma zwiększać sprawność silnika przez jego doładowania a pod tą samą turbinę podpięta jest rura która odprowadzając spaliny do układu zasilania paliwem poddusza go

W układzie recyrkulacji EGR tylko część spalin jest kierowana z powrotem do komory spalania,jest tam zawór ba nawet chłodnica.W tych silnikach nie ma tego systemu z prostej przyczyny.Jest to już spora ingeręcja w budowę silnika,której ja tu nie widzę.Nie ma tam jednostki sterującej zaworem EGR.Jest to zwykła jednostka TD.88.jpg o której rurze mówisz???Bo jak o tej z pomarańczową opaską to jest to wyjście z turba,które kieruje sprężone powietrze do kolektora dolotowego...

  • Like 2

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Może i tak ale dlaczego ten silnik jest taki zmulony od początku mimo zastosowania turbiny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Na razie nie ma, ale spełnienie kolejnej normy emisji spalin będzie wymagało zamontowania takiego zaworu EGR, zastosowania płynu AdBlue bądź filtra cząstek stałych. Żaden z tych elementów nie zmniejszy kosztów eksploatacyjnych, ani zakupu nowego traktora, nie mówiąc już o pracy takiego silnika.

Co znaczy od początku? na mniejszych obrotach turbina się nie załącza. Mam Fiestę 1.4 TDI i na małych obrotach pusta słabo się zbiera, a moment załączenia się turbiny mocno czuć jak szarpnie i ciągnie już bardzo żwawo.

Edytowano przez tompil
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Ach, ach,ach @Cinek8541 @tompil zdruzgotaliście mnie po nie całej godzinie że też nie mogliście poczekać z tym do rana. Ale wprowadzenie @ Ursusc385 chociaż na tą jedną chwilę w maliny i tak bezcenne...

:)

Edytowano przez dawidkram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Nie chodziło mi żeby Cie zdruzgotać...Czy nie moglem poczekać do rana???Czy czas kiedy pisałem swojego posta to jakaś strasznie późna pora??? B) Miałem akurat chwilkę i napisałem...Co do mulenia to jak wyżej...silnik ma określona moc uzyskaną dzięki doładowaniu ale dopiero od pewnego poziomu obrotów.Potrzeba pewnej prędkości łopatek turbiny by ta mogła pracować...http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbodziura tu masz trochę min. o tym.Co do zaostrzających się norm emisji to będą one miały wpływ (już mają przy tych większych)na konstrukcję silników.Myślę jednak,że do takiej jednostki jak ta w FT na razie starczy filtr SCR(który to z tych wymienionych przez tompila jest najtańszy i co najważniejsze bezobsługowy w stosowaniu) wątpię aby zaraz ładowali tam układy EGR lub tym bardziej AdBlue.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Ja nie mam doczynienia z tymi wszystkich systemami ktore bedą stosowane i sam nie wiem co bedzie lepsze adblue, scr czy egr.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

@ kris14 szczerze to nic nie rozumiem z tego obrazka ale przestudiuje go w dzien.a co do @ursusc385 ja wczesniej pytalem od czego sa te chinskie znaczki na prawej stronie silnika i mowilem ze wg. tabliczki z lewej strony silnika,silnik jest made in U.K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Coś tam z tego rozkminiłem.Najpierw patrzysz na tą tabelkę:

 

Engine Number Guide-masz tu numer silnika i objaśnienia co oznaczają poszczególne litery i cyfry

np:TU 30008 U 510256 F

pierwsze dwie-rodzina śilników

partia

kolejna litera to kraj produkcji

później numer silnika

ostatnia cyferka to rok produkcji

Na podstawie tych tabelek można odczytać dane nt. innych perkinsiaków-wystarczy,że będziesz miał numer i popodstawiasz sobie odpowiednie wartości.


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6666    4

post-57318-0-70377400-1362922677_thumb.jpg

To jest własnie ta tabliczka.. przepraszam za jakość zdj bo ja tak na szybkiego robiłem.. i na dole widać chińskie napisy i.... no właśnie jakie jest wasze teraz zdanie.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cinek8541    76

Nie znam się-zrób lepszą fotkę to może ktoś Ci pomoże bo tu to poza błyskiem lampy niewiele da się zobaczyć B)


Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

@brytan.ja tez słyszalem ze to dobre ciagniki.ale te stare ft tak na prawde sa dobre.@cinek8541.dzieki za objasnienie.przyda sie.a @rolnik6666 to mam taka sama tabliczke tylko i tez chinskie napisy tylko ze juz troche brudna jakby od spalin i zejsc brud nie chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6666    4

przepraszam za jakość zdjęcia ale mnie własnie interesuje co znaczą te napisy.. o co w tym chodzi.??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

może to są informacje o normach emisji spalin przeznaczone na zagraniczne rynki-tak ja to odczytuje z tego nie wyrażnego zdjęcia "solely fo export" wyłącznie na eksport, "emission standart" standardy emisji. To by oznaczało że z UK te silniki są eksportowane na inne kontynenty gdzie takie informacje są wymagane albo że przepisy UE nakładają na producentów obowiązek podania takich informacji jeżeli towar ma trafić na eksport

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem obejrzeć FT 675DT moje wrażenie nie jest najlepsze ciągnik z zewnątrz ok. rewers i biegi ok. ale kabina i jej wykończenie a szczególnie plastiki to tragedia mogli by się bardziej postarać. A co do kredytu 2% to jak mówiłem ze chce kupić za gotówkę to cena z tym co chciałem wyszło 140 tys brutto. Ale jak już wspomniałem o tym kredycie to diler powiedział ze jak na 2% to trzeba będzie do tej sumy doliczyć 5 tys. Stwierdził ze do tych odsetek on częściowo dopłaca i może zrobić mniejszy upust. I powie mi ktoś o co tu chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Mam pytanie przeciemnialiscie szyby w waszych ciagnikach?? Ja planuje zrobic takie cos bo to nie jest drogie a podobno efekt jest bardzo fajny. Kabina sie tak nie nagrzewa i słonce nie razi. Macie jakies sugestie jak to zrobic i czy opłaca sie to zrobic?


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Jak słońce razi wystarczy założyć okulary przeciwsłoneczne jak kabina nagrzewa uchylić szyby to najtańsze i najprostsze metody -_- . Skąd wiesz że przyciemnianie nie jest drogie o jakiej metodzie mówisz? Moim zdaniem najtańsza i najprostsza metoda to będzie ten hit allegro-komplet folii do przyciemniania całej kabiny ok.100zł i poszczególne szyby w kabinie mogą mieć różny stopień czerni w zależności od potrzeb i upodobania. Tylko jedno ale-po drogach publicznych nie można poruszać się z utrudnieniami widoczności dla kierującego pojazdem więc jak chcesz zrobić przyciemnienie na stałe i od czasu do czasu wjechać na asfalt to moim zdaniem nie warto.

post-47646-0-75042800-1363113803.jpg

Edytowano przez dawidkram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Jak sie kabina nagrzewa to właczam klimatyzacje, ale mysle ze byłoby jeszcze lepiej jesli słonce by sie odbijało od szyb. No bo co z tego ze wieje zimne powietrze skoro słonce świeci bezposrednio na Ciebie?? Wiem ze przyciemnianie nie jest drogie bo kawałek folii 75x300 kosztuje 15zł na allegro. No własnie obawiam sie tego co na to policja. Tylną szybe bez problemu moge przyciemnic. Przedniej napewno nie bede mógł przyciemnic. A co jesli chodzi o boczne szyby??


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Cytat z aukcji

"PRZEPISY: Art. 66 ust. 1 pkt 5 prawa o ruchu drogowym "

(...) pojazd musi być tak zbudowany, utrzymany i wyposażony, aby korzystanie z niego (...) zapewniało dostateczne pole widzenia kierowcy (...)"; Polska norma branżowa nr BN-76/3626-07 określająca wymagania dla samochodów osobowych w zakresie widoczności z miejsca kierowcy. Norma ta określa, że niedopuszczalne jest ograniczenie pola widzenia kierowcy w obrębie kąta widzenia 180 stopni.

 

Szyby przednie i boczne przednie można przyciemniać tylko folią LIGHT LIGHT BLACK, gdy szyba nie posiada fabrycznego przyciemnienia. Folia ta dostępna jest tylko w rozmiarze 300x50cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj