Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

ja to sam sie dopytywałem o ta grzałkę proponować też nie proponowali ale trochę porozmawialiśmy i w gratisie dodali z innymi rzeczami teraz to teraz zobaczymy przy wyższych mrozach czy ktoś wie ile ona powinna grzać minut żeby zaraz coś nie z pieprzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Koledzy który z wymienionych sposobów pomiaru użycia paliwa jest bardziej wiarygodny ; na mtg czy na 1ha .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

hmm trudo powiedziec na działce długosci 50 metrow spalisz wiecej niz na 400 metrow druga sprawa operator jeden bedzie jezdził na 1700-1800 obr drugi 2200 na długiej dziłce potrafie w w godzine zegarowa zaorac hektar na dosc ciezkiej ziemi...ale mam takie działki super gliny górka ze schodze na 3 szybka..lub wolna i nafta na hektar x2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Worto policzyć sobie dokładnie ile spala na mtg w np orce i transporcie oraz ile spalisz jak orasz kilka ha i wiesz ile spalisz dokładnie na 1ha pola mnie 670 jak orałem na M trzecim biegiem 10 litrów starczało a jak szybciej na H jedynce to litr dwa więcej paliwa tylko zdecydowanie szybciej coś za coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

W mojej miejscowośći jest trzy Ft 690 i wszystkie kupione w tym roku i w jednym jak kolega zmierzył spalanie przy orce na 1ha wyszło mu 22l zgłosił to i przyjechali z Perkinsa z warszawy ze swoimi normami i powiedzeli ze miesci się to spalanie w normie ale oni mierzyli na godzinę zegarową i odjechali . Ale kolega zgłosił to do Mrągowa i to oni mają się tym zająć Jak myślicie co może być przyczyną tak dużego spalania skoro drugi własćiciel Ft mówi ze pali mu 10-11l/ha ja swojego nie mierzyłem ale na pewno jest mniejsze jak 22l/ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

tak jak mowie jest wiele zaleznych..gleba opor pługa krztałt działki dłogosc..ustawienie dawki na pompie wtryskowej jest chyba stałe dla kazdego ciagnika one przychodza kompletne na paletach sam widzialem i juz chyba skalibrowane itd...w ciezkiej pracy łyka mi tak 8-9 litrow na 1 gpdzine zegarowa przy extremalnych warunkach nie powinno przekroczyc 15-16 l na 1 ha

 

na wytwozenie 1konia mehanicznego załuzmy potrzeba 250g/kwh..ile potzrebuje perkins niewiem niemam danych......niestety moc sie nie bieze z powietrza jezeli silnik byłby zbudowany na CR..mozliwe ze byłby osczedniejszy kilka ...%

 

mam porownanie stary zetor 8045 w tym samym płogu spalał podobnie 8-9 l na h zegarowa ale zdychał miał kiepski moment.....690 nigdy mi nie przygasal ewentualnie poslizg kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Klasy ziemi mamy podobne i rzeżbę działek też przecież mieszkamy w jednej miejscowości i każdy po kilkanasćie lat ma do czynienia z orką a różnica w spalaniu jest tak duża Perkins umył od tego ręce kolega chciął zeby dali mu te ich normy spalania to puści je w internet przecież reklamują się takim niskim spalaniem to nie chcieli mu dać . A tak naprawdę to jakie ma spalanie Ft690 na mtg bo nigdzie tego nie podają wszędzie podają tylko ze niskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak samo mój 675 przy orce to szok a tak na trasie z turem i lekkimi rzeczami mierzyłem z 9 litrów nie schodzi a reszta mówi ze nawet po 6l pali na mtg kurcze żeby mi tak palił to darował bym mu już te niedociągnięcia i pewnie zgłoszę to Perkins przyjedzie powie ze ok jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

675 jak sie krecisz z Turem wokol podworka tam jakas bele podwiezc itp. jest w stanie spalic ponizej 4 l na mth. Nie wierzylem , sprawdzilem i uwierzylem. W zyciu nie uwierze ze nie spala ci mniej niz 9 l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

na wytwozenie 1konia mehanicznego załuzmy potrzeba 250g/kwh..ile potzrebuje perkins niewiem niemam danych......niestety moc sie nie bieze z powietrza jezeli silnik byłby zbudowany na CR..mozliwe ze byłby osczedniejszy kilka ...%

 

Ten CR to nie takie códo jak piszą, znajomy rolnik miał ursusa 16, kupił jd podobnej mocy tylko że sprzedawca namówił go na CR bo będzie mniej od ursusa palić i co? Gowno prawda, pali więcej.

Ta grzałka w cenniku kosztuje 1200 zł. Lekka przesada jak dla mnie...

 

Rok temu za grzałkę zapłaciłem 500zł w Mrągowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tą grzałkę to pewnie każdy dealer dorzucił by w gratisie tylko dobrze pogadać bo jej koszt myślę ze nie jest większy jak 300zł a wie ktoś jak ona sie spisuje w mrozy po -35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Jak ciągnik stoi pod chmurką to przy -35 grzałka nic nie da, chyba że miał byś takie dwie zamontowane.

Edytowano przez st220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oo to teraz mnie zaskoczyłeś myślałem ze będzie palił cała zimę codziennie dzięki tej grzałce no ale dobrze wiedzieć i się przygotować bo byłbym zaskoczony trochę ja w takie mrozy ciapka rozpalałem przewód z bojlera przelewałem gorąca wodą i palił a teraz nowe ciągniki i paliły nie będą trochę szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Jak masz ciągnik w garażu to i przy tych -35 tobie zapali z grzałką, ale sam wiem z własnego doświadczenia że jak jest -30 i ciągnik stoi pod chmurką to grzałka jest za słaba i nie da rady nagrzać silnika. Grzałka dobrze się sprawdza przy mrozach do -20 jeśli ciągnik stoi pod chmurką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

ja swojego kupowałem w mragowie mowili ze do do -15-18 powienin zapalic bez problemu masz do tego swiece zarowe..droga sprawa to dobra nafta na zime z dobrymi parametrami do starego zetora i c360 smiało dolewałem benzyny ale do perkinsa sie boje..troch moze byc za suche paliwo....a te pompy smarowane sa paliwem

 

maja po sasiedzku JD i tez powyzej 15 nie odpali....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

gambler tu nie o odpalanie chodzi, tylko o zdrowie silnika, ja przy -28 swego zapaliłem, ale co z tego jak po 5 minutach zgasł bo paliwo zgęstniało :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

przeciesz napisałem wyraznie...dobre paliwo...jak masz kiepskie jak mowisz ........ognisko pod nim rozpal i tak ci zgasnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tak gambler dobre paliwo podstawa w tamtym roku akurat miałem okazje kupić taniej i w największy mrozy musiałem po nie jechać i przelewaliśmy do beczki paliwo stało na podwórku a mróz trzaskał po -30 i dobrze przez lejek leciało nic nie gęstniało wszystko w normalnym stanie przynajmniej pewien byłem ze wody nie kupuje no ale tego paliwa do ft nie lałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

ja swojego kupowałem w mragowie mowili ze do do -15-18 powienin zapalic bez problemu masz do tego swiece zarowe..droga sprawa to dobra nafta na zime z dobrymi parametrami do starego zetora i c360 smiało dolewałem benzyny ale do perkinsa sie boje..troch moze byc za suche paliwo....a te pompy smarowane sa paliwem

 

maja po sasiedzku JD i tez powyzej 15 nie odpali....

 

Na pelen zbiornik mozesz smialo lac 5 litrow bensyny naprawde pomaga. Wogole mozna dolewac do 15% bensyny ale nia ma co przesadzac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

W mojej miejscowośći jest trzy Ft 690 i wszystkie kupione w tym roku i w jednym jak kolega zmierzył spalanie przy orce na 1ha wyszło mu 22l zgłosił to i przyjechali z Perkinsa z warszawy ze swoimi normami i powiedzeli ze miesci się to spalanie w normie ale oni mierzyli na godzinę zegarową i odjechali . Ale kolega zgłosił to do Mrągowa i to oni mają się tym zająć Jak myślicie co może być przyczyną tak dużego spalania skoro drugi własćiciel Ft mówi ze pali mu 10-11l/ha ja swojego nie mierzyłem ale na pewno jest mniejsze jak 22l/ha.

 

 

 

 

Nie wiem czy twoj kolega wie ale w tych ciagnikach w orce nie dusi sie do 2200obr/min ani tez do 1800 obr/min(jak to jest w 360) bo wtedy to bym sie nie zdziwił ze on pali 22l/ha.Ja w moim tez narzekam na spalanie ale 22l to on nigdy nie spalil na ha.Tez zalezy czym operator orał wczesniej.Jezeli 360 to sie nie dziwie bo u mnie bylo tak samo.1-wsza orka 690dt i 1600 obr/min i szok ze spalaniem.Ale pozniej zszedlem do 1400 max i jakos idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Tylko kolego 1600 to najlepsze obroty a 1400 to nie wiem czy trochę nie za małe w orce, w lekkich pracach to jeszcze można zejść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

niciex to jakim biegiem orzesz ze dajesz mu takie niskie obroty nie wiem czy jest to takie zdrowe dla silnika ja przeważnie w orcę daję 1800 obrotów . Jeśli chodzi o to spalanie u kolegi to jak przyjechali z Perkinsa to spalanie mierzyli w orce ale również próby robili samym ciągnikiem i też łyknął 16l ale tym spalaniem zajął się serwis zobaczymy co z tego wyniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj