Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

plapla123    8

Szymon 2500 zadzwoń do firmy Fino która znajduje się w Chełmie woj lubelskie tam pewnie mają ja u nich brałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456
Napisano (edytowany)

Zapewne chodzi ci o maski takie jak na tych zdjęciach: http://farmtrac.pl/pol/shows/view/27 i na tym filmiku:

Jak dla mnie to jest nieporozumienie... Niech się trzymają swojej linii wyglądowej, bo jest ładna, a nie tak z zetora zrzynać :ph34r:

Edytowano przez Mattti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

sory ze znowu pozniej niz wszyscy ale mialem przerwe od af.W moim 690 padł aku.oczywiscie ZAP.Po doładowaniu go dziala do dzis.ciagnik odpalany raz na 2 dni.malo jezdzony.I w te mrozy to byly momenty kiedy nie moglem otworzyc drzwi bo przymarzły.Nie odbijają zamki w drzwiach.Ten regulowany zaczep chodzi TOPORNIE.we 2 z ojcem mamy problem go przestwic.Co do wspomagania i biegow to nie narzekam.Chodza dosyc lekko ale jak od razu to wiadomo ze maly opor bedze.A co do kabiny to mam COBO pneumatyk z opcji.Trzeszczy piszczy od dawna.Komfort jazdy tez nie najlepszy.A co do radia to jak troszke mocniej cos wcisne to od razu sie chowa w tej półce.Szczerze mowiać to wole jezdzic c-4011 niz tym ft.Bo jedyne co lepsze ma ft to radio i wspomaganie chociaz na poziom hałasu i skrecanie w c-4011 to nie moge narzekac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Wiesz chociaż do czego służy smar ? No ludzie aż tak ciężko psiknąć WD w zamek, aby nie było z nim kłopotu ? Lub przesmarować cały zaczep, aby lekko chodził ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Co do przymarzających uszczelek to wystarczy popsikać smarem sylikonowym w sprayu i wtedy nie przymarzają, nigdy w życiu nie psikajcie WD40 w zamki bo tylko gorzej robicie (na chwilę pomoże ale na krótko i przyspieszy korozję elementów) wystarczy kupić jakiś smar w sprayu najlepiej z teflonem to nie będzie kurz tak się na elementach zamka zbierał. Co do smarowania zaczepu to też tak nie do końca bo na chwilę pomoże ale pojedziesz raz w pole kurz się po przylepia do smaru i później na jedno wyjdzie a po za tym łatwo upierdzielić smarem ubranie oczywiście jeśli mówimy o towocie bo można tak jak przy zamkach użyć smaru z teflonem wtedy powinno być ok. A co do samego zaczepu to ja mam u siebie w ciągniku zaczep schwarzmuller i o ile suwa się po szynach lekko to jak piachu nawali tam do środka mechanizmu (ten od ryglowania przy zmianie położenia) to młotkiem i łomikiem muszę się posługiwać nieraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

U siebie mam też zaczep scharmullera i smarowałem towotem, póki co jest ok. Tak czy tak, trzeba ruszyć d*pę i to zrobić, a nie wiecznie siedzieć i narzekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968
Napisano (edytowany)

http://chomikuj.pl/tompil6

Zamieszczam link do mojego chomika, umieściłem tam katalog części do Farmtraca 80 i 665, trochę słabo go zrobili, ale lepszy taki niż żaden, jest tam jeszcze katalog do kabiny Metal Fachu. Wszystko w folderze instrukcje.

Może komuś się przyda.

Pzdr

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xGLOBUSx    0

Mój wujek ma 675DT , dał za niego jakieś 120 tyś zł i ma coś około 70 KM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszejro    0

Mam pytanie do osób które posiadają siedzenie pneumatyczne w swoich FT czy warto dokładać do tego interesu z perspektywy czasu i czym się różnią Cobo od Gramer ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Według mnie warto. W swoim posiadam siedzenie pneumatyczne grammera i jest bardzo wygodne. U mnie czesto sie przesiadamy ja i ojciec i wystarczy chwila i juz siedzenie jest przystosowane do kierowcy (wysokość siedzenia). Gdy siedze w mf255 nie siedzi sie za wygodnie, (jakos bardzo nisko) a tez w nim jest siedzenie grammera tyle ze mechaniczne. Gdy np. kosi sie łąke to kosząc mf255 poprostu boli d*pa a Farmtrackiem nic. Cały ciagnik sie trzesie a Ciebie siedzenie elegancko amortyzuje tylko kolana Ci sie uginają. Reasumując warto dołozyc pieniądze.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Chciałbym pomóc ale nie wiem dokładnie bo to ojciec sie zajmuje finansami :D Na oko strzelam że 2,5-3,5 tys.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinm93    1

My jak braliśmy Farmtraca 675 dt dealer chciał od nas 2200 za siedzenie Gramera, ale ojciec się targował i w cenie ogólnej wyszło mniej:p Nie żałujemy ze wdzieliśmy siedzenie Gramera bo jest wygoda w siedzeniu. Powinni takie siedzenie w standardzie dawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    7

Witam moze ktos wie na temat kredytu fabrycznego farmatrac? , bo interesuje mnie zakup ciagnika tej firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

jest taki temat kredyt fabryczny Farmtrac a najlepiej umów się z dealerem on ci wytłumaczy najlepiej co potrzeba i jaką ofertę banki mają Farmtrac kredytu fabrycznego niema tylko Bank podjął współpracę tak jak wiele innych z firmą Farmtrac czy coś takiego

pozdrawiam

Edytowano przez wojciech675DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2997    4

Zamierzam kupić 675 dt , ale niewiem jakie opony wziąść. Moze powie mi ktoś czy niskoprofilowe maja taka samą szerokość co szerokie i czym sie wgl. różnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Niskoprofilowe mają większą szerokość przy tej samej wysokości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Jakieś macie wieści na temat tego nowego ubogiego za 45 000zł netto?


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Ponoć ma być to "Godny następca trzydziestki". Pewnie coś podobnego do FT555 tylko bez kabiny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Te najmniejsze modele są oferowane bez kabiny w wersji ROPS, nawet jest zdjęcia na stronie farmtraca i wyglądają całkiem fajnie, nie wiem ile mniej taki kosztuje, ale już za bardzo nie ma na czym odchudzić ceny tego ciągnika i nie liczyłbym że powstanie coś tańszego, nawet jeśli zaczeliby sprowadzać z Indii całe ciągniki tam składane to cena pewnie dużo niższa też by nie była, bo z podobnych podzespołów je składają.

http://www.mmaauction.com/auction-product-details.php?id=15788

Nawet w USA się znalazł 675DT, skrzynia, wajchy od biegów, rewersu, silnik, wszystko to samo co w moim 80 4WD.

Koncern Escort jest firmą o zasięgu światowym i te ciągniki wyprodukowane przez fabrykę w Mrągowie to pewnie jest bardzo mały procent tego co sprzedaje na świecie. Tylko tyle, że w Indiach potrzeby rolnictwa są inne i specjalizują się głównie w małych traktorach.

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Co nie otworzę jakiejś strony o tematyce rolniczej to reklama Farmtraca, wzięli się za kampanie rekalmową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

@tompil- Bo im ursus po piętach depcze, to się za marketing wzięli :D Dobrze, bo będzie dobra konkurencja, co pewnie na ceny też się przełoży :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj