rolnikzmalopolski

Pol-Mot H -jak sprawują sie wam te ciągniki?

Polecane posty

Witam wszystkich interesuje mnie wasza opinia na temat tych ciągników jak wam się one spisują w pracy, ile macie już mtg,czy mieliście jakieś awarie , napiszcie też o zauważonych jego plusach jak i minusach ! ja sam jestem jego użytkownikiem model 10014h i jak na razie nie rozumie tych ludzi co piszą na temat tych ciągników że dziadostwo bubel, itp. bo to turek co prawda mam na nim dopiero 100 mtg ale spisuje się rewelacyjnie jak na razie żadnej awarii,silnik rewelacja, zużycie paliwa porównywalne do zetora 7211 a nawet trochu mniejsze ,napęd bez zastrzeżeń,kabina skromna ale wszystko na swoim miejscu skrzynia biegów rewelacyjnie chodzi ,acz kol wiek mógłby mieć więcej biegów a o krótszym przełożeniu,podnośnik o uproszczonym EHR też nie zły udźwig po wzmocnieniu około 4200kg więc co tu więcej chcieć!!.To jest moja opinia ! czekam na wasze opinie użytkowników!!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilsame1    8

Zrób nim wiecej niz 100 mtg to wtedy bedziesz mogł cos o nim powiedziec ;)

Ja jak moj same miał 100 mtg tez bylem zadowolony,jednak teraz kiedy juz ma prawie 1200 wiem jakie sa jego słabe strony a jakie mocne,Wiec twoje opinia jest troche pochopna B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Odświeżam temat :D Na AF jest już napewno dużo uzytkowników pol-mota h, dlatego piszcie jak się wam sprawuje ten ciągniczek, co sie wam w nim podoba, czy jesteście zadowoleni, jakie mieliście awarie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wedelowy    0

Witam. Również chciałbym dowiedzieć się czegoś na temat tych ciągników. Ich cena jest dość korzystna jak na ciągnik tej klasy. Ma również bogate wyposażenie w standardzie. Tylko co najważniejsze proszę o informacje jak one się sprawują? Z tego co udało mi się dowiedzieć były w nich problemy ze sprężarką od klimatyzacji, ale trochę je zmodyfikowano i teraz jest "niby" dobrze. Podobno są bardzo oszczędne, około 4,5 litra w różnych pracach z ładowaczem, transport, prasa. Kolejną wadą jest to, że sprzęgło w nich trochę ciężko pracuje, jak na te pieniądze to trochę wpadka w tym miejscu. Aczkolwiek za dużo w tym poście gdybania, więc najlepiej jakby wypowiedział się użytkownik tego ciągnika.

 

udźwig po wzmocnieniu około 4200kg więc co tu więcej chcieć!!

Kolego ten podnośnik wzmacniał Ci diler czy robiłeś to na własną rękę co chyba było by równoznaczne z utratą gwarancji? Ile kosztowała Cię taka przeróbka? Bo wiem, że dilerzy nawet w opcji nie proponują żadnego wzmacnianego podnośnika.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

Z tego co się orientuje to teraz wszystkie nowe pol-moty mają fabrycznie wzmocnione podnośniki. 4200kg to bardzo dobry wynik na ciągnik tej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadza się tak jak kolega napisał teraz wszystkie mają zwiększony udźwig przez producenta na 4200kg ale jeśli ma ktoś starszą wersje to warfama jest wstanie zwiększyć mu udźwig również na 4200 bo rozmawiałem z kimś z warfamy ale koszt przeróbki to około 3 tyś tak mi powiedzieli więc jak ktoś ma ochotę w starszych modelach zwiększyć udźwig podnośnika to skontaktować się z warfamą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Podobno są bardzo oszczędne, około 4,5 litra w różnych pracach z ładowaczem, transport, prasa.

oszczedne? raczej przecietny wynik :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wedelowy    0

oszczedne? raczej przecietny wynik :P

Użytkownik Proximy 90 mówił, iż jego ciągnik w lekkich pracach typu ładowacz itp spala 7 l, diler Case też mówił, że wyjdzie koło 7 l. Więc około 2 l przewagi na rzecz Pol mota. Przyjmując, że ciągnik będzie pracował średnio godzinę dziennie w tych lekkich pracach to rocznie oszczędzamy prawie 4000 zł (przy cenie ON 4.4), a jakość ciągnika teoretycznie bardzo podobna, wiadomo wszystko wyjdzie za kilka lat. Moim zdaniem najbardziej na korzyść Pol mota przemawia 3 letnia gwarancja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

gdybyśmy wierzyli we wszystko co gadają dielerzy to fiu fiu :lol: , ktoś mierzyszł tego zetora zalanego pod korek i przez te kilka godz pracował tylko w ładowaczu? tak samo z case, ludzie różnie pracują i jeszcze różniej liczą spalanie a tak naprawdę wszystkie ciągniki palą podobnie, jest to całkiem przyzwoity wynik ale tyle samo spali agrofarm 100 a może i z 0,5l mniej, podobnie pewnie kubota i wiele innych ciągników, jak chcesz tak oszczędzać to kup jakiś naprawdę oszczędny ciągniczek 40km z turem który będzie spalał 2,5l/godz policz teraz 2,5l zamiast 7l/godz masz 4,5l gdyby ten ciągnik pracował dziennie tylko jedną godzinę to masz oszczędność prawie 10 tyś (cena ON 6zł/l bo niedługo po tyle będzie a tak szczerze to nikomu z nas chyba nie wystarcza tego zwrotu akcyzy na to co spalamy więc liczę po 6zł) 10 tyś rocznie to za tyle można spłacać w kredycie preferencyjnym na 15 lat jakiegoś agroplusika z turem tak więc ciągnik zwraca się w samym paliwie :lol:

To tylko kreatywne obliczenia ale można sobie różne wnioski wyciągać

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiadomości o udźwigu 4200 są pewne z lublina najlepiej sam se zadzwoń (wedelowy) do warfamy oni ci dokładnie wytłumaczą ja sam osobiście dużej czekałem na tą serie i dlatego one automatycznie wtedy zdrożały około 2500zł, co od ciągnika mam już na nim około 130 mtg awarii nie było żadnych co do spalania to mierzyłem spalanie na zasadzie zalania go do pełna spalił w orce średniej mieszanej 8 l na mtg.więc mnie to jak najbardziej satysfakcjonuje!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PL01    1

270 mtg, jedna drobna usterka związana z "niby EHR".

 

Spalanie o 1/3 mniejsze niż w NH TLA 90.

 

Jestem bardzo zadowolony z zakupu tego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

A ważył ktoś ten ciągnik? Bo jestem ciekaw czy masa jaką podaje warfama to z obciążnikami czy bez...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz72    0

Mój POL-MOT 8014 ma 40 mh, jest wszystko OK.

Motogodzina to około 45 min. przynajmniej w moim.

Ciekaw jestem ile jest tych maszyn w kraju, czy sprzedaż rośnie?

Bo w okolicy nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daw88    0

Mój POL-MOT 8014 ma 40 mh, jest wszystko OK.

Motogodzina to około 45 min. przynajmniej w moim.

Ciekaw jestem ile jest tych maszyn w kraju, czy sprzedaż rośnie?

Bo w okolicy nie widziałem.

a skad jestes ??

ile dales za POlmota ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daw88    0

Model 8014H a cena oczywiście brutto.

Zamierza ktoś POLMOTA kupować w najbliższym czasie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Ja przymierzałem sie do kupna nawet miałem go na 1 dzień .Powiem że maszynka fajna ten rewers zgrzytał silnik Perkins ma atotronika jak MF ale marka niema tego Pogłosu u ludzi jak Farmtrak .To się lubi co się MA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj