Skocz do zawartości

Zdjęcie

różnice w spalaniu między c-330 a c-360


64 odpowiedzi na ten temat

#21 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7612 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 05 listopad 2011 - 08:36

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Stojar pewnie. Masz całkowitą racje tylko że kto mądry litrażuje zajechany ciagnik który już na oko połyka wiadro za dużo? Najlepiej litrazować właśnie przy orce bo to najcięższa robota w polu którą robi każdy.
KPK Kumurun Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Dzisiaj, 03:13
  •  

#22 Share dominik1882

dominik1882

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:koło Sieradza
  • Zainteresowania:muzyka, sport

Napisany 05 listopad 2011 - 20:14

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 c-360 pali 2-2,5 ale na postoju na wolnych obrotach a w pracy przy średnim obciążeniu to 5l przy dużym 7l

#23 Share PRZEMOxD11

PRZEMOxD11

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:RÓŻNE

Napisany 05 listopad 2011 - 20:59

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Wiadomo że 60 spali więcej niż 30 więcej koni a reszta to zależy od gleby i maszyn z którymi się jeździ ;)

#24 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 listopad 2011 - 21:06

różnice w spalaniu między c-330 a c-360

c-360 pali 2-2,5 ale na postoju na wolnych obrotach a w pracy przy średnim obciążeniu to 5l przy dużym 7l


1,8 litra na postoju to pali JD 5720 (sprawdzane kiedyś na hamowni) więc taka C-360 spali o wiele mniej.

#25 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3430 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 05 listopad 2011 - 22:16

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 no tak, pewnie ponizej litra a 30, czy t25 to wogole powietrze ciagna a nie paliwo w lekkiej pracy

Polska B

 


#26 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2011 - 08:09

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Dominik 1882 napisał-"c-360 pali 2-2,5 ale na postoju na wolnych obrotach "-do jego postu się odnosiłem-a jako że posiadam w/w JD jak i C-360 więc co nieco wiem .
PS.Napisałem "o wiele mniej"-nie napisałem "poniżej litra" chociaz podejrzewam że akurat pykając sobie na 500 obr/min zapewne spali mniej niż ów litr.

#27 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 06 listopad 2011 - 10:37

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Na wolnych to 60-tka dużo nie spali ale w pługu to te 5-6 litrów łyknie, coś jak 4011 http://instrukcja.pl...e_559471752.jpg

#28 Share Buszmen11

Buszmen11

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ESI
  • Zainteresowania:motoryzacja, wędkarstwo, kobitki:)

Napisany 06 listopad 2011 - 16:38

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 mi w 3x30 plus brona to średnio 6-8l/godz zależy od warunków. ciągnik c-355 z silnikiem s-4003

#29 Share MateuszC330

MateuszC330

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 17 listopad 2011 - 18:30

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 trzydziestke zawsze zalewam do pełna pod korek na stacji paliw bo mam niedaleko to niechce mi sie bawić w przelewanie w karnistry. Zawsze jak tankuje to zapamietuje sobie licznik mtg np ostatnio miałem 1970mtg zrobiłem potem do 1979 z groszami czyli prawie 10mtg i na cpn i weszło mi około 30 litrów. Czasem jak robiła przy sianie czy opryskach to wychodziło nawet poniżej 3 litrów jakieś 2,8 litra a jak orałem i jezdziłem z przyczepą to podeszło nawet do 3,5. Trzydziestki tak palą w granicach 3 litrów. Co to c 360 to mam ale 3p. Perszinga też tankuje pod korek to jak ma w miare lekko czyli pługi 2x40 czy przyczepa autosan d 47a to miesci sie w granicach 3-3,5 litry. także identycznie jak trzydziestka. Raz wiem że podeszło mi pod 4 litry bo ciagałem przez 3 dni po 2 przyczepy zboża do skupu to z dwoma wiecej wziął ale wiadomo miał cięzej.

#30 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2011 - 18:54

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 wszystko fajnie tylko liczysz motogodziny w c 330 która "lubi" niższe obr ta motogodzina wychodzi około co 80min w perkinsie troche szybciej to leci, licząc na godzinę to nikt mi nie wmówi że perkins 3p i c 330 pali tyle samo bo ciapek pali mniej, dokładne pomiary wykonywał ojciec 30 lat temu robił kursy 100km z przyczepą 4,5t załadowaną tak około 3t może więcej przyczepa na kołach 20stkach więc lekko się toczy 100km robił w 5 godz zegarowych wyjeżdzał z pełnym bakiem i wracał, do tego raz miał kurs około 140-160km i z powrotem to na styk wystarczyło ale miał karnisterek na wszelki wypadek wychodziło coś około 2,2-2,3l/godz ciapek był nowy i całą trasę wstawiane równo bo 100km robił w 5 godz, tyle jeśli chodzi o transport w innych lżejszych jak siewnik zbożowy zgrabiarka itp pracach śmiem twierdzić że c 330 też wychodzi lepiej od c 360, na pewno ciapek spali więcej w pracacg gdzie używa się wom i policzymy spalanie np. ile paliwa na wytrzęsienie rozrzutnika obornika czy beczkowozu, a jak dojdą do tego trudniejsze warunki to już całkiem porażka
Moim zdaniem dobrze jest mieć oba te ciągniki

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Dzisiaj, 03:13
  •  

#31 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 17 listopad 2011 - 19:11

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Kiedyś w przydatkiem liczyłem to MF 255 w prasie 224 spalił 2,4 litra na MTH. Non stop na 1500-1600 obrotach.Pamiętam dokładnie bo byłem bardzo zdziwiony że tak mało. Dwa lata temu w opryskiwaczu 2 tyś litrów, dokładnie nie pamiętam , ale poniżej 3 litrów wychodziło. Chyba 2,8.

Teraz pytanie jak te MTH liczyć?

Ale jak teraz zobaczyłem jak Mateusz opisał ile pali 30 to widzę że kiedyś miałem rację jak powiedziałem do teścia że MF mniej spali niż 330. A on twierdził że nie możliwe. Chodziło mi o orkanowanie buraków. 330 orkanowaliśny liście z buraków [bo nie szło kopać] i co dzień prawie zbiornik paliwa szedł. Później stwierdził że 330 to krwawicą szła. ostatkiem sił. A według mnie normalnie chodziła.

Edytowany przez tomek73, 17 listopad 2011 - 19:14.


#32 Share LowRider

LowRider

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 989 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 17 listopad 2011 - 19:13

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 5x2,3l=11,3l /100km dobrze liczę ??

#33 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2011 - 21:31

różnice w spalaniu między c-330 a c-360

5x2,3l=11,3l /100km dobrze liczę ??

chyba nawet mniej wychodziło nie pamietam dokładnie

#34 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2011 - 21:44

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Aż wierzyć się nie chce.

#35 Share antonio86

antonio86

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie

Napisany 17 listopad 2011 - 21:58

różnice w spalaniu między c-330 a c-360

teraz już wiem dlaczego jest tyle ofert sprzedaży lub zamiany.

Kolego tyle jest ofert sprzedarzy bo 60tek powstało ponad pół miliona więc jeśli na allegro miałbyś 50sztuk to jest tylko 0,1% procenta. Moja c-355 spala poniżej 5 litrów na mth przy prasie i orce. Przd remontem dochodziła do 10.

#36 Share lukaszursus904

lukaszursus904

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 71 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 18 listopad 2011 - 13:52

różnice w spalaniu między c-330 a c-360

w orce spalanie wg. producenta to jak sie nie myle 8l
mamy renie 6cyl i w pracy niewiele wiecej luknie niz 60
a widziales ilu gospodarzy sie pozbywa 60, wystarczy spojrzec na allegro

nieno az niewieze!! jak moga dzo palic ja mam zetora 4011 silnik prwie ten sam i mi pali bardzo mało to jest ciągnik jak złoto i nigdy by go nisprzedał az sie nieraz dziwie ze tylko tyle zplił wleje mu 15 l i tta mówi tyle i tyle sprasujesz a tu jeszcze 3 ha jak w 60 jest wszystko sprawne głowica pompa wtryski to mało pali moze mi nieuwierzysz le ja wleje piatke ropy jak gnuj woze i chodzi i chodzi i strczy na cały dzien :)

c-360 pali 2-2,5 ale na postoju na wolnych obrotach a w pracy przy średnim obciążeniu to 5l przy dużym 7l

no zgadza sie a 4011 troszke mniej w prsie mi pali jakies 4 l i to jest bardzo mało w poruwniau do 5211 który zpali z 7. a 330 to wogule jest najoszczedniejszy sprżet jaki znam woziłem kukurydze u kolegi 330 wlał 10 l i cały dzien jezdzeni i tam jeszcze ile do dna brakowało :)

1,8 litra na postoju to pali JD 5720 (sprawdzane kiedyś na hamowni) więc taka C-360 spali o wiele mniej.

no moze i tak ja musze dokładnie zmiezyc splnie 4011 bo juz tak podjezewłem ze 3-4 l max w prasie :)

#37 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 18 listopad 2011 - 21:02

różnice w spalaniu między c-330 a c-360

moze mi nieuwierzysz le ja wleje piatke ropy jak gnuj woze i chodzi i chodzi i strczy na cały dzien :)

Kolejny rekord oszczędności,na 5 litrach cały dzień wozimy gnój :D

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#38 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2011 - 21:07

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Przecież nie napisał że wlewa tą piątkę do SUCHEGO baku :D .Swoja drogą mieliśmy kiedyś U-4011 i faktycznie był baaardzo oszczędny a moc praktycznie ta sama co C-360.

#39 Share arturwloszczowa

arturwloszczowa

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:T L W

Napisany 03 grudzień 2011 - 19:08

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 witam ja mam c-330 dokupiłem do niej c-360 i po miesiącu ją sprzedałem [stan był igła] ale przy c-330 niema nawet prawa stać ,najgorszy klamor jaki istnieje nie wiem jak ludzie mogą tym pracować ,,u mnie c-330 średnio w całym roku wyszła 2,7 litra na mth c-360 nawet nie sprawdzałem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Dzisiaj, 03:13
  •  

#40 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 03 grudzień 2011 - 19:13

różnice w spalaniu między c-330 a c-360 Jak był stan igła to co Ci nie pasowało - kolor? :P


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy