MirekCase4230

Jak wyregulować sprzęgło w Case 4230

Polecane posty

jaco512    983

Trzeba było od razu dopisać, że w miejscu po zaślepce. Do tej pory nie spotkałem się żeby w "standardzie" była taka kontrolka. Robota poprzedniego właściciela czy fabryki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Troszkę zboczyliśmy z tematu ale chcę pokazać kontrolkę świecy płomieniowej case 4230

post-37821-0-09302300-1318969601_thumb.jpg

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Nr 6 to hamulec hydrauliczny przyczepy 1 i 3 to sekcja druga hydrauliki 2 i 5 sekcja pierwsza hydrauliki te na dole jeżeli są z gwintem to jest to stary typ stosowany w maszynach w latach 80-tych np we francji reszta wygląda na euro złącza ale 4 to chyba wtyczka zawsze w ciagnikach są gniazda i chyba jest ono dołożone ale czy masz trzecią dźwignię do hydrauliki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Mam 2 dźwignie i teraz pytanie czy jak do jednego dniazna np 1 podłącze przyczepe jak podniosę do góry czy tym samym złączem mi zejdzie czy muszę przełożyć do drugiego ??? .wszystkie śa na gwint jakiś nietypowy szukaliśmy na skłądnicy i nie ma ale z węża idzie to odkręcić i trzeba będzie cośinnego nałożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Tak jak pisałem gwint calowy stosowany we Francji, podłączasz jeden przewód gdziekolwiek -podnoszenie ,opuszczanie swobodne jeżeli dwa przewody siłownika dwustronnego działania do wyjść z tym samym numerem przy dźwigniach są symbole jak to działa -podnoszenie-opuszczanie -pływające, może być taka sytuacja że w przewodach do tych końcówek jest też gwint calowy 3/4 cala a końcówek na taki gwint ciężko znaleźć ,jeszcze rzecz podstawowa nie zmieszać oleju w ciągniku z innym poprzez podpinanie maszyn które wcześniej pracowały w innych ciągnikach dopuszczalny tylko typu utto 10w30

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Teraz takie pytanie jak odpalić case 4230 na zapych ?>???? Ako mi siadło stał na dworzu a dzień szybciej jechałem na wszystkich halogenach i rano tylko przekrecił ciężko i nic . Najgorsze że pomiędzy szopą a kurnikiem nie mogłem wykręcił bo nie szło ledwo ledwo i to że tur był opuszczony. Więc zaciągnół mnie wójek zetorem linę pod tura przełożyliśmy i go podniosło.

 

 

Więc jesteśmy na polnej prostej drodze mam 4 zwykłą i nic żadnego oporu. To zaraz 1 zwykła i nic go nie hamowało jechał sobie sfobodnie. To 4 polową i nic dalej jechał . To 2 polową skrzynia przytrzymała i koła się tylko suneły więc wpadłęm na pomysł puściłem sprzęgło wcisniełem przycisk od blokady sprzęgła i rozrusznikiem pomogłem i odpalił !!

 

Teraz takie pytanie czemu na 4 polowej szedł jak chciał ??? czy one tak mają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Możesz wyjaśnić "przycisk od blokady sprzęgła"? Co to za cudowny wynalazek? Na początku napisz jaki masz typ skrzyni. U mnie mam bez półbiegu, to odpalam z 4 szosowej, jeśli była taka potrzeba.

W katalogu pisze że gwint na szybkozłącza to 7/8 cala.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ten guzik że bez wciśniętego sprzęgła go nie odpalisz. Odcina zapłon jak nie jest wciśnięte sprzęgło. Skrzynia z rewersem bez pół biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

witam

chcialem zapytac jak to jest z ta swieca plomieniowa, wlaczam ja u siebie i grzeje tylko jakos slabo niewiele to daje jak ja wykrecilem to pali sie tak jak zapalniczka slabo. jak to jest u was

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Płonieniowa powinna mieć węzyk od paliwa doprowadzone z pompy paliwowej. POwinna ropa się normalnie zapalić A jaco jak z tym odpalaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

wężyk z paliwem jest doprowadzony. z odpalaniem to jest tak że jak jest już minus 3 stopnie to ciągnik łapie na chwile i gaśnie muszę trochę dodać gazu na chwile i dopiero zaczyna normalnie chodzić nie ma różnicy czy grzeje świecą czy nie. zastanawiam się czy nie zrobić osobnego zbiorniczka na paliwo do świecy i lać tam np. nawte? co o tym myślicie? dodam ze z ciągnikiem poza tym zapalaniem jest wszystko ok filtry pozmieniane ładnie chodzi nie kopci tylko to zapalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

1.Zdejmij ten wężyk kręć rozrusznikiem i niech druga osoba zobaczy czy paliwo się leje.2. Weś wykręć świecę weś przyłuż ją do ciągnika a druga osoba niech przytrzyma kluczyk w 2 położeniu i zobacz czy się cała nagrzeje ta spirala.3. Rozwiązanie to jest zamontowanie grzałki płynu którą niedługo sobie kupię. montuje się ją a wężu łączącym blok silnika z chłodnicą największy efekt jest po wyjęciu termostatu :)http://allegro.pl/grzalka-podgrzewacz-silnika-230v-sredn-40-mm-i1884973834.html 4. Najlepsze jest zdjęcie maski i ściągniecie węża od powietrza zamoczenie rękawicy w ropie i jej zapalenie. Przy odpaleniu przykładasz zapaloną rękawicę i pali jak złoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

kolego sprawdź czy nie pomaga przed zapaleniem pompowanie pompką ręczną paliwa,ja kiedyś miałem że nie od razu załapywał silnik a potem zaczął mi się mulić w czasie jazdy a on się zapowietrzał bo przepona w pompce ręcznej się uszkodziła założyłem z gumy olejoodpornej i działa kilka lat

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Nowłaśnie bo jak ci paliwo zejdzie z filtrów bo tak u mnie jest to ciężko zapalał. Najlepszym sposobem było na starcie danie paliwa z baniaka 5l z ropą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Może zamiast bańki 5l lepiej kupić zaworek zwrotny paliwa i wstawić w wężyk.Przykładowy

W kwestii grzałki proponował bym taką: Grzałka . Montujesz w zaślepkę przy alternatorze i grzeje ci bezpośrednio blok, bez cięcia przewodu i wyjmowania termostatu (co w zimie jest bezsensowne).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Miałem na mysli że właśnie przez pompkę reczną dostawało się powietrze a w case ona służy tylko do odpowietrzania objawy to wydostawanie sie paliwa w czasie pompowanie spod grzybka pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Jaco pytanie mam do cieie teraz Czy dałbyś radę zrobć fotę gdzie dokładnie zamontować tą grzałkę ?? I czy byś dał radę znaleźć mi do case 4230 taką ?? i czy napewno wejdzie . I to jest grzałka płynu czy oleju

 

CZemu w zimie jest bezsensowne co miałeś na myśli? ale ta grzałka co jest w wężu nagrzeje większą powierzchnie i szybciej się kabina nagrzeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Ta grzałka z linku wyżej jest do płynu chłodzącego. Na 100% nie zagwarantuję ci, że będzie pasować. Zmierz średnicę zaślepki w bloku, jeśli około 32mm ,to grzałka z linku będzie pasowała (znajduję się w bloku zaraz za tylną obudową alternatora, nie da się jej z czymś innym pomylić).

Miałem na myśli, to że praca ciągnikiem bez termostatu w zimę ma kilka minusów: niedogrzanie silnika, większe spalanie(nie trzeba przypominać po ile paliwo), słabe ogrzewanie w kabinie itd.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

sprawdzałem układ paliwowy się nie zapowietrza do świecy ropa też leci tylko gdy chce grzać świecą na pusto tzn bez kręcenia rozrusznikiem to zachwile kończy się paliwo w wężyku i idą bańki powietrza wiem bo mam przezroczysty wężyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

A czy ona powinna być prosta czy zagięta i czy napewno jest tyle miejsca czy nie będzie zadługo . A Jaco ty w swoim case masz tylko płomieniową czy jak ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj