Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maroko    118

Właśnie nie ma ładowania prawie bo kontrolka od ładowania gaśnie dopiero jak licznik pokazuje obroty. Teraz głównie sianokiszonkę i słomę podwożę nim i często się nawet obrotomierz nie wychyla. Prawie po każdym odpaleniu podłączam prostownik i to wkurzające trochę.

Czyli co to może być? Luz na wsuwce chyba nie? Nic jeszcze tam nie patrzyłem chociaż teraz jak napisałeś o tych impulsach to mi się przypomniało że było to gdzieś tu już pisane.

Edytowano przez maroko
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Ja swój już dwa razy dawałem do naprawy pierwszy raz się komutator wydarł ,a za drogim diody poleciały w Sierpcu mi go zrobił kapitalny łącznie z wymianą łożysk kosz coś koło 160 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

A ile mtg masz w swoim? Bo u mnie już coś ok 4000 mth by było jakby cały czas pokazywał. Nic jeszcze nie było robione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

A z którego roku jest twój ? 

4000 to dopiero mój jest 2010 r i mam prawie 6000 .

Mi na gwarancji pompa wtryskowa padła , i po naprawie do tej pory chodzi , i ten alternator , i jak się skończyła gwarancja na akumulator też mi padł .poza tym wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Mój z 2011 roku. 

Akumulator też pamiętam że chyba 2 czy 3 miesiące po gwarancji padł. A tak to tylko pompka elektryczna od paliwa. Często musiałem do tej pory pasek na wentylatorze zmieniać bo pękał średnio co 3 miesiące.. Teraz jest jakiś lepszy ząbkowany i na razie dłużej trzyma. Myślę że to wina koła pasowego na alternatorze.  Wolny spływ od sprężarki czyli bardzo drobne rzeczy. 

Jeszcze zauważyłem że przy zmianie biegów jest taki dziwny delikatny dzwięk/uczucie. Ciężko to nazwać. Jakby zawadzanie o blaszkę/ łożysko. Ale muszę ciut dłużej zaczekać przy zmianie biegów.  Nic z tym nie robiłem bo jakoś bardzo uciążliwe nie jest to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Paski to obydwa co chwilę pękały teraz kupiłem paski aliance ponad 100 zł każdy , jakieś tam pierdoły też były.

Teraz nie będzie już tak ciężko pracował bo ma nowego następcę teraz jest pomocnikiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

U mnie też w zeszłym roku nowy NH T5 zawitał.  Ale chcąc nie chcąc trzeba na bieżąco naprawiać starszego :) 

Zajrzałem do alternatora i chyba faktycznie wymaga naprawy. Jedna szczotka sporo krótsza od drugiej. Bierznia po której szczotka się ślizga też jakby przypalona w jednym miejscu. 

Korci mnie żeby samemu zamówić zestaw naprawczy i to ogarnąć ale nie wiem czy dam radę.

Dawno dawałeś do tego kolesia z Sierpca? Masz jakieś namiary na niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

To jest numer 693 996 971 on ma warsztat i jest szyld przy wylocie w stronę Żuromina .

Dawałem do naprawy chyba że dwa lata dokładnie nie pamiętam.

Facet konkretny mówi że wszystko się da naprawić .

Ja w tamtym roku kupiłem valtre g.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Żebym dokładnie wiedział że zamówiony zestaw naprawczy będzie pasował to bym sam robił bo do Sierpca to ze 60 km mam. Zadzwonię, zobaczę co powie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118
robert1226    1588

Ten się chyba nie nada musisz szukać alternator z wyjściem na obrotomierz musi mieć dwa piny na wsowki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Nie tak łatwo go znaleźć :)  Ten jako jeden z  nielicznych pasuje parametrami. Niby są 2 śruby do przykręcanie przewodów zamiast tylko + ale przecież nie tak trudno przerobić wsuwkę na oczko na śrubę. By trzeba sprawdzić dokładnie oznaczenia. 

Mój stary na razie zamontowany na traktorze.

Jeszcze myślałem jakbym dał tam ciut mocniejsze sprężyny ( żeby bardziej wypychały szczotki) Ciekawe czy coś by to dało. Czy to może być też wina w regulatorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Może i masz rację z tymi podłączeniami , chociaż nie jest to opisane . Ty masz blisko do czernikowa tam są dwa punkty z częściami albo podobno w Lipnie jest jakiś sklep z częściami może tam coś by dopasowali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

W Czernikówku raczej takich elektycznych bardziej rzeczy nie mają. Sam alternator to prędzej ale pewnie też na zamówienie.

Ale już naprawiony i to bez jakiegokolwiek wkładu finansowego ;)  Trochę pojanuszowane ale działa :) 

Była już starta bieżnia komutatora w jednym miejscu.  Podłożyłem po 2 podkładki pod ten plastik który trzyma szczotki i przyszły one ciut wyżej i chodzą na dobrej powierzchni. Co prawda dokładnie cała szczotka nie trze o komutator ale na razie działa.  

Komutator nowy, szczotki i łożyska już i tak zamówiłem to się wymieni jak w razie znów padnie.

Dzięki Robert 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1588

Nie ma za co .

Taką naprawa na chwilę , bo jak nie ma styku całą powierzchnią szczotka to i szczotka i bieżnia się szybko zużyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2

Ma ktoś do sprzedania obciążniki na przód do farmtraca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8
10 godzin temu, Smoka napisał:

Ma ktoś do sprzedania obciążniki na przód do farmtraca 

Też mam cały komplet nie używane. Stosował ktoś olej Volker Farm Argo Tech Utto HC 10 w 30 chcę zmienić w famtracu 690 w skrzyni biegów a nie mogę znaleźć opinii o tej firmie do tej pory zalany był Texaco .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2
10 godzin temu, robert1226 napisał:

Mam cały komplet .

Jaka cena

10 minut temu, plapla123 napisał:

Też mam cały komplet nie używane. Stosował ktoś olej Volker Farm Argo Tech Utto HC 10 w 30 chcę zmienić w famtracu 690 w skrzyni biegów a nie mogę znaleźć opinii o tej firmie do tej pory zalany był Texaco .

Ile za nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj