Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wadomosci ogólne o opasach

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Paspartou

Paspartou

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 65 postów

Napisany 25 wrzesień 2011 - 14:53

Wadomosci ogólne o opasach Dopiero zaczynam i jestem zielony.Dlatego co byki czy mamki. Kupować nowe sztuki czy z wlasnych krow czym karmić?????????

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wadomosci ogólne o opasach Dzisiaj, 22:30
  •  

#2 Share mora

mora

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Zainteresowania:literatura,kynologia, motoryzacja z naciskiem na T4

Napisany 25 wrzesień 2011 - 15:50

Wadomosci ogólne o opasach Chłopie idź do szkoły gdzie uczą hodowli zwierząt albo porozmawiaj z kimś życzliwym znającym się na tym biznesie.Na łapu-capu nic się nie dowiesz,a zwierzęta są drogie i nie warto ich traktować eksperymentalnie.Najmądrzej będzie,jak znajdziesz dobre gospodarstwo,zatrudnisz się na człowieka "do wszystkiego" za michę i naukę,a jak będziesz miał oczy szeroko otwarte to będziesz po roku wiedział jak prowadzić własny biznes.Chyba,że wymiękniesz i zrezygnujesz , bo uznasz,że to nie dla ciebie.Życzę powodzenia :)

#3 Share ursus3p

ursus3p

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 21 postów

Napisany 25 wrzesień 2011 - 15:53

Wadomosci ogólne o opasach ja też dopiero zaczynam w sobotę kupiłem1 jałoszkę limousine 3miesięcy dostaje rano otręby(żyto pszenica owies) i chleb oczywiście to wszystko zmieszane z wodą jak zje to do dostaje kostkę siana a na wieczór obierki z kartofli siano jutro mam zamiar wyprowadzić na pastwisko ciekawe jak się zachowa za około 7 miesiący jak wszystko będzie dobrze puszczę ja do byka no i czekać na cielaka

Edytowany przez ursus3p, 25 wrzesień 2011 - 17:47.

#4 Share mickas092

mickas092

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 25 wrzesień 2011 - 16:19