Skocz do zawartości

Zdjęcie

ciagniki rodziny Farmtrac


2613 odpowiedzi na ten temat

#641 Share farmtractractorseurope

farmtractractorseurope

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sandomierza

Napisany 15 luty 2010 - 22:24

ciagniki rodziny Farmtrac zz jakim sprzetem pracuje wasz ft 804wd ????????:-)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 06:46
  •  

#642 Share uiop86

uiop86

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 luty 2010 - 23:29

ciagniki rodziny Farmtrac Czy ktoś wie coś więcej o ciągniku Farmtrac 7100

#643 Share Pablorolnik

Pablorolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Żuromina
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Motoryzacja, Sport, Przebudowy i Udoskonalenia

Napisany 18 luty 2010 - 06:52

ciagniki rodziny Farmtrac Na jakim ogumieniu polecacie kupić Farmtracka 675 DT przód 12.R24, tył 18.4R30 czy na nisko profilowych przód 320/70R24, tył 480/70R30?
Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

#644 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 08:01

ciagniki rodziny Farmtrac Raczej 12,4 i 18,4, ponieważ:
1. ciągnik będzie o ten 1-1,5km/ha szybszy a to się trochę czuje
2. 300 czy 500zł ta wersja ogumienia jest tańsza, co może przy zakupie nie jest istotne, ale przy ewentualnych wymianach ogumienia czy uszkodzeniach jak będziesz musiał kupić nowe to docenisz, bo niskoprofilówki będą o jakieś 40-60% droższe,
3. w niskoprofilówkach masz tylko tył 2 cm węższy a przód ta sama szerokość, a koła będą wyższe i minimalnie wiekszy prześwit :D

#645 Share tompil

tompil

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 18 luty 2010 - 10:31

ciagniki rodziny Farmtrac Mnie również nurtuje od pewnego czasu to pytanie postawione wyżej. Choć u mnie wchodzi jeszcze czynnik wysokości nadproża w oborze. Więc traktor nie może być wyższy niż 2,62m. Na standardowym ogumieniu ciągnik ma chyba 2,505m, przynajmniej tak podaje farmtrack, a na tym szerszym ogumieniu rozumiem, że ciągnik nie powinien być wyższy, a na niskoprofilowym niższy od tych standardowych opon? Więc chyba powinien wejść na obu tych kompletach opon. Pola mam oddalone o 7 km od budynków, z czego tylko połowa drogi asfalt, więc ciągnik będzie dużo jeździł. No i które z tych opon będą lepsze przy jeździe, szczególnie po dziurach, żeby mniej trzęsły. W końcu trzecia sprawa, ciągnik będzie pracował w turze, no i czy do tura któreś z tych opon są zdecydowanie lepsze.

Jeszcze mam takie jedno pytanie - jak jest w końcu z tymi kabinami, czy można sobie wybrać jaką się chce kabinę, znaczy się: koja, czy metal fach. Czy teraz już jest tylko produkowany jeden rodzaj kabin? Bo zastanawia mnie też wysokość każdej z tych kabin, bo nie wiem dla której kabiny producent podaje wysokość ciągnika.

Wracając do różnic między 80 4wd, a 675dt to chcę to jeszcze raz przeanalizować. Podstawowa to, że 675 ma dwie prędkości womu - to wiemy. teraz pytanie, czy wszystkie 675 z tego roku mają już nowe zegary, czy to kwestia zamówienia i dopłacenia? 80 rozumiem, że cały czas produkowana jest na starych zegarach, choć właściwie uważam to nawet za plus. Czytając cennik farmtraca, który nawet sam tu podałem, zauważyłem, że przy 675 jest napęd carraro hcr, a przy 80 jest napisane tylko carraro. Na stronie producenta nie ma o tym nawet słowa. Ktoś napisał, że carraro hcr to napęd cichobieżny, czy coś takiego, czy ktoś może potwierdzić tą informację? Może to jest kolejna pomyłka farmtraca i oba ciągniki maja identyczny napęd, tylko machnęło im się w pisaniu. Bo jeśli w rzeczywistości ten napęd jest jakiś cichszy i będę miał jeszcze wałek 1000 obr/min to dla mnie warto dołożyć 2 tys, a jeśli mam dołożyć za sam wałek, to wolę kupić 80 4wd i wziąć coś innego za te 2 tysiące. Bo już chyba innych różnic między tymi ciągnikami nie ma??
Jeszcze zauważyłem, za farmtrac podaje, że 80 jest dłuższa o 25 cm, nawet uważam to za plus do tura, ciekawe tylko z czego ta różnica wynika?

#646 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 11:26

ciagniki rodziny Farmtrac @Tompil te różnice w wysokości to możesz sobie sam policzyć tak ((18,4 - 16,9 )x0,82)x 2,54cm = 3cm wyższy, a niskoprofilówki to (16,9x2,54cm)x0,82 - (480x 0,7) = 35,2cm - 33,6cm = 1,6cm tyle matematyki a producenci opon i przyjęte wymiary mogą być nawet większe niż te różnice które wyliczyłem :D
@Tompil dlaczego napaliłeś się na 675dt, moim zdaniem lepiej 685dt bo masz mocniejsze mosty, dużo na af było o rozkręcającym się tylnym mechaniźmie różncowym gdy 675tka dostała ostro w dupe, a w 685 masz mocniejszy przedni i tylny most skrzynie 40km/ha i mocniejszy podnośnik, moim zdaniem warto rozważyć wybór pomiędzy 685dt a 675dt a nie 80tką, 80tka ma chyba proste tryby w skrzyni biegów i tyle tych różnic tylko :)

#647 Share tompil

tompil

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 18 luty 2010 - 13:17

ciagniki rodziny Farmtrac No też nad tym myślałem, ale za 685 z szerszymi kapciami trzeba by dać pewnie 115 tys, bo w standardzie ma takie same koła jak 675. za 80 z szerszymi kapciami i tylnymi obciążnikami z zeszłego roku 102 tys.no to już prawie na tura by było, a z kasą sam wiesz jak jest.
Co do 685 zastanawiałem się nad tym, ale doszedłem do wniosku, że on nie pociągnie mi nic więcej niż ten 675. Mam siewnik nabudowany na agregacie aktywnym 3m i nawet jeślibym wziął 690 to szkoda by mi go było zapiąć do tego siewnika, bo ciężki jest, a z pługiem 4 skibowym, czy agregatem kos 2,6m, to w razie potrzeby i 675 dałby sobie radę. mam teraz zetora 8045 jako główny traktor, stary mocny ciągnik, obciążników tona z przodu i jakoś idzie, a nowego traktora szkoda byłoby tak eksploatować. tak zakładam, że 675 nie pracowałby w ziemi, dlatego mocy by mu starczyło, a i pewnie oszczędniejszy w paliwie jest od silników euro III, no i różnica w cenie zakupy,

#648 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 13:33

ciagniki rodziny Farmtrac Jeśli masz inny ciągnik do najcięższych zadań to co innego, ale mimo wszystko przydała by się ta szybka skrzynia czasami, no ale i bez tego można żyć jeśli nie masz w pobliżu nowych równych asfaltów he he, w sumie dla samego perkinsa warto wziąść farmtracka, w tej cenie nikt nie oferuje lepszego silnika :D

#649 Share Pablorolnik

Pablorolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Żuromina
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Motoryzacja, Sport, Przebudowy i Udoskonalenia

Napisany 18 luty 2010 - 14:57

ciagniki rodziny Farmtrac A może mi ktoś powiedzieć co to jest podgrzewacz cieczy chłodzącej w farmtracu?
Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

#650 Share adamo24

adamo24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sandomierz

Napisany 18 luty 2010 - 15:14

ciagniki rodziny Farmtrac @tompil Co do kabin to masz do wyboru kabinę jaką chcesz koje albo metalfach albo tą z nowym dachem jak zamawiałem we wrześniu to tak było, w metalfachu masz takie siedzonko z boku może nie za wygodne ale jest a w koji tego niema inne są również zamki drzwi, i tylna szybka pod siedzeniem jest inna bodajże w koji jest większa. A zegary to w 80 4WD wiedziałem stare z tego rocznika nawet, a w 675DT niejestem pewien na 100% masz już nowe. Ale lepiej zamówić sobie dla pewności że chcesz nowe ja tak zgłosiłem i mam z nowymi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 06:46
  •  

#651 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2646 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 18 luty 2010 - 15:44

ciagniki rodziny Farmtrac

@Tompil te różnice w wysokości to możesz sobie sam policzyć tak ((18,4 - 16,9 )x0,82)x 2,54cm = 3cm wyższy, a niskoprofilówki to (16,9x2,54cm)x0,82 - (480x 0,7) = 35,2cm - 33,6cm = 1,6cm tyle matematyki a producenci opon i przyjęte wymiary mogą być nawet większe niż te różnice które wyliczyłem :D
@Tompil dlaczego napaliłeś się na 675dt, moim zdaniem lepiej 685dt bo masz mocniejsze mosty, dużo na af było o rozkręcającym się tylnym mechaniźmie różncowym gdy 675tka dostała ostro w dupe, a w 685 masz mocniejszy przedni i tylny most skrzynie 40km/ha i mocniejszy podnośnik, moim zdaniem warto rozważyć wybór pomiędzy 685dt a 675dt a nie 80tką, 80tka ma chyba proste tryby w skrzyni biegów i tyle tych różnic tylko :)


Z tego co wiem to tylko jedna osoba to pisała :)

#652 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 16:12

ciagniki rodziny Farmtrac jeszcze gdzieś słyszałem o tym przypadku, może i nie na af, co nie znaczy że 675dt jest jakiś zły, raczej użytkownik przeciążył ten ciągnik, ale i świadczy to również o tym że mosty napędowe w tym ciągniku są zaprojektowane na max obciążenie takie jak daje ten silnik perkinsa, przecież te same mosty są przy silniku 59km, podobna sprawa w c 330 też lubi się rozkręcać talerz,
Mógłby farmtrac zastanowić się i rozszerzyć jeszcze bardziej modele które się najlepiej sprzedają a więc najpopularniejsze o skrzynie 40km/ha a nie pchać się w większe moce, czy krasnale po 30km, farmtrack sprzedaje się dzięki perkinsowi, powinien być model z 3 cyl nowym perkinsem i ze skrzynią HCR 40km/ha :D

#653 Share Pablorolnik

Pablorolnik

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Żuromina
  • Zainteresowania:Rolnictwo,Motoryzacja, Sport, Przebudowy i Udoskonalenia

Napisany 18 luty 2010 - 17:19

ciagniki rodziny Farmtrac Jakiego polecanie kupić tura do Farmtraca 675 DT?
Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

#654 Share szary35

szary35

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 26 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:byłe radomskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 18 luty 2010 - 17:36

ciagniki rodziny Farmtrac @Ferdek07 niskoprofilówki w FT675 są o prawie 2cm szersze od zwykłych :D

Ja mam Metal-Fach T-229,1600kg udżwig.

#655 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 17:48

ciagniki rodziny Farmtrac @Szary na farmtracku masz tego większego tura z metalfachu? nei za duży?
Może ktoś w końcu postarał by się o farmtracka z turem z pronaru łc3 - przecież to to samo co stoll :D
@Szary, jakie niskoprofilówki szersze są od standardowego bo w standardzie opony w farmtracku to odpowiednik 280/85/24 i 420/85/30 a niskoprofilówki 320 i 480 a 12,4 i 18,4 to szerokość 320 i 460 :)

#656 Share Ursusc385

Ursusc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2646 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazury Mrągowo

Napisany 18 luty 2010 - 17:55

ciagniki rodziny Farmtrac

Jakiego polecanie kupić tura do Farmtraca 675 DT?


Fabrycznie FT montuje agromasz mragowo, i to jest raczej najlepszy polski tur na FT Słyszałem że metal fach to nie na FT a dlaczego to nie wiem :D Jak chcesz coś lepszego i droższego to stoll ale on jest dużo droższy :)
Albo spróbować tak jak @ferdek pisze z pronaru łc3 :)

#657 Share adamo24

adamo24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sandomierz

Napisany 18 luty 2010 - 18:24

ciagniki rodziny Farmtrac Jak jest u was z otwieraniem skrzynki żeby dostać się do akumulatora? Bo ja nie mogę jej otworzyć, odkręcę śrubę i uchyli się trochę skrzynka ze stopką i dalej zawadza mi o koło ten płaskownik co przykręca się śrubę. Dodam że mam opony 18.4. Jak jest u was?

#658 Share szymon1804

szymon1804

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 18:55

ciagniki rodziny Farmtrac To widocznie na tych oponkach musisz koło zdjąć,żeby się dostać do skrzynki z akumulatorem. :D U mnie na niskoprofilówkach jest ok.

#659 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 luty 2010 - 19:04

ciagniki rodziny Farmtrac ha ha koło zdejmować żeby dostać się do akumulatora, to tak samo jak w lamborghini r1 he he

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 06:46
  •  

#660 Share adamo24

adamo24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 164 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sandomierz

Napisany 18 luty 2010 - 20:18

ciagniki rodziny Farmtrac No słyszałem o tym że w lambo jest tak właśnie z tym ściąganiem koła. Myślę że nie trzeba koła ściągać w farmtacu wystarczy wybić sworznia na którym obraca się ta skrzynka ze stopką odkręcić śrubę i powinno być ok.

Podobne tematy