Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wymiary elementów WOM

14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MateuszL123

MateuszL123

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 16 postów

Napisany 14 październik 2011 - 12:17

Wymiary elementów WOM Witam! Piszę w następującej kwestii. Jestem studentem Politechniki Warszawskiej i robię pracę inżynierską z wzmacniacza momentu U385. Wcześniej jednak muszę zrobić taki mały projekt. Chodzi o zaprojektowanie sprzęgła WOM. Nie musi to być idealnie, bo to jeszcze nie dyplomówka, ale do obliczeń potrzebne mi są pewne wymiary. Ponadto, aby oddać jako tako skalę poszczególnych elementów potrzebuję kilku innych wymiarów.
Chodzi mi głównie o wymiary tarcz (średnice wewnętrzne, zewnętrzne, z wypustkami zewnętrzne, grubość). Do tego całkowita długość zabieraka zewnętrznego (koszyk+wejście wału), długość samego koszyka i średnica, oraz jeśli by się dało to także otwór wejściowy pod wom w ciągniku (średnica), rozstaw i liczbę śrub kołnierza, oraz długość zabieraka wewnętrznego (tego, który zazębia się z wewnętrznymi płytkami). Oczywiście będę wdzięczny za wszystkie informacje i jeśli będę miał chociaż wymiary tarcz sprzęgłowych to jakoś bym sobie poradził, bo chodzi raczej o skalę, a płytki wystarczą do obliczeń.Może ktoś ma wyjęty WOM od 385, albo pochodnych (912/914, 1224 itp.) i mógłby mi podać jakieś wymiary- wystarczy zwykła suwmiarka i ok. 1mm dokładności. Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wymiary elementów WOM Dzisiaj, 11:55
  •  

#2 Share Sadek

Sadek

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 3925 postów

Napisany 14 październik 2011 - 19:09

Wymiary elementów WOM Kolego polecę Ci taki sposób idź do sklepu i tam mają poszczególne elementy i sobie pomierzysz. http://www.sklep-gre...oducts_id/23615

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

GG 8872878

#3 Share zbozowy

zbozowy

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 343 postów

Napisany 14 październik 2011 - 19:12