Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

smarowanie pompy belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

a od czego jest taki plastikowy korek w tej pompie jest tam gdzie są te sekcje i z nich idą rurki na wtryski to po prawej stronie tego na górze jest taki plastikowy korek

 

przez niego nie wlewa się czasem oleju?

 

bo z prawej strony pompy jest wężyk z bloku który ją smaruje olejem z silnika ale smaruje tamtą część pompy chyba tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

napewno się nie leje :) nie wiem od czego jest ten koreczek :D mój belarus ma już 150 mtg ( miał już 2 przeglady) i nikt tam nic nie robił, także możesz być spokojny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja tam wlałem z ciekawości 250 gram oleju i odpaliłem i nic sie nie stało ale nie mam pojęcia co się stało z tym olejem poszedł z paliwem do silnika czy do miski ale bałem się lać więcej bo nie wiem gdzie on idzie ale coś podobnego miałem w fortschritt

e-512 było ze jedna część pompy była smarowana olejem silnikowym a druga przez olej który się lało

do pompy moze i tu tak jest?

 

bo po co byłby ten korek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

widzę że na darmo tobie tłumaczyć.... lej sobie ten olej nie wiem w jakim celu i po co??? to nie T25 że pompa smarowana jest osobnym olejem! po za tym w instrukcji obsługi by była zmianka o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

jest wzmianka w instruckji ze nalezy wlać do pompy 250 gram oleju ale nie wiem do jakiej czeskiej czy ruskiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do ruskiej pompu nowej lub po remoncie trzeba przed pierwszym urzyciem wlać 250 oleju. Potem nie. Smarowana jest z magistrali silnika. Możesz wlewać ile chcesz a i tak trafi to do miski. I też jest korek spustowy po to żebyś mógł wylać olej jak ją będziesz do naprawy zanosił. W czeskiej jest prawdopodobnie ta sama zasada.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Za dużo kombinujesz. Smarowana jest z silnika i tyle. W ruskiej korek też jest w obudowie regulatora bo tak im pewnie było wygodnie zrobić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Gdy zaczniesz wlewać olej do pompy po chwili usłyszysz jak się przelewa do miski.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj