Skocz do zawartości

Zdjęcie

zielonka


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share pawelxy1

pawelxy1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 14 wrzesień 2011 - 17:06

zielonka Proszę mi pomóc. Chciałbym zasiać kukurydzę. Przy małej ilości zielonki 70kg jak była by cena właśnie tych 70kg zielonki??
Proszę o szczere odpowiedzi nie tego typu że się nie opłaca tylko chciałem wiedzieć.

I drugie pytanie ile wyjdzie kg zielonki z powierzchni 1metr na 100metrów pola. Proszę o pomoc pilne

Z poważaniem Paweł

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zielonka Dzisiaj, 08:13
  •  

#2 Share krupekf16

krupekf16

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubotyń Włóki

Napisany 14 wrzesień 2011 - 19:07

zielonka Jak narazie nie wiadomo o co biega w twojim temacie ale jak sie zastanowisz chetnie pomoge

#3 Share pawelxy1

pawelxy1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 15 wrzesień 2011 - 11:11

zielonka Chodzi mi o to jak jest kukurydza do koszenia na zielonkę pole ma powiedzmy 1metr szerokości i 100metrów długości.
Ile z tego wyjdzie kilogramów tej sieczki kukurydzy??

Drugie pytanie brzmi jaka jest cena tej sieczki za kilogram??
To jest dla mnie bardzo ważne

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
zielonka Dzisiaj, 08:13
  •  

#4 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 15 wrzesień 2011 - 13:26

zielonka 1mx100m to jeden ar. z jednego ha zbiera sie powiedzmy 45ton zielonki, wiec z jednego ara bedzie 450kg. cena za kiszonke z kukurydzy wynosi ok 120zl/tona, za zielonke kolo 100zl/tona. skoro 1000kg to 100zl, wiec 450kg daje 45zl. z powyzszych misternych obliczen wynika ze kilogram kosztuje 10 groszy netto:)

Edytowany przez dexterek, 15 wrzesień 2011 - 13:27.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zielonka Dzisiaj, 08:13
  •  

#5 Share pawelxy1

pawelxy1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 15 wrzesień 2011 - 17:00

zielonka dexterek dzięki :) a powiesz mi tylko czy opłaca się takie coś siać??
I co opłaci się siać np na areale powiedzmy 1metr na 50 metrów by przyniosło zysk ??

#6 Share dexterek

dexterek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 589 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie
  • Zainteresowania:technika rolnicza, uprawa, energetyka jądrowa, off-road

Napisany 15 wrzesień 2011 - 18:40

zielonka chyba tylko warzywa sie "oplaca" na takim areale. jesli nie one to nic innego

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zielonka Dzisiaj, 08:13
  •  

#7 Share pawelxy1

pawelxy1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 17 wrzesień 2011 - 14:26

zielonka ok rozumiem a jakie warzywa?

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Jakie ceny sianokiszonki? zobacz »