Skocz do zawartości

Zdjęcie

ciagniki rodziny Farmtrac


2609 odpowiedzi na ten temat

#2081 Share rolnik6666

rolnik6666

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 marzec 2013 - 17:11

ciagniki rodziny Farmtrac @nieciex ja chciałbym bez tura.. tak posiadam krowy mleczne.. i powiem że ja chyba z farmtraca zrezygnuje.. mnie bardziej przekonał case jx 60 i jego ostatnie sztuki.. ogólnie cena.. bo ja troche farmtarcom nie ufam.. bo przeczytałem dużo forów i tak farmtrac zdania są podzielone pół na pół a case to wiekszość za tak.. mam tak do wyboru..
-case jx 60.. 94 netto.. z klimą szersze opony opciązniki przód i tył..
-farmtrac 675dt- 101000 netto.. wyposażenie standardowe ..
i biore case..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 02:26
  •  

#2082 Share gambler

gambler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:srokowo

Napisany 03 marzec 2013 - 21:58

ciagniki rodziny Farmtrac pojemnosc silnika case 3200cm" a farmtraka 4400cm" ....chyba troszke case mniej spali ale i te 15 kuni mniej case ma lepsza pompe bo ma 61 l/min.....wejdz na forum tam sa opinie o tym xj60...ma lepsza kabine napewno

.....jak masz krowy podczepisz mu prase belujaca..i tak na dobijaniu beli bedzie miał ciezko

#2083 Share niciex

niciex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 15:43

ciagniki rodziny Farmtrac @farmtracker.widzisz.ja tez mam 690dt.i nie jestem zadowolony.juz powoli zaczyna mi sie robic przeciek,mocy on nie ma,a juz wogole te przelozenia.tak samo @wojciech675dt tez pisal ze mocy nie ma i cieknie skad sie da.podobnie pisal 1 z userow.ma 675dt i 4 pompa i 2 silnik w jego siedzi .to mowi samo za siebie.Moze akurat ten Twój to zrobiony juz lepiej a nam sie trafily jakies trefne.w kazdym razie nie wybralbym go 2 raz.przyznaje.teraz jak go ostatnio mierzylem dosyc czesto w turze to spalanie wyszlo czasem mniejsze niz w 675dt.ale...ja jezdzilem nim na jalowych obrotach.ale moc jak w pole do uprawy to nie.stanowczy minus tego ciagnika.i ja juz przeprosilem starego c 4011.chociaz 690dt i tak bedzie glownym ciagnikiem(uprawa,transport,tur).lecz gdyby 40 miala wspomaganie,przedni naped,(moc wieksza) i kabine podobna do 690 to bym tylko nią jezdzil.

#2084 Share farmtracker

farmtracker

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, majsterkowanie i oczywiscie płeć przeciwna :)

Napisany 04 marzec 2013 - 17:29

ciagniki rodziny Farmtrac Nie no to mój odpukać sie dobrze sprawuje ale jeszcze raz powtarzam mam tylko 360 mth. A ty ile juz go masz i ile mth?? W okolicy jeździ kilka farmtracków no to oóglnie nie narzekają i juz troche te ciagniki mają. Zdarzały im sie usterki ale jakies drobne ale nie zeby odrazu silnik wymieniac.
Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

#2085 Share rolnik6666

rolnik6666

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 17:38

ciagniki rodziny Farmtrac

pojemnosc silnika case 3200cm" a farmtraka 4400cm" ....chyba troszke case mniej spali ale i te 15 kuni mniej case ma lepsza pompe bo ma 61 l/min.....wejdz na forum tam sa opinie o tym xj60...ma lepsza kabine napewno

.....jak masz krowy podczepisz mu prase belujaca..i tak na dobijaniu beli bedzie miał ciezko



no wiesz czy cięzko to ja nie wiem... ale mój kolega też ma takiego i mówi że jak z belownicą nie jest tak tragicznie.. a te piętnaście koni to nic.. najwyżej dam sobie zwiekszyć moc case i już.. o te pare.. ale ja wyczytałem że taka c 360 ona robi 75% balota... i właśnie case biore bod belownice bo jego określali balot na 95% no czy to prawda to nie wiem..

#2086 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 17:43

ciagniki rodziny Farmtrac

@nieciex ja chciałbym bez tura.. tak posiadam krowy mleczne.. i powiem że ja chyba z farmtraca zrezygnuje.. mnie bardziej przekonał case jx 60 i jego ostatnie sztuki.. ogólnie cena.. bo ja troche farmtarcom nie ufam.. bo przeczytałem dużo forów i tak farmtrac zdania są podzielone pół na pół a case to wiekszość za tak.. mam tak do wyboru..
-case jx 60.. 94 netto.. z klimą szersze opony opciązniki przód i tył..
-farmtrac 675dt- 101000 netto.. wyposażenie standardowe ..
i biore case..

ufasz ciągnikowi który ma zwolnice jak c360? ufasz w ten silnik w jx który nie przewiduje naprawy tylko wymianę na nowy, zgadałem się kiedys z włascicielem firmy gdzie mieli nh td60d i okazało się że pracownicy zatarli silnik bo nei taki był zamontowany filtr oleju silnik brał olej aż się olej skończył i się zatarło firma zaproponowała nowy silnik za 45 tys brutto, ja bym zaufał farmtrackowi w końcu lepszy silnik lepszye napędy bo bez zwolnic jak w c360 i kabina ma tańsze szyby, ale koniecznie wersja 685 z szybką skrzynią ;)

#2087 Share farmtracker

farmtracker

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, majsterkowanie i oczywiscie płeć przeciwna :)

Napisany 04 marzec 2013 - 18:15

ciagniki rodziny Farmtrac Ja sam mam w planach brać za kilka lat jakis ciagnik okolo 70km. I gdy 690dt bedzie sprawował sie tak jak sie teraz sprawuje i ten farmtrac 675dt miał szybką skrzynie to bym sie nawet nie zastanawiał i brał farmtracka, ale on ma skrzynie max 30km/h wiec trzeba bedzie sie obejrzec za czyms innym. Ewentualnie jak nie bedzie nic w mniej wiecej tej cenie i jakosci z szybką skrzynia no to sie bedzie wolno jeździło :( Wiadomo moze niedługo zrobią jakiegos małego farmtracka z szybką skrzynią :) Oby :)
Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

#2088 Share swat24

swat24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisany 04 marzec 2013 - 18:26

ciagniki rodziny Farmtrac

ufasz ciągnikowi który ma zwolnice jak c360? ufasz w ten silnik w jx który nie przewiduje naprawy tylko wymianę na nowy, zgadałem się kiedys z włascicielem firmy gdzie mieli nh td60d i okazało się że pracownicy zatarli silnik bo nei taki był zamontowany filtr oleju silnik brał olej aż się olej skończył i się zatarło firma zaproponowała nowy silnik za 45 tys brutto, ja bym zaufał farmtrackowi w końcu lepszy silnik lepszye napędy bo bez zwolnic jak w c360 i kabina ma tańsze szyby, ale koniecznie wersja 685 z szybką skrzynią ;)

Jak to nie przewiduje napraw ten silnik, mówisz o nie wymiennych tulejach które jak już padną to można jeszcze rozwiercić a obliczone są ponoś na ok 10 tyś mtg a może wału się nie da wymienić :lol: bo te objawy które podałeś to w pierwszej kolejności gdy nie ma oleju siada wał a jak nie ma płynu to możesz ściemniać o tulejach ale zaraz nowy silnik jak wał wystarczy wymienić a czasami jak nie jest mocno zatarty wystarczą panewki, poza tym kto narzeka na zwolnice np w proximach to nie stara 60 :lol:

#2089 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 18:57

ciagniki rodziny Farmtrac chcesz to bierz jx, ja nic nie ciemniam i podałem przypadek z okolicy, sprzedała firma tego tdka i kupiła fotona i zadowoleni z fotona jak cholera

#2090 Share swat24

swat24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Częstochowa

Napisany 04 marzec 2013 - 19:19

ciagniki rodziny Farmtrac Na pewno bym wola jx nh td albo nawet majora od ft ale silnika w jx-sie nie chwale bo tulejowanie to jednak spory koszt tylko opisujesz jakieś dziwne przypadki przez filtr powiadasz silnik olej brał prędzej bym uwierzył w to że filtr zle dobrany tzn mały przepływ oleju i na panewkach złapał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 02:26
  •  

#2091 Share donborys

donborys

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Grzęda Sokalska
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze
    motoryzacja
    nowe technologie

Napisany 04 marzec 2013 - 19:38

ciagniki rodziny Farmtrac

ufasz ciągnikowi który ma zwolnice jak c360? ufasz w ten silnik w jx który nie przewiduje naprawy tylko wymianę na nowy, zgadałem się kiedys z włascicielem firmy gdzie mieli nh td60d i okazało się że pracownicy zatarli silnik bo nei taki był zamontowany filtr oleju silnik brał olej aż się olej skończył i się zatarło firma zaproponowała nowy silnik za 45 tys brutto, ja bym zaufał farmtrackowi w końcu lepszy silnik lepszye napędy bo bez zwolnic jak w c360 i kabina ma tańsze szyby, ale koniecznie wersja 685 z szybką skrzynią ;)


Toyota w silniku D4-D też nie przewiduje napraw silnika, a jeżdżą ich miliony ;)

#2092 Share niciex

niciex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 20:43

ciagniki rodziny Farmtrac @farmtracker.tylko jeszcze musisz patrzec na to ze nawet Twój ft 690dt bedzie sie dobrze sprawował to na tego 675dt mozesz trafić juz trefnego.A mojego mam od sierpnia 2012 i do 300mth mi jeszcze dosyc brakuje.

#2093 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 20:52

ciagniki rodziny Farmtrac

Toyota w silniku D4-D też nie przewiduje napraw silnika, a jeżdżą ich miliony ;)

akurat pół roku temu byłem na etapie kupna takiej pojeździłem pogadałem i odpusciłem, bo mi cos nie pasowało z tym silnikiem, chyba dobrze zrobiłem bo jakby wyszła jakas naprawa to bym był w czarnej d*pie

#2094 Share Z7245

Z7245

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie/Wysokie Mazowieckie

Napisany 04 marzec 2013 - 21:05

ciagniki rodziny Farmtrac niciex gdzie tobie dokładnie ten olej zaczyna ciec. A ja tam jestem ze swojej 690 zadowolony i każdemu polecam tą markę.

#2095 Share tompil

tompil

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 04 marzec 2013 - 22:33

ciagniki rodziny Farmtrac .

Edytowany przez tompil, 04 kwiecień 2014 - 22:34.


#2096 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 marzec 2013 - 22:36

ciagniki rodziny Farmtrac no jak ci cena nie kożystna kolego porównaj z innymi markami jak zdrożały zetory czy sdf-y farmtrac relatywnie najmniej zdrożał i ma najlepszą cenę do tego co oferuje

#2097 Share karol2997

karol2997

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 65 postów

Napisany 04 marzec 2013 - 22:58

ciagniki rodziny Farmtrac

@nieciex ja chciałbym bez tura.. tak posiadam krowy mleczne.. i powiem że ja chyba z farmtraca zrezygnuje.. mnie bardziej przekonał case jx 60 i jego ostatnie sztuki.. ogólnie cena.. bo ja troche farmtarcom nie ufam.. bo przeczytałem dużo forów i tak farmtrac zdania są podzielone pół na pół a case to wiekszość za tak.. mam tak do wyboru..
-case jx 60.. 94 netto.. z klimą szersze opony opciązniki przód i tył..
-farmtrac 675dt- 101000 netto.. wyposażenie standardowe ..
i biore case..



farmtrac-a 675dt moża juz miec za 120tyś, jak sie dobrze potargujesz.Z takim wyposażeniem co Case.

Piszecie ,że farmtrac to gówno i lepiej używany ,lecz zachodni-może i macie racje .ale jak trafisz na trefny to sie bardziej oplaca na złom go oddać ,bo części drogie. Niestety ciągniki z zachodu mają duże przebiegi ,wiec niewiadomo co bedzie ,a jak kupujesz nowego np. ft to masz przynajmiej 2 lata gwarancji. Jeszcze jak za gotówke to zawsze można wziąść kredyt na naprawe lub kupić tańszego , żeby miec na ewentualną naprawe. Biorąc kredyt jak ci sie zepsuje to szybko go niezrobisz lub nastepny kredyt , a jak niedostaniesz to bedzie stał dopuki go nie spłacisz Używany dobry ,ale za gotówke i z zapasem. Jeśli sie zepsuje to na mały remont masz.

Edytowany przez karol2997, 04 marzec 2013 - 23:21.


#2098 Share tompil

tompil

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 960 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 04 marzec 2013 - 23:55

ciagniki rodziny Farmtrac To mało zdrożał wg Ciebie? 3 lata temu dałem za swojego 99 tyś. zł z oponami niskoprofilowymi i kompletem obciążników, a teraz nie wiem czy za 120 tyś. zł by kupił. Uwzględniając 3,5% inflację nie powinien kosztować więcej niż 110 tys.

#2099 Share niciex

niciex

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2013 - 08:08

ciagniki rodziny Farmtrac @z7244 i @tompil.ja pisałem ze te wczesniejsze ft są dobre a nie ze wszystkie (nowe i stare) sa złe

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciagniki rodziny Farmtrac Dzisiaj, 02:26
  •  

#2100 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 marzec 2013 - 08:15

ciagniki rodziny Farmtrac

To mało zdrożał wg Ciebie? 3 lata temu dałem za swojego 99 tyś. zł z oponami niskoprofilowymi i kompletem obciążników, a teraz nie wiem czy za 120 tyś. zł by kupił. Uwzględniając 3,5% inflację nie powinien kosztować więcej niż 110 tys.

to za ile kupiłes a cena producenta to 2 różne sprawy,
http://allegro.pl/ci...3048334618.html
masz dowód ze tylko 10 tys zdrożał
ps. 5 lat temu według producenta na szerokich kapciach 675dt też 109 tys kosztował, a porównaj ceny np. agrofarmów 5 lat temu za 120 można było kupic 85tke na szerszych kołach a teraz za 159 nie wyrwiesz, tak samo proxima 80km w katalogu była za 110 tys a obecnie chyba 130 tys

Podobne tematy