yaboll

Wtryskiwacze od Poloneza 1.9Gld

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Roki212    1827

Koledzy sprawdzacie profilaktycznie co jakiś czas wtryskiwacze w swoich 30-tkach (ciśnienie otwarcia, jakość rozpylania itp) ?? czy dopiero jak już zacznie się coś z nimi dziać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak jak przewiduje instrukcja obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Wiesz to co pisze instrukcja, a to co wychodzi w praktyce to dwie różne rzeczy... Mnie interesuje raczej to drugie :)

W instrukcji zalecany gatunek oleju silnikowego to Superol CA SAE30, do skrzyni czy zwolnic starsze instrukcje zalecają Lux 10, na zimę zalecają wymianę oleju z letniego na zimowy. I co robisz to wszystko u siebie tak jak przewiduje instrukcja, więc jak dla mnie tyle na temat zaleceń instrukcji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W instrukcji jest napisane co ile mth należy sprawdzać wtryskiwacze. A jak Ty wiesz lepiej to rób po swojemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal122    8

Znam ludzi co robili w samochodach wymiany oleju silnikowego zgodnie z instrukcją i olej przy wymianie był bardzo gęsty więc olali instrukcję i wrócili do zmiany co 10 tyś km,są nawet przypadki że od takiego zasyfionego oleju zapychają się rurki doprowadzające olej do turbiny i jest po turbinie.

To tylko jeden przykład a takich kwiatków w instrukcjach i zalecenaich swerwisowych jest dużo więcej :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Faktycznie, był benzynowy silnik VW, w którym zalecano wymianę co 50 000 km. Ale tylko przy stosowaniu specjalnego oleju dostępnego tylko w serwisach. Więc jak ktoś wlał olej z allegro to niech się nie dziwi, że coś z nim jest nie tak. Dlatego taki argument w ogóle do mnie nie przemawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

W instrukcji jest napisane co ile mth należy sprawdzać wtryskiwacze. A jak Ty wiesz lepiej to rób po swojemu.

Jak nie masz nic sensownego kolego do dodania oprócz instrukcja to instrukcja tamto to się nie udzielaj i nie nabijaj sobie postów bo instrukcję znam, a czytaj lepiej ze zrozumieniem  ;) nie pytam o instrukcję tylko jak kto i co ile sprawdza u siebie

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tylko weź pod uwage że takie rozpylacze jeden kupi za 20zł sztuka i leja już przed montażem a inny za 50zł.... jednego pewno trzeba wymieniac co 100h a drugiego 500h o ile syfu nie masz w paliwie... a sprawdzaj sobie do woli.... co roku jak masz ochote. ja tam nie zajrzał z 10 lat i w nosie to mam, byle pali

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

30stka mi dymi zimny czy ciepły na ciemnoszaro powiedzmy jak parowóz ,to znaczy że koncówki leją i może też spadło ciśnienie otwarcia?

Mogło się rozregulować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shaun    243

Mam możliwość kupna tych końcówek niby original Bosch tyle że Made in India, na paragon od kolegi co prowadzi sklep z częściami moto po 50 zeta za sztukę. Kumpel twierdzi, że teraz to standard i nie ma się Co przejmować, że indyjskie. Chyba się skuszę, i tak pasowałoby wymienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ultracyd    8

Ku przestrodze!

   Kupiłem zimą a zamontowałem z miesiąc temu takie właśnie wtryskiwacze. Ze sklepu motoryzacyjnego, Bosh made in India, po 50 parę złotych za sztukę. Nie pieniądze -myślę. Spróbuję. W eksploatacji bez obciążenia pracują elegancko, miękko, mało dymu, ustawione na 140. Zdecydowanie mniej kopci jak na starych WZM. Wstępnie byłem zadowolony. Ale niedawno jak przyszło mi, jak co roku, ciągać 1000 litrowy opryskiwacz pod górki to wyszło Szydło z worka. Ciągnik zupełnie nie ma siły, traci szybko moc. Silnik pracuje jakby się zapowietrzał, taki charakterystyczny dźwięk jak kończy się paliwo w baku. Tam  gdzie wcześniej wjeżdżałem trójką nawet czwórką, teraz nie mogłem wyjechać na drugim biegu. Masakra. Obroty spadają do tysiąca i ledwo ledwo idzie. Może gdzieś łapie lewe powietrze -myślę ale cała instalacja sucha, żadnych wycieków.

Podsumowując Panowie i Panie, nie wszystko złoto co się świeci. Muszę przeprosić się ze starymi końcówkami a te lecą w pokrzywy. Szkoda tylko fatygi o pieniądzach nie wspominając. Dobrze jakiś mechanik tu wcześniej mówił, że te końcówki w tym układzie wtryskowym poprawnie działać nie będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ultracyd    8

Mogę dziś dopisać dalszy ciąg moich zmagań z tymi końcówkami. Otóż jeździłem jeszcze, kilka motogodzin, na tych nowych i trochę żal je było wywalać, bo chodziły normalnie w lekkich i średnich pracach. Może są źle ustawione, pomyślałem, bo rzeczywiście facet nie ustawiał ich przy mnie. Wymontowałem je wczoraj i dziś zabrałem na sprawdzenie. Na wszelki wypadek stare też ze sobą zabrałem -dla porównania. Pan fachowiec /ukłony/ do którego pojechałem, po wkręceniu je w tester mówi: Ciśnienie wtrysku ok. Ale te końcówki nie nadają się do ciągnika. Mają inny kąt rozpylenia, strumień jest bardziej płaski-skupiony niż rozpylony. Strumień bardziej przypomina strzyk krowy niż stożek. Najważniejsze że nie słychać charakterystycznego trzasku przy otwarciu. Strumień paliwa jakby się wylewa pod odpowiednim ciśnieniem. Czyli do bani.. Założyliśmy stare końcówki /stare ale nie zużyte 1990 mtg/, ustawiliśmy ciśnienie na około 135-140 i od razu widać że będzie duużo lepiej. Pięknie rozpyla, słychać trzask wtrysku. Na koniec pan od pomp powiedział że jedyną zaletą tamtych końcówek które wyjęliśmy było to że pięknie umyły komorę spalania i denki tłoków.. Pytał czy nie ciekło już spod kolektora. To dlatego tak mięciutko chodził.

Podsumowując. Wnioski są oczywiste. Mam nadzieję że pomogłem dzieląc się swoim doświadczeniem.  

Edytowano przez ultracyd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

A no widzisz, u mnie wręcz przeciwnie chodzą od jesieni 2012 i zrobiły już ponad 1200 mth (nie pamiętam dokładnie ile) tylko raz wyciągane przy regulacji zaworów aby sprawdzić ich ustawienie i z tego co pamiętam była znikoma korekta bo z 14 MPa jak byłu ustawione na początku spadło do 13,5 MPa. Zostało ustawione ponownie na 14 i chodzą do dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ja je miałem ponad rok w c-330 i byłem zadowolony, o niebo lepiej pracowały jak oryg.WZM.

Druga sprawa pompa wtryskowa musi być ok , a jak pompa licha i się je załozy to efekt jest jaki jest , zamiast dobrze dać ciśnienie na wtryski to efekt jest spadku mocy itp.Dla mnie po roku exploatacji byłem zadowolony , co widac na filmiku jak silnik pracował.

Niestety ciagnik już dawno sprzedany wiec dalej sie nie wypowiem.

Miałem załozone BOSH MADE IN FRANCE a nie jakieś Indie czy inne wynalazki.....

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=HXF5hALSizQ

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827
Dnia 22.04.2017 o 12:24, KULAWA_KOZA napisał:

No to sam sobie teraz zaprzeczasz :P w innym temacie pisałeś że musza być 299A i podałeś nawet link do filmu jak pracyje i tez tam piszesz o 299A ;)

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam problem z tymi wtryskami

jak zimny to gorzej się wkręca

ogólnie nawet ciepły ma mniej siły jakby

jest ogromna różnica na nie korzyść boscha,stare końcówki oryginały były dużo lepsze

 

czy osoby które montowały u siebie takie końcówki robiły coś jeszcze poza zamontowanie wtrysków w ciągniku ?(coś z pompą?)gdzie może być problem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ultracyd    8

A czy Ty czytałeś poprzednie posty na tej stronie. Te co ja napisałem??!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

posty twojego niezadowolenia przeczytałem
to dziwna sprawa że dużo osób je montowało i było wszystko ok,nawet jest filmik z youtube

gdzie może leżeć problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ale co wy porównujecie wtryski Made in INDIA do made in France.Mi jak kiedyś będą lały to na pewno założe takie jak w poprzedniej c-330 , 299A dedykowane do Citroena 1.9D

Kultura pracy silnika i znikome kopcenie robią wrażenie.A że ultracyd włożył jakąś chińszczyzne to jest jak jest.Ciort wie w jakim stanie ma pompe i silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli te które ja zakupiłem są złe,niby w autoryzowanym serwisie bosch ale zamiast france jest india ??

czyli co,,,pozostaje wrócić do starych wzm ? niema już tych boscha dobrych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Mam identyczne jak pokazałes na foto też made in India od 2012 roku chodzą bez problemu jak wspomniałem wcześniej ponad 1200 mth już zrobione i tylko raz wyciągane dla kontroli czy sie nie przestawiły. Zostały wstawione razem z pompą po remoncie. Więc nie wiem czemu u jednego chodzą u drugiego już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj