filekpl

eko diesel

Polecane posty

filekpl    0

Mam do forumowiczów pytanie a mianowicie czy ktoś z Was wlewa do MTZ'a eko diesla? Jeśli tak to jak się silnik sprawuje? I co z mocą jest jakaś różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Jakie paliwo masz na myśli? Bo nie sądzę, że zwykły ON. Ekodiesel to nazwa handlowa zwykłego ON w orlenie.

Jeżeli chodzi ci o biodiesel to nie ma problemów, będzie chodził, ale nie radzę go używać zimą.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Ja kiedyś lałem do c-360, no i ciągnik chodził dobrze był silny, i co wazne palił mniej o jakieś 1/5, ale za to jak był zimny to bardzo ciężko palił, no i kopcił na wolnych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

haha mniej o 1/5 z kąd tą bajkę wziełeś??

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Może BIO DIESEL dostępny na stacjach "Bliska" To badziewie nie warte tej ceny 15 gr taniej nią zwykły ON,parę razy się połakomiłem na BIO gdy cena była o 70gr różnicy.Ale zaraz w orce miej mocy i większe spalanie no i ciągle dymił.Osobiście nie polecam.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adlerek89    0

Witam, jako, że to mój 1 post. W pracy też używaliśmy tego Bioestru czy Biodiesla. Ursus 3P grzał się nagminnie, 2-3 godz. pracy i postój na swoim belarku 820 nie odczułem znaczącej różnicy w mocy czy spalaniu, ursus 1012 niewielki wzrost spalania ale stare przewody paliwowe się rozsypały(gumowe),bo paliwo z powrotu ma wyższą temmperature niz zwykłe ON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus907    6

ja wlałem bio do MTZ jak woziłem sianokiszonke przyczepą samozbierającą i różnica była duża... słaby był, dymił bardzo, dużo palił... wydaje mi się że nie warto się na to łaszczyć lepiej zwykłej ropy wlać trochę drosza ale za to mniej spali i na jedno wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

I w moim 820 przewody paliwowe się posypały od BIO- wymieniłem na gumowe.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filekpl    0

Dziękuję za opinie. U mnie na stacji różnica między ON a BioON w cenie jest znacząca bo ponad 60 gr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

nie lej tego bo zasyfią ci się filtry i będziesz musiał czyścić tak jak w T25..... c360 jeździ na tym spokojnie ale już belarus i t25 i te inne już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

a co ty gadasz że inne nie jeżdżą na bio jeździ na tym i ursus jak i inne ciągniki

głupoty gadasz że inne nie pojadą na tym

co do filtrów to prawda

a przykład z belarusem i T25 nie dałes dobrego bo to najtrwalsze ciągniki

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ale w sensie że nie jeżdzą mam na myśli że filtry i odstojniki załażą... a co do c360 3p to przy okazji się pompa paliwowa przesmaruje lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jak ktoś szuka tanio BIO to proszę o PW

LAtem można jeździć na samym BIO lub mieszać i olejem napędowym bądź OO

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

w tamtym roku sąsiad kupił tez niby eko disla i wlał do c 360 3p i do belarusa 1025 i skończyło sie to tak ze w oby dwóch ukręciło wałki w pompach a w belarusie to wtryski wygadały tak jak by je zaspawał:D:D:D:D tanio miał być a wyszło troszke drożej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

a próbowałeś to odbarwić ?? czy tylko słyszałeś o tym ??

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tym zajmują się specjaliści od przekrątó2w, by sprzedać normalnie wyglądające paliwo na stacji itp. Potem trzeba jeszcze wytrącić ten kwas za pomocą tlenku wapnia(wapno budowlane)

Kiedyś dużo było takich przekretów. http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/odbarwianie+oleju

Po co miałbym to robić jeśli jadę na barwionej, to wiem na czym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

jak tego nie robiłeś to nie rozsiewaj głupot pisanych na innych forach które znalazłeś za pomocą google :lol: bo sam tam te głupoty znalazłem.... posiadam kwas siarkowy i zrobiłem to doświadczenie i uwierz mi tego w ten sposób nie idzie odbarwić B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wiem kto jeździł na tak odbarwianym i dobrze. Pompy aż tak nie siadały, ale i na takim siadały. kupuję się w Siarkopol Tarnów ziemie zbieloną i się miesza.Ale jest procedura mieszania.Zostaję szlam.Z tysiąca litrów z 50 wylewało się z szlamem. Ale to było parę lat temu. Teraz nie wiem jak to jest.

Wiem kto ma jeszcze parę worków i by się pozbył tego po cichu a wyrzucić szkoda.Kosztowało ok 2 tyś tona a szło z 50 kg/ na 1000 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alio    116

Ja kupiłem prawie 2 lata temu takie odbarwiane paskudztwo. Niby miał być olej napędowy, faktura, dopłaty, wszystko ładnie. Po jakimś czasie zaczęła dziwnie pracowac pompa w 60-ce. Dałem do remontu. Pochodziła 3 miesiące i... stanęła. Dałem do reklamacji. Facet nie uznał i twierdził, że jeżdzę na opale z czego się ja smiałem bo od wielu lat nie kupuję opału. Po kolejnym remoncie pompa stanęła po 2 tygodniach! Pojechałem znią znów do fachmana i uwierzyłem dopiero gdy przy mnie ją rozebrał i pokazał sekcje tłoczące po 2 tygodniach pracy. Gdzie był kontakt z paliwem jedna rdza. W domu wrzuciłem na sznurku nową podkładkę ocynkowaną do tego "paliwa" i po 2 dniach wyjąłem zardzewiałą. A wydawało się że kuppiłem paliwo w porządnej firmie.


Witold zdjął lekkim płaszczem jorurt z

 drzewka...
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To chyba było paliwo odbarwiane kwasem. Przy ziemi zbielolej tego nie ma.Przy jeździe na opale tak się nie zrobi. Opał jest trochę gęściejszy i ma więcej siarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja kiedyś w ramach eksperymentu zalałem zwykły olej roślinny do swojego T-25, ale nie odważyłem się zalać samego oleju roślinego. Zmieszałem z olejem napędowym pół na pół. Traktor chodził normalnie, odpalał też normalnie, jedyne co można było zauważyć to zapach pieczonych placków ziemniaczanych :). Na początku to nawet miły zapach się wydawał, ale po kilku godzinach orki to już miałem tego dosyć :). Eksperyment nie był długi i wykonałem go kilka lat temu. Traktor do dziś chodzi bez zarzutu, ale nigdy więcej nie lałem do niego oleju roślinnego. Na Biodieslu też nie jeździłem, ani świadomie na opale (kto wie co teraz sprzedają na tych stacjach paliw ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj