michal1313

Opinie o Farmtracu 100KM i 110KM

Polecane posty

st220    20

Wnioskując z przeczytanych wypowiedzi Ft7110 odpada. Do wyboru mam jeszcze NH T5 100kM, T6 110kM lub ursusa 10014H. Ostatnio jeszce zainteresował mnie TYM T1003. Ceny: NH T5 ok 155 netto, T6 180 netto, ursus ok 115 netto.

 

Ursusa ma kuzyn, jak na swoją moc to jest za lekki, z trójką obrotową jak jedzie drogą to skacze i uciąg też zbyt ciekawy nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni16pl    1

On mi mówił że to cudo ma 110KM, więc na pierwszej lepszej stronie by podać jakiś model znalazłem że to 11034 ale to mój błąd, bo teraz widzę że trochę on ciemniejszy i na dachu ma inne wyprofilowania, więc z całą pewnością stwierdzam że to ten model 11024 ma znajomy. Tak więc przepraszam za błąd, ale z tego co widzę to i tak będą się mało różniły(bo tylko zmiana silnika do normy spalania i przy okazji kabina, bo skrzynia to tylko więcej biegów i dwie tarcze sprzęgłowe) więc wszystko się okaże. Mi osobiście w ft brakuje amortyzowanej przedniej osi, ale i tak jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

Według mnie FARMTRAC 7110 DT gdyby był z wolnossącym silnikiem Perkinsa sześcioro cylindrowym zrobił by furorę na rynku i mniej by spalał jak wyżyłowana czwórka, którą ciągle trzeba trzymać na wysokich obrotach bo inaczej się zdusi ,,,,,,,,,,,,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

No tylko, że 6 cylindrowych wolnossących już dawno nie produkują ze względu na normy spalin i zbyt wysokie koszty wyprodukowania silnika w przeliczeniu na 1 KM. Po 2000 roku ostanie firmy przestały sprzedawać takie ciągniki i już w Europie do nich nie wrócą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Normy spalin dało by się obecnie spełnić tylko chodzi o koszty, 4 jest sporo tańsza od 6 w produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasb    0

już pisałem we wcześniejszych postach więc można sprawdzić... mam ciągnik 2 lata prawie i nie polecm. ciągnik ma niecałe 300mtg a już 2 raz poszła pompa hydrauliki. do tego zaczyna się pomału wszystko lać. Chciałbym kiedyś zobaczyć farmtraca 7110 ludzi którzy tu wypisują że jest on super. Niestety ja nie jestem ze swojego zadowolony więc radze się poważnie zastanowić przed zakupem tego modelu. nie ma w nim nic dobrego, chyba że to że jest duży i radzi sobie z 4 skibowym obrotowym pługiem gdzie inny ciągnik o podobnej mocy może mu podnosić przód czy inne cuda. Ale i tak nie dało by się tym pługiem robić na orginalnych obciążnikach tylko musiałem dorabiać swoje (600kg). Kabina strasznie głośna, siedzenie średnie, zwrotność średnia itd. Awarie jakie miałem to: wymiana dachu, drzwi bo były szczeliny, 2xpompa hydrauliczna, uszczelka pod pompą wody, klima i do dziś nie działa jak powinna, ciekło z tylnego mostu, jakieś linki pękły, węże od powietrza. ogólnie awaria na awari. Ciekawe jak skończy mi się gwarancja ile bede musiał do niego dołożyć. jeśli ktoś nie wierzy moge przesąłć skany z protokołów awari. co do spalania to w orce jakieś 15, 16 l/mtg czyli jak dla mnie dużo. Ciągnik non stop trzeba trzymać na obrotach bo tak jak przedmówcy piszą wcześniej łatwo go zdusić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
parobek1998    0

Witam panowie od ponad roku posiadam ft7110 dt ciągniczek lata z turem i siły w uciągu mu nie brak ma spore gabaryty i renomowane podzespoły.Moim zdaniem firma z Mrągowa musi się jeszcze dużo nauczyć ,głośna kabina nie przyjemna zmiana biegów ,słaby skręt,wszysto się trzęsie spasowanie elementów słabe ,dostęp do czego kolwiek straszny ,mało wydatna pompa oleju,klima słabo chodzi po 200mth nie działały światła robocze z przodu i 1 z tyłu skończyło się łożysko w kole otwiera się tylna szyba klima popsuła się 2 razy wycieraczki strasznie hałasują ,brakuje półbiegów ,nie wspominając już o licznych wyciekach oleju .Mój posiada wszystkie obciążnik ,grafitowy kolor ,tur ,szersze opony,klime itd .Kosztował mnie 206tyś. mówiąc już o takich cenach lepiej dołożyć 30 tyś. i kupić NH lub JD sam posiadam New hollanda i komfort z ft jest nieporównywalny .

 

post-105887-0-31269100-1391175795_thumb.jpg

Edytowano przez parobek1998

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj