leszczu19901

Zetor 7211 Problem z ustawieniem ogrzewania.

Polecane posty

Mój problem polega na tym ze cały czas jak włączę wentylatory kabiny to leci ciepłe powietrze, nawet przestawienia ta wajcha nic nie pomaga, bo i tak zawsze leci ciepłe powietrze. Co może być przyczyną ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zacięty zawór lub (co najbardziej prawdopodobne) urwana linka (drut) sterowania ogrzewaniem-podnieś dach i luknij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogal94    0

dach trzeba podnieść:) to tylko kilka śrubek i po sprawie; :lol: tam wszystko będziesz dobrze widział B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Wydaje mi się, że przez kratki się nie dojdzie. One wchodzą do puszek wentylatorów, nie ma tam przejścia pod dach.

Trzeba go podnieść, klucz 3 w dłoń, na maskę, 5 śrub, jakiś kołeczek tak z 50cm jako podpórka i wszystko na temat.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak wczoraj podniosłem dach i okazało się ze jest urwana linka przy wajchie w kabinie. Próbowałem ją jakoś umocować, ale połamała mi się tak że teraz jest do niczego. Macie może jakiś pomysł czym tą linkę zastąpić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak udało mi się kupić oryginalną linkę, ale tak ona nic nie da, bo chyba zawór nagrzewnic też mam do wymiany, bo bardzo ciężko chodzi, a może tak ma być ?? Tak ciężko chodzi że linka nie da rady jej przesuwać.

Może da się ją jakoś wyciągnąć przesmarować w środku, no nie wiem Podpowiedzcie coś ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Wymień. Będzie najpewniej.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

A czym jest zalany, woda czy plynem?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Szykuj sie wiec tez na wymiane nagrzewnicy. Bo po wodzie to ona albo zawalona kamieniem albo juz dobrze przyrdzewiala.

Takze miej to na uwadze, gdy pojawi Ci sie w kabinie plyn.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurde znowu jest problem i nie wiem jaki. Zaworek nowy i nawet jak jest ustawiony w pozycji zamkniętej to i tak z nawiewu leci ciepłe powietrza. W czym problem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Musi przepuszczac. Chyba ze masz cos w wężach namieszane.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Problem w tym, ze jak ktos zima jednak troche zetorkiem jezdzi bo np. to jedyny ciagnik to ta nagrzewnica sie przydaje :P


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedi2    0

a ja powiem tak nie kombinuj poprostu zamontuj sobie zawór kulowy na przewodzie z nagrzewnicy do bloku silnika gdy będziesz chciał zimne powietrze to zamkniesz zawór gdy ciepłe to sobie otworzysz i po sprawie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Miałem ten sam problem a winny był pancerz linki bo po nagrzaniu kurczył się i nie domykał zaworu

zroibiłem pancerz ze starej rurki hamulcowej i po problemie otwieram ile chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

witam

 

Mam pytanie do użytkowników zetora 7211 jak się sprawuje ogrzewanie w tych ciągnikach?

 

Użytkuje ciągnik od nie dawna i słabo działa u mnie ogrzewanie, to znaczy jak ciągnik się zagrzeje na jałowych obrotach to chłodniczka jest zimna a robi się dopiero ciepła jak potrzymam na dużym gazie dosyć długo

nie powinno być tak że na jałowych obrotach pompa pchnie gorącą wodę do chłodniczki w dachu?

dodam że nawet jadąc spokojnie parę kilometrów nadal jest zimno w kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Sprawdź zaworek o którym mowa powyżej. Może nie jest otwarty do końca i w tym jest problem. Stan płynu jest o ile ciągnik jeździ na płynie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj