Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

tompil    3968

W farmtracach są montowane sprężarki FOS łódź. Części do tych sprężarek sprzedaje firma tymula z łodzi. Zajmują się również naprawą tych sprężarek. 

W famtracach jest ten model:

Sprężarka 601.17.977 :: Sklep Tymula on-line

Masz tam kartę katalogową i widać jak to jest zbudowane. Generalnie w sprzęgle przy kole pasowym nie powinno już być oleju, znaczy że gdzieś głębiej puszcza olej do sprzęgła. Sprzęgło kompletne wymieniałem w zeszłym roku, ale już nie pamiętam co było pod spodem. 

 

W 80 4 WD zaczęło mi ślizgać sprzęgło. Popuściłem je na regulacji to teraz rewers bardzo ciężko wbić, pomimo że biegi chodzą lekko. Ktoś to przerabiał? Zrobione 4 tys. mth. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

@tompil

Po prawej stronie ciągnika pod kabiną jak odjedziesz akumulatorem masz zapadkę do regulacji rewersu, pobaw się tym.

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroko    118

Wiecie może jakie rzeczy ma zamontowane farmtrac 690 Dtn żeby spełnić nowoczesne normy spalin? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam problem z perkinsem. Gdy temperatura spada do 0 i poniżej ciągnik ma problem z odpaleniem. Przekaźnik jak i świece żarowe sprawdziłem i są ok. Ciągnik odpala bez zbędnego kręcenia, można powiedzieć że praktycznie od strzała ale po odpaleniu im niższa temperatura tym szybciej gaśnie. Odpali ale faluje na obrotach i tak jakby zaczyna mu brakować paliwa i gaśnie. Jak podlacze grzałkę pod blok na jakiś czas to odpala jak w lato bez żadnych problemow. Macie jakieś pomysły? Może jakiś czujnik od zmiany dawki paliwa przy odpaleniu nie działa? Są chyba dwa czujniki od paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Paliwo nie ma nic do rzeczy bo taka sytuacja trwa od wczesnej wiosny. W lato problem znikł bo było ciepło a teraz znowu to samo. Na wiosnę było tankowane paliwo że stacji B7 a teraz biorę z innego miejsca b0 i jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19706

A zobacz czy wężyki przy filtrze paliwa są ok. U mnie były podobne objawy i to była wina tych węży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Też tylko jak się zimno robiło były takie objawy u ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Miałem podobnie w Ft70 może masz brudne filtry paliwa albo masz złej jakości paliwo albo mikro dziurka w wężu łapie lewe powietrze zamiast paliwa i gaśnie . Na sucho zapala bo paliwo naleci a potem braknie na dalszą pracę . Zobacz przewód zasilający w paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
8 minut temu, zkordalski napisał:

Miałem podobnie w Ft70 może masz brudne filtry paliwa albo masz złej jakości paliwo albo mikro dziurka w wężu łapie lewe powietrze zamiast paliwa i gaśnie . Na sucho zapala bo paliwo naleci a potem braknie na dalszą pracę . Zobacz przewód zasilający w paliwo

U ciebie był winni waz? Trzeba chyba wymienić te węże bo na pierwszy rzut oka wyglądają ok ale może być tak jak mówisz że jest gdzieś mała dziurka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie była wina węża do tego stopnia że traktor w pracy o 22mi zdechł prasowałem wtedy . Pompuje pompka nic filtry wymieniłem nic i tak go w domu mecze i mecze i słyszę takie syk syk a tam dziurka jak od igły w wężu i jak spalił paliwo co dostał to nie zassał drugiego bo łapał mi powietrze . Też może być paliwo że masz letnie a teraz chłody się zrobiły i masz kisiel 

Edytowano przez zkordalski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    55
2 godziny temu, robert1226 napisał:

A po co ci ta grzałka zim niema a jak się trafia trzy dni chłodniejsze to one i tak dobrze palą.

no właśnie każdy pisze że one dobre palą a u mnie jest problem nawet przy minimalnym mrozie, strasznie ciężko ma zakręcić i nie ważne czy był nowy akumulator czy teraz już kilkuletni

to może coś poradzisz jak grzałka to lipa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587
2 minuty temu, redbull napisał:

no właśnie każdy pisze że one dobre palą a u mnie jest problem nawet przy minimalnym mrozie, strasznie ciężko ma zakręcić i nie ważne czy był nowy akumulator czy teraz już kilkuletni

to może coś poradzisz jak grzałka to lipa

A świece żarowe masz dobre , może ci rozrusznik coś szwankuje albo akumulator ma za mało Amper.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
40 minut temu, zkordalski napisał:

U mnie była wina węża do tego stopnia że traktor w pracy o 22mi zdechł prasowałem wtedy . Pompuje pompka nic filtry wymieniłem nic i tak go w domu mecze i mecze i słyszę takie syk syk a tam dziurka jak od igły w wężu i jak spalił paliwo co dostał to nie zassał drugiego bo łapał mi powietrze . Też może być paliwo że masz letnie a teraz chłody się zrobiły i masz kisiel 

Paliwo jest ok. Jak pisałem wcześniej pali od strzała tyle że po zapaleniu jak jest zimno to zgaśnie. Wystarczy podgrzać blok silnika i chodzi elegancko. Świece działają. Wymienię przewody i jeśli to nie pomoże to będę szukał dalej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565
6 godzin temu, redbull napisał:

no właśnie każdy pisze że one dobre palą a u mnie jest problem nawet przy minimalnym mrozie, strasznie ciężko ma zakręcić i nie ważne czy był nowy akumulator czy teraz już kilkuletni

to może coś poradzisz jak grzałka to lipa

Jak ciężko kręci to wymień klemy mimo że mogą wydawać się dobre i zobacz masę. Czesem trzeba wyłącznik masy ominąć bo potrafi pieprzyc wszystko i podłączyć masę bezpośrednio do kadłuba ciągnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    55
13 godzin temu, ramzes10 napisał:

Paliwo jest ok. Jak pisałem wcześniej pali od strzała tyle że po zapaleniu jak jest zimno to zgaśnie. Wystarczy podgrzać blok silnika i chodzi elegancko. Świece działają. Wymienię przewody i jeśli to nie pomoże to będę szukał dalej .

paliwo raczej ok filtry wymieniane , świece działają, przewody ciekawe czy nowe będą lepsze? ;)

 

7 godzin temu, Ursusc385 napisał:

Jak ciężko kręci to wymień klemy mimo że mogą wydawać się dobre i zobacz masę. Czesem trzeba wyłącznik masy ominąć bo potrafi pieprzyc wszystko i podłączyć masę bezpośrednio do kadłuba ciągnika 

mase to akurat on ma słabą więc może tu jest jakaś przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Chcę wymienić płyn chłodzący w ft 690 spuściłem go z chłodnicy a nie mogę znaleźć korka spustowego z bloku jest gdzieś taki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj