Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

smarowanie pompy belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

a od czego jest taki plastikowy korek w tej pompie jest tam gdzie są te sekcje i z nich idą rurki na wtryski to po prawej stronie tego na górze jest taki plastikowy korek

 

przez niego nie wlewa się czasem oleju?

 

bo z prawej strony pompy jest wężyk z bloku który ją smaruje olejem z silnika ale smaruje tamtą część pompy chyba tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

napewno się nie leje :) nie wiem od czego jest ten koreczek :D mój belarus ma już 150 mtg ( miał już 2 przeglady) i nikt tam nic nie robił, także możesz być spokojny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja tam wlałem z ciekawości 250 gram oleju i odpaliłem i nic sie nie stało ale nie mam pojęcia co się stało z tym olejem poszedł z paliwem do silnika czy do miski ale bałem się lać więcej bo nie wiem gdzie on idzie ale coś podobnego miałem w fortschritt

e-512 było ze jedna część pompy była smarowana olejem silnikowym a druga przez olej który się lało

do pompy moze i tu tak jest?

 

bo po co byłby ten korek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

widzę że na darmo tobie tłumaczyć.... lej sobie ten olej nie wiem w jakim celu i po co??? to nie T25 że pompa smarowana jest osobnym olejem! po za tym w instrukcji obsługi by była zmianka o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

jest wzmianka w instruckji ze nalezy wlać do pompy 250 gram oleju ale nie wiem do jakiej czeskiej czy ruskiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do ruskiej pompu nowej lub po remoncie trzeba przed pierwszym urzyciem wlać 250 oleju. Potem nie. Smarowana jest z magistrali silnika. Możesz wlewać ile chcesz a i tak trafi to do miski. I też jest korek spustowy po to żebyś mógł wylać olej jak ją będziesz do naprawy zanosił. W czeskiej jest prawdopodobnie ta sama zasada.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Za dużo kombinujesz. Smarowana jest z silnika i tyle. W ruskiej korek też jest w obudowie regulatora bo tak im pewnie było wygodnie zrobić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Gdy zaczniesz wlewać olej do pompy po chwili usłyszysz jak się przelewa do miski.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj