Skocz do zawartości




Reklama



Ursus c330 nie pali pomocy!!!!!


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
15 odpowiedzi na ten temat

#1 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 15 październik 2011 - 18:53

Witam!!!!!!!!!!!
Jestem nowy na tym forum i mam problem ze swoim ursusem c 330 od tygodnia a więc zacznijmy od konkretu pewnego razu wybrałem się swoją ,,trzydziestką'' do pobliskiego lasu nie gasiłem jej lecz chodziła na wolnych obrotach aż zgasła wcale mnie to nie zdziwło, ale po odpaleniu słyszałem straszny stukot w okolicach ,,komina'' i spadek mocy szybko wróciłem do domu, gdy wjechałem do garażu zgasł i ciężko było go już odpalić a po odpaleni nie reagował wcale na gasł chodził ok. 1min i znowu gasł, następnego dnia wcale już nie odpali tylko raz leciał dym z ,,komina'' a raz nie kolega powiedział, że to wtryski więc oddałem do regulacji po założeniu ich z powrotem nic się nie zmieniło jak było tak jest. A więc moje pytanie co może być przyczyną? Proszę o szybką odp. bo strasznie jest mi potrzebny ciągnik POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#2 bel920

bel920

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 269 postów

Napisany 15 październik 2011 - 19:20

zobacz do zaworów

#3 corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 810 postów
  • 10406363
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 15 październik 2011 - 19:47

Witaj kolego. Jeśli wtryski sprawdzone i są ok, to może być pompa wtryskowa z racji tego że mówisz o tym iż raz dym jest a raz go nie ma. Więc wnioskować z tego można że po prostu nie dostaje paliwa. Dla pewności upewnij się że to nie są filtry bądź zatkany przewód/kranik. Bo rozumiem że kompresji na zewnątrz nie daje?
Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

#4 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 15 październik 2011 - 19:58

Zawory są okej. Paliwo dostaje cały czas sprawdzałem wiele razy, filtry też sprawdzone, kranik również. kompersy na zewnątrz nie daje.

Edytowany przez milanreal1, 17 październik 2011 - 10:24.
cytowanie poprzedniego posta


#5 martin6666

martin6666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jak na razie Poznań

Napisany 15 październik 2011 - 20:37

Zobacz postdaniello2x2, o 15 październik 2011 - 18:53, powiedział:

Witam!!!!!!!!!!!
Jestem nowy na tym forum i mam problem ze swoim ursusem c 330 od tygodnia a więc zacznijmy od konkretu pewnego razu wybrałem się swoją ,,trzydziestką'' do pobliskiego lasu nie gasiłem jej lecz chodziła na wolnych obrotach aż zgasła wcale mnie to nie zdziwło, ale po odpaleniu słyszałem straszny stukot w okolicach ,,komina'' i spadek mocy szybko wróciłem do domu, gdy wjechałem do garażu zgasł i ciężko było go już odpalić a po odpaleni nie reagował wcale na gasł chodził ok. 1min i znowu gasł, następnego dnia wcale już nie odpali tylko raz leciał dym z ,,komina'' a raz nie kolega powiedział, że to wtryski więc oddałem do regulacji po założeniu ich z powrotem nic się nie zmieniło jak było tak jest. A więc moje pytanie co może być przyczyną? Proszę o szybką odp. bo strasznie jest mi potrzebny ciągnik POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Witam, miałem podobne problemy z c-330, mianowicie zaczęło się dziać coś dziwnego z nią podczas późno jesiennego wyjazdu z beczką na pole. Podczas jazdy zaczęła dziwnie pracować, kopcić i pracować na jeden cylinder tak jakby, zupełny brak mocy i momentu, ledwo dotoczyłem się do domu. Pierwsze podejrzenie uszczelka pod głowicą - naprawione to samo, brak poprawy, dodam jeszcze że rzucał paliwem przez tłumik - wiem to dziwne ale tak było. Potem nawet mechanik założył po swojemu uszczelkę i nadal nic. Co się okazało na końcu - na pompie porostu  "zacięła" sekcja ( w żargonie mechaników - awaria pompy wtryskowej):) , to ona była powodem złej pracy silnika, po regeneracji pompy wszystko wróciło do normy. Więc ja obstawiam na uszkodzoną pompą.

#6 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 15 październik 2011 - 20:51

W poniedziałek spróbuje to zobaczyć, a może jeszcze jakieś inne propozycje to o drazu sprawdzę

#7 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 16 październik 2011 - 12:15

Sprawdziłem pompę i podaje paliwo do wtrysków więc chyba jest ok. już nie wiem co może być proszę o pomoc pilne!!!

#8 bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2119 postów
  • 33860696
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 październik 2011 - 14:46

jeżeli sprawdziłeś wszystko, czyli tego co mam na myśli i idealnie pasującego do twych objawów nie sprawdziłeś.... wydaje mi się że scieło ci wpuścik na piastce od pompy wtryskowej, poczatek wtrysku sam się przestawia jak chce
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#9 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4535 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 październik 2011 - 14:53

Prosta sprawa. Sprawdz kat wtrysku paliwa i wszystko wyjaśni się bez rozbierania.
KPK Kumurun Team

#10 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 16 październik 2011 - 15:03

ale jak sprawdzić kąt wtrysku?

#11 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4535 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 16 październik 2011 - 15:29

Kolego żeby dziesięć razy nie pisać lekturka  :rolleyes:

http://www.agrofoto....30/page__st__20

Edytowany przez seweryn20, 16 październik 2011 - 15:30.

KPK Kumurun Team

#12 bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2119 postów
  • 33860696
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 październik 2011 - 17:35

oprócz tego wpustu mogły się poluzować te 3 śruby do regulacji poczatku wtrysku na kole zębatym, sprawdź tj. seweryn pisał albo zdejmij ten okrągły dekielek z przodu pompy pod wężem chłodnicy i zobacz
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#13 Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1656 postów
  • 3578015
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Hajnówka, Kleszczele, Czeremcha:)
  • Zainteresowania:głównie mechanika...

Napisany 16 październik 2011 - 18:15

lub mogło ściąć kilnek na wałku rozrządu...

#14 bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2119 postów
  • 33860696
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 październik 2011 - 18:28

Połamało by wtedy napewno przynajmniej jeden zawór, choć możliwe niech sprawdzi jutro
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#15 daniello2x2

daniello2x2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 17 październik 2011 - 18:21

Sprawdziłem pompę wtryskową i podaje paliwo na wtryski, wtryski idealnie rozpylają paliwo są ustawione na 150. I dalej nie działa, nawet nie zagada. Kolega podpowiedział mi, że mógł pęknąć pierścień na tłoku, postanowiłem wymienić więc tłoki i pierścienie lecz nie wiem jak to zrobić. Proszę o instrukcję wymiany tłoków w mojej ,,trzydziestce''.

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#16 bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2119 postów
  • 33860696
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 17 październik 2011 - 18:32

Co z tego że podaje jeżeli najprawdopodobniej nie podaje w odpowiednim momęncie,sprawdź kąt początku tłoczenia z linku seweryna, to się wyjaśni czy scieło wpust, odkręciły się 3 śruby 13mm, czy coś innego
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.






Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk