Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
niciex    14

A czy istnieje możliwosc dokupienia na błotniki takich plastikowych "błotników"?Bo te ktore sa teraz zamontowane to są za wąskie i chciałbym dokupic takie dodatkowe ktore by brały całą szerokosc kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Słyszeliście o planowanym wprowadzeniu do oferty ciągnika (w zamierzeniach następcy c-330 [swoją drogą który to już raz nowe ciągnik próbują nam zastąpić poczciwą trzydziestkę :P ] ) 48km , bez przedniego napędu i bez kabiny za 45tys zł netto przez Farmtrac Mrągowo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Słyszeliście o planowanym wprowadzeniu do oferty ciągnika (w zamierzeniach następcy c-330 [swoją drogą który to już raz nowe ciągnik próbują nam zastąpić poczciwą trzydziestkę :P ] ) 48km , bez przedniego napędu i bez kabiny za 45tys zł netto przez Farmtrac Mrągowo ?

 

To chyba bardziej zastąpiłoby 3p :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Czyżby powrócą do produkcji Escorta 450 z odmłodzonym silnikiem czy może ściągną coś z ryżolandu pooblejają własnymi naklejkami i bedą sprzedawali jako własny produkt :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Tą informację dostałem za pośrednictwem Agrofoto więc i Wy powinniście ją dostać na e-maila :)

 

Na razie tylko tyle "puścili pary z gęby" , ciekawe czy wogóle już coś mają , czy może dopiero "mają mieć" ... A może to zwykły 555 w ubogiej wersji .

 

Gdyby to było coś opartego na silniku escorta 450 , to oznaczałoby "odrodzenie" się ursusa c-336 poniekąd :) (jak wiadomo escort wykupił w latach 70 licencję na na ursusa c-330 a po wygaśnięciu jej , produkował escorty 335 i 450 będące rozwinięciem dobrze nam znanej jednostki s-312c )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Tą informację dostałem za pośrednictwem Agrofoto więc i Wy powinniście ją dostać na e-maila :)

 

Na razie tylko tyle "puścili pary z gęby" , ciekawe czy wogóle już coś mają , czy może dopiero "mają mieć" ... A może to zwykły 555 w ubogiej wersji .

 

Gdyby to było coś opartego na silniku escorta 450 , to oznaczałoby "odrodzenie" się ursusa c-336 poniekąd :) (jak wiadomo escort wykupił w latach 70 licencję na na ursusa c-330 a po wygaśnięciu jej , produkował escorty 335 i 450 będące rozwinięciem dobrze nam znanej jednostki s-312c )

Tak tak, w sumie to farmtrac ma korzenie u ursusa :D Niestety nie wydaje mi się żeby ten był oparty nawet na zmodernizowanej wersji tegoż silnika, bo norma emisji spalin euro 3b wymaga chyba silników na technologii common rail :( A nie wydaje mi się żeby dało się tak zmodernizować TEN silnik :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

W zamierzeniach ma to być prosty w budowie ciągnik więc kto wie ? albo będą modernizować silnik małych FT i przystosowywać je do norm 3b .

 

Ciekawe kiedy pokażą ten "nowy" model :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Niestety nie wydaje mi się żeby ten był oparty nawet na zmodernizowanej wersji tegoż silnika, bo norma emisji spalin euro 3b wymaga chyba silników na technologii common rail :(

 

Tiaa bedzie CR + SCR :P

Oczywiście silnik z systemem Power Boost, skrzynia Full-PowerShift, EHR, hydraulika LS i to wszystko za 45tys złociszy :D :lol: :P

Jak na moją głowę to oni starego 450 ładniej opakuja przu silniku podłubią żeby normy spełniał a reszta bedzie taka jak za dawnych lat ;)

 

Bo jakby nie patrzec to miedzy tą nowością a modelem 555 bedzie ze 25tyś zł różnicy a ile może byc kabina warta bo mi się wydaje że jakieś 10tys więc zostaje jeszcze 15tys- co można jeszcze z niego zabrac? Wspomaganie? Zsynchronizowaną skrzynię?

 

 

A może na cos takiego założą niebieską maske FT: http://otomoto.pl/ursus-3512-nowy-2812-235-255-A225279.html

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Ja nie mówię żeby to było specjalnie skomplikowane. Jak dla mnie to by mogli nawet tego escorta klepać- na pewno by się nabywcy znaleźli! W końcu byłby to chyba najbardziej Polski ciągnik :D Prawie że trzydziestka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

W obsłudze byłby prosty co innego w budowie :P

W sumie to może i tak bo teraz nawet Ursus to tylko naklejki :huh:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Nie ma nawet nic takiego w planach. zeby to bylo realne to by musialbyc silnik z common rail zeby normy spalin spelnial i zeby wogole mozna bylo to zarejstrowac a po drugie to zanim taki nowy model do produkcji by wszedl to musi przejsc wszystkie homologacje i tym podobne sprawy a to trwa przynajmniej z rok czasu przy dobrych wiatrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

ktos sie moze orientuje czy w MF 5425 dyna ma taki sam silnik jak w farmtracu 690 ma podobnie 88km tylko widziałem na stronie korbanka

wersje z 2 zaworami na cylinder jak i z 4....chciałbym sie takim przejechac porownac moc i moment obrotowy u mnie na mazurach niema dilera niestety....MFa

 

odnosnie do postow wyzej zetor nie zmieniał konstrukcji silnikow tylko podniosl mu cisnienie temperature spalania....tym samym zmniejszył emisje i wszedł w euro 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

ktos sie moze orientuje czy w MF 5425 dyna ma taki sam silnik jak w farmtracu 690 ma podobnie 88km tylko widziałem na stronie korbanka

wersje z 2 zaworami na cylinder jak i z 4....chciałbym sie takim przejechac porownac moc i moment obrotowy u mnie na mazurach niema dilera niestety....MFa

 

odnosnie do postow wyzej zetor nie zmieniał konstrukcji silnikow tylko podniosl mu cisnienie temperature spalania....tym samym zmniejszył emisje i wszedł w euro 3

Juz w fardach z FT 555 zostalo podniesione cisnienie wtrysku zeby podniesc norme spalin to niezbyt korzystnie wpłynelo niezawodnosc silnika takze takie zabiegi to nie maja wiekszego sensu...

 

A dealer Mfa i Fendta jest chyba w Gołdapii...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

Według mnie z tymi normami to przesadzają... Ile jeździ starych ciągników które żadnych norm nie spełniają i na pewno będą one jeździć dłuuugo :D Między innymi przez te normy ursus upadł ;[! Teraz już nawet kumuruny to nie są te same twarde ciągniki zza buga :( Zanieczyszczenia środowiska powstają w wiele innych sposobów, z którymi akurat nie walczą a tu co chwila nowa norma... :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

tylko te normy i normy teraz.wg mnie to nie sa zbyt dobre bo po 1.zwiekszone spalanie,zywotnosc sie zmniejsza.i wogole te nowe silniki sa do najciemniejszego miejsca ciala ludzkiego.bo to sterowanie elektroniczne i te normy.a stara 360/4011?tam wciskasz gaz do podlogi i czujesz ta moc.i do dzisiaj te ciagniki pracuja bez problemu.a te nowe ile beda dzialac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

tylko te normy i normy teraz.wg mnie to nie sa zbyt dobre bo po 1.zwiekszone spalanie,zywotnosc sie zmniejsza.i wogole te nowe silniki sa do najciemniejszego miejsca ciala ludzkiego.bo to sterowanie elektroniczne i te normy.a stara 360/4011?tam wciskasz gaz do podlogi i czujesz ta moc.i do dzisiaj te ciagniki pracuja bez problemu.a te nowe ile beda dzialac?

Coraz bardziej delikatne te silniki ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    456

No dobra, teraz ja też dostałem wiadomość o niejakiej "następczyni trzydziestki" :

---------------------

W najbliższym czasie producent z Mrągowa wprowadzi do swoje oferty ciągników rolniczych model, który można śmiało nazwać godnym następcą popularnej "30ki".Nowy model Farmtrac oferuje wyższe możliwości oraz wygodę i komfort pracy.

Ciągnik będzie oferowany z silnikiem o mocy 48 KM, w wersji 2WD, z ramą ochronną. Będzie istniała możliwość wyposażenia ciągnika w kabinę standard.

Prostota konstrukcji i sprawdzone rozwiązania technologiczne zapewnią długą i tanią eksploatację Nowy ciągnik będzie oferowany w bardzo konkurencyjnej cenie. C ena ciągnika gotowego do pracy będzie zaczynać się już od 45000 PLN netto, co sprawia, że będzie to najtańszy ciągnik na rynku

w swojej klasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam pierwsze co nic nie zastąpi trzydziestki niech sie nawet nie ładzą hehe a ma ktoś przy swoim ft podgrzewacz cieczy bo ja mam tylko nie wiem na ile minut włączyć grzałkę mógł by ktoś coś o tym opisać jak to sie sprawdza wziąłem to bo muszę ciągnik palić codziennie nawet w największe mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Przekręcasz stacyjkę i sprawdzasz czy wzrosła temperatura cieczy na wskaźniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ze ten wskaźnik nie działa bo ten ciągnik jest tak zrobiony ze tam mało co prawidłowo działa nie wiem podłączyłem grzałkę na 20min ciągnik odpalił jak w lato ciekawe jak będzie -35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

dotknij blok reka..jezeli jest lekko ciepły to wystarczy..mi tej grzałki nie dali nawet nie proponowali...a brałem w mragowie jedni maja inni nie niewiem

 

po 3 dnach mrozu zauwazyłem w odstojniku lekk scieło sie paliwo parafina...niedobze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj