Skocz do zawartości

Zdjęcie

Widlak z silnikiem C-360


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kulako

kulako

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 22 wrzesień 2011 - 13:41

Widlak z silnikiem C-360 Zamierzam kupić wózek widłowy terenowy, mianowicie GPW 200T, ale nie o to chodzi w temacie. Ten widlak ma silnik od C-360. Chciałbym się dowiedzieć orientacyjnego spalanie, i jak on odpala w zimę. Jak z awaryjnością? Części z tego co wiem to są wszystkie dostępne. W zimę trzeba będzie przelewać wodą czy będzie palił na płynie. Proszę o odpowiedzi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Widlak z silnikiem C-360 Dzisiaj, 01:46
  •  

#2 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 22 wrzesień 2011 - 17:16

Widlak z silnikiem C-360 Jak jest zdrowy to palił będzie na płynie to samo tyczy się awaryjności. Prosty, idiotoodporny nawet poważnie zdezelowany potrafi chodzić długo. Trudno powiedzieć ile spali ale w wózku to on przemęczał się nie będzie więc spalanie pewnie też nie bedzie wysokie. Poza tym do jego odpalania przydaje się palnik na propan. Podgrzewasz kolektor i pali od dotknięcia startera.
KPK Kumurun Team

#3 Share Rurek

Rurek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 wrzesień 2011 - 18:00

Widlak z silnikiem C-360 Mi 60-siatka pali do -8 na 3 letnich akumulatorach (2*165 Ah) przy większych mrozach jest problem ale jak widuję u znajomych (a i sam mam w 904) to receptą jest założenie rozrusznika szybkoobrotowego wtedy do -15 powinno być dobrze a przy większych to tylko palnik lub preparat "szybki start" (chyba że lubisz się bawić z codziennym zalewaniem wodą) Silniki te są raczej mało awaryjne remont mojej średnio co 3000Mgh czyli w moich warunkach jakieś 5 lat i najczęściej kończy się na szlifie wału nowych panewkach i pierścieniach + uszczelnienia filtry raz do roku pompę paliwową i wtryski ustawiam można by rzadziej ale 50-70 zł (chyba że trzeba coś wymienić, dokupić) to nie wydatek a spalanie mniejsze i silnik równiej pracuje. Poza tym części łatwo dostępne a naprawa tania.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Widlak z silnikiem C-360 Dzisiaj, 01:46
  •  

#4 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7585 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 22 wrzesień 2011 - 18:07

Widlak z silnikiem C-360 To coś ci kiepsko pali. Miałem 4011 i paliła przy -18 bez wspomagaczy, sama samiuśka zalana płynem. Remont co 3000 to troche często. Powinna więcej wytrzymać. W wózku widłowym bedzie długo chodził bo silnik nie jest tak katowany jak w polu czy transporcie, jest o wiele mniej obciążany.
KPK Kumurun Team

#5 Share piotr119

piotr119

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:GKA

Napisany 22 wrzesień 2011 - 21:37

Widlak z silnikiem C-360 i w większości wózkach GPW jest silnik perkinsa 3cylindrowy bądź 4 więc odpalaniem nie powinien mieć problemów... A jak wszyscy wiedzą to silniki perkinsa są oszczędne :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Widlak z silnikiem C-360 Dzisiaj, 01:46
  •  

#6 Share Legat997

Legat997

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 309 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Evrywhere
  • Zainteresowania:Desperatos Hydraulikos
    Powered by Kubota & Verva
    Modernizacje hydrauliki, rozbudowa, modyfikacje

Napisany 25 wrzesień 2011 - 01:14

Widlak z silnikiem C-360 Ja akurat też poluję na GPW ale z silnikiem 3cyl Perkinsa, do tego chwytak obrotowy do bel i układanie słomy czy też sianokiszonki to piękna sprawa.. ;-)
Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Podobne tematy