Polecane posty

macin87    71

Łożyska to by musiały być przyspawane i to by coś pękło jak by był sprawny układ wspomagania

@ptaszyna jesteś pewien że ten reg. ciś. jest za orbitrolem jakby tak było to pompa wspom. musiał by mieć większą wydajność niż orbirol chłonność aby resztki oleju mogły zasilić działanie skrzyni podczas skrętu w moim case jest to inaczej rozwiązane i dzielnik jest zaraz za pompą. Ale to kwestia lat i technologi produkcji więc nie neguje tego co piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no dobra to sie poddaje :)  no to u mnie było tak żee... pół roku temu było wspomaganie idealne pózniej było tak ze jak sie ciągnik rozgrzał to na małych obrotach cie ciezko kręciło potem było coraz gorzej gorzej i gorzej a teraz zeby ukrecic kierownicą na rozgrzanym to trzeb miec minimum 1500 obrotów a na zimnym 1000. jakie propozycje??


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Sekcja pompy padła, też tak miałem jak piszesz a wszystko między innymi przez to że jak kupiłem ciągnik to po roku wstawiłem filtr od hydrauliki ten krótszy bo sprzedawca mi znalazł tańszy i się skusiłem (no cóż uczymy się na błędach) a teraz czuję że coś dalej siada bo nie jest jak być powinno czyli kierownica nie zawsze wraca w te samo miejsce....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

odnośnie poprzedniego postu to albo pompa albo siłownik. 


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Objawy wskazują że pompa się kończy, może być jak pisze @sznajdik tylko jak to sprawdzić? Ja miałem dokładnie odwrotnie,skończyła się sekcja od podnośnika, objawiało się tak że jak był zimny to jako tako podnosił a jak się rozgrzewał to było coraz gorzej. Druga sekcja była dobra, czyli wspomaganie i cały układ niskiego ciśnienia działał bez zarzutu.

Mam pytanie jak u Ciebie działa układ niskiego ciś, nie ma problemów z półbiegiem, przednim napędem, blokadą, WOM, reduktorem żółw/zając.

Do pomiaru pompy są wyjścia na pokrywie, tylko jak orbitrol nie będzie trzymał ciś. to pompa go nie wytworzy i można tylko będzie stwierdzić że nie ma ciśnienia tylko nie wiadomo z jakiego powodu; pompy czy orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak sie nagrzeje to mi wyrzuca przyspieszacz, jak włacze przyspieszacz i wałek to czerwona kontrolka od cisnienia oleju w skrzyni sie zapala a jak dam gazu tak 1500 to poge wszystko naraz powłączac i jest wszystko dobrze a jak ujme czerwona kontrolka od cisnienia skrzyni i wszystko sie wyłacza


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Ewidentnie coś z pompą wspomagania lub ciśnieniem wspomagania. Najlepszy sposób zmierzyć ciśnienie na siłowniku od wspomagania i przed orbitrolem (kupić trójnik i manometr i wpiąć w obwód)

 

Ale ja już bym szykował kasę na pompę- z tego wychodzi  -_-

Edytowano przez macin87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6380

Nie, ponieważ tam są długie stożki na końcówkach  przewodów. Bardzo nietypowe.

Podczas pomiaru należy skręcić kołami na max w prawo lub lewo inaczej niczego nie zmierzycie poza 17barami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy w którym miejscu zmierzyć niskie ciśnienie w 3080 ? mogę się wpiąć w czujnik? Bo po takim eksperymencie mam zero na zegarze? Może ktoś mi podpowiedzieć? Potrzebuje speca od hydrauliki:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

 

Jak wspomaganie ciężko chodzi, a pompa podnosi dobrze to ja obstawiam orbitrol. Mam tak w 3095 i orbitrol będę zmieniał (koszt 700 zł) mam nadzieję że to pomoże. 

 

Hej Wymieniłeś może ten orbitrol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Nie jeszcze nie. Mam już orbitrol, ale on ma na wyjściach większy gwint i muszę dokupić takie redukcje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

hej u nas już po wymianie orbitrola (też trzeba było kupić redukcje) i jest duża poprawa. Zobaczymy jak będzie działało wspomaganie na wiosnę przy pracach polowych i konkretnym rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Mam problem nie podnosi tylni podnośnik, nawet na ,,krótko'' na tych elektrozaworach, prąd do EHR-u dochodzi. Miał ktoś może taki problem??


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Elektrozawór odpowiadający za podnoszenie jest przy tylnym lewym kole a nie tam gdzie wszystkie elektro.. może nie tam szukasz mówiąc ,,na elektrozaworach"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Już zrobiłem moja  wina. Tura zakładałem i trochę żle podłączyłem.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj