MateuszL123

Wymiary elementów WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MateuszL123    1

Witam! Piszę w następującej kwestii. Jestem studentem Politechniki Warszawskiej i robię pracę inżynierską z wzmacniacza momentu U385. Wcześniej jednak muszę zrobić taki mały projekt. Chodzi o zaprojektowanie sprzęgła WOM. Nie musi to być idealnie, bo to jeszcze nie dyplomówka, ale do obliczeń potrzebne mi są pewne wymiary. Ponadto, aby oddać jako tako skalę poszczególnych elementów potrzebuję kilku innych wymiarów.

Chodzi mi głównie o wymiary tarcz (średnice wewnętrzne, zewnętrzne, z wypustkami zewnętrzne, grubość). Do tego całkowita długość zabieraka zewnętrznego (koszyk+wejście wału), długość samego koszyka i średnica, oraz jeśli by się dało to także otwór wejściowy pod wom w ciągniku (średnica), rozstaw i liczbę śrub kołnierza, oraz długość zabieraka wewnętrznego (tego, który zazębia się z wewnętrznymi płytkami). Oczywiście będę wdzięczny za wszystkie informacje i jeśli będę miał chociaż wymiary tarcz sprzęgłowych to jakoś bym sobie poradził, bo chodzi raczej o skalę, a płytki wystarczą do obliczeń.Może ktoś ma wyjęty WOM od 385, albo pochodnych (912/914, 1224 itp.) i mógłby mi podać jakieś wymiary- wystarczy zwykła suwmiarka i ok. 1mm dokładności. Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

czwarty rok na SiMRze a kombinowac sie jeszcze nie nauczyles. Pojdz do byle jakiego sklepu z czesciami popros o tarcze i ja zmierz(znajdz w necie sklep zadzwon i niech ci zmierza). jak masz wymiary tarczy to reszte zaprojektujesz, wymiary pewnie nie musza sie w 100% zgadzac z tymi rzeczywistymi bo z tego co zrozumialem to masz zaprojektowac sprzeglo wom na nowo a nie skopiowac juz istniejace. Powinienes juz robic cos podobnego na projektowaniu PKM.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post