Paspartou

Wadomosci ogólne o opasach

Polecane posty

Paspartou    135

Dopiero zaczynam i jestem zielony.Dlatego co byki czy mamki. Kupować nowe sztuki czy z wlasnych krow czym karmić?????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mora    15

Chłopie idź do szkoły gdzie uczą hodowli zwierząt albo porozmawiaj z kimś życzliwym znającym się na tym biznesie.Na łapu-capu nic się nie dowiesz,a zwierzęta są drogie i nie warto ich traktować eksperymentalnie.Najmądrzej będzie,jak znajdziesz dobre gospodarstwo,zatrudnisz się na człowieka "do wszystkiego" za michę i naukę,a jak będziesz miał oczy szeroko otwarte to będziesz po roku wiedział jak prowadzić własny biznes.Chyba,że wymiękniesz i zrezygnujesz , bo uznasz,że to nie dla ciebie.Życzę powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3p    0

ja też dopiero zaczynam w sobotę kupiłem1 jałoszkę limousine 3miesięcy dostaje rano otręby(żyto pszenica owies) i chleb oczywiście to wszystko zmieszane z wodą jak zje to do dostaje kostkę siana a na wieczór obierki z kartofli siano jutro mam zamiar wyprowadzić na pastwisko ciekawe jak się zachowa za około 7 miesiący jak wszystko będzie dobrze puszczę ja do byka no i czekać na cielaka

Edytowano przez ursus3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

Hahahahahaha 4 msc jałówkę ty chcesz do byka puszczać?? Ty człowieku normalny jesteś?? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3p    0

sory po pieprzyło mi sie tak dopiero za 7 miesięcy zapomniałem napisać liczby jak bym joł pościł do byka gdyby miała 4 miesiące to byk jej niezłej krzywdy nawyrabiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PK007    28