Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu.

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Gibon1986

Gibon1986

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 24 wrzesień 2011 - 21:57

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu. Witam, kupiłem masseya 2640 sprzedający przy sprzedaży mówił ze wymienił sprzęgło, docisk tez był robiony i kolo zamachowe tez, jednak zauważyłem ze sprzęgło niby się ślizga, jednak dzieje się tak tylko na zającu, a na żółwiu jest wszystko ok. gdy ruszam np z żółwia z największego biegu wszystko jest ok zrywa od razu i rusza gwałtownie, gdy ruszam z zająca z największego dochodzi jak by do uślizgu sprzęgła, i słychać jak by gwizd, czy ktoś może mi pomoc to mój pierwszy ciągnik i jestem zielony w tych sprawach, podaje także numer gg:3691535 gdyby ktoś chciał porozmawia na ten temat.Proszę bardzo o pomoc bo nie wiem co robić

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu. Dzisiaj, 01:23
  •  

#2 Share pitru

pitru

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Zainteresowania:Mechanika Komputery

Napisany 03 październik 2011 - 13:43

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu. Tak jak z samochodem, nie ruszysz z 3 czy 4 biegu. Ma prawo się buntować.
Dobieraj biegi do prędkości i obciążenia i po problemie.
Naprawa maszyn rolniczych i budowlanych
McCormick Case Steyr Jcb Caterpillar itp

#3 Share witek1412

witek1412

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 19 wrzesień 2013 - 19:43

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu. Witam. Mam podobny problem ze sprzęgłem na zającu , ślizga się pod obciążeniem, a na żółwiu jest ok. Może ktoś wie gdzie szukac przyczyny?

#4 Share witek1412

witek1412

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 20 listopad 2013 - 17:46

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu. Takich mf z serii 2600 jest dużo i nikt nic nie wie ???

#5 Share waldek315

waldek315

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip