andrejus

Od czego ta kontrolka

Polecane posty

andrejus    158

A czy widziałeś kiedykolwiek jakikolwiek czujnik na lub przed filtrem od hydrauliki? A ja bym się martwił bo to również może wskazywać na zbyt małe ciśnienie w skrzyni.

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

A czy widziałeś kiedykolwiek jakikolwiek czujnik na lub przed filtrem od hydrauliki? A ja bym się martwił bo to również może wskazywać na zbyt małe ciśnienie w skrzyni.

Oto chodzi ze nie ma,no chyba ze pod kabiną cos jest,ale cos musi włączać te kontrolki,cisnienie w skrzyni?-nie ma elektrozaworow wszystko mechaniczne.

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

rewers mechaniczny? Półbiegów nie ma?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Wszystko mechaniczne polowek nie ma, od filtra powietrza nie ma nic żadnych kabli przy silniku jest tylko od cisnienia i temperatury i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrekbud    29

co to za kontrolka sorki za jakość.

A może macie panowie i panie zdjęcie panelu wyświetlacza z kontrolkami opisanymi ( tak jak w samochodach że na desce świecą się wszystkie kontrolki i każda jest opisana ) byłbym niezmiernie wdzięcznydd.bmp

Edytowano przez piotrekbud

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

okładziny hamulcow skończyły sie


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Dzięki :). A jeszcze zapytam czy dużo jest roboty żeby wymienić te okładziny? bo od niedawna posiadam ten ciągnik i nie bardzo się orientuje.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    8

Panowie od czego jest ta pierwsza kontrolka od prawej??? bo nie mogę nigdzie nic znaleźć na jej temat.

 

 

Od czego jest 2 od prawej i 2 od lewej strony kontrolka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Blokada mostu i kogut na dachu


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Panowie potrzebuję pilnie pomocy ,mianowicie chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej (zerknijcie na zdjęcie panelu od Renówki na poprzedniej ( 3) stronie..Kontrolka zapala się przy wyższych obrotach..na niskich gaśnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

kolego tam sa 3 zdjecia, moglbys podac dokladnie ktora kontrolka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej strony (wzoruj się na zdjęciu z poprzedniej strony 1 od dołu) skrzynię w ciągniku mam zwykłą mechaniczną rewers równierz..może to być filtr od chydrauliki??albo objaw słabej pompy??4 obrotową podnosi bez problemu ale obraca wolno..być może ma to związek z tym iż przewody idące do siłownika obrotu w pługu są bardzo cienkie a może to któryś filtr zapchany..??kontrolka zapala się na wyższych obrotach..

 

Chodzi mi o 4 kontrolkę od lewej strony (wzoruj się na zdjęciu z poprzedniej strony 1 od dołu) skrzynię w ciągniku mam zwykłą mechaniczną rewers równierz..może to być filtr od chydrauliki??albo objaw słabej pompy??4 obrotową podnosi bez problemu ale obraca wolno..być może ma to związek z tym iż przewody idące do siłownika obrotu w pługu są bardzo cienkie a może to któryś filtr zapchany..??kontrolka zapala się na wyższych obrotach..

PPOMYŁKA TO MA BYĆ 4 OD PRAWEJ!!!!;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

post-124103-0-05229100-1398454316.jpg

 

 

 

Witam. Mam problem z zaznaczoną na zdjęciu kontrolką. Cały czas po przekręceniu kluczyka mruga. Na miarce od oleju jest full. A tak przy okazji gdzie jest wlew oleju do skrzyni?? Renault 103-14 TX 83rok wszystko mechaniczne. Pozdrawiam.

Edytowano przez poli01031992

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Panowie mógłby mi ktos opisać od czego są konkretnie wszystkie kontrolki na pierwszym z zdjęciu w tym temacie? I jeszcze jak by ktoś miał wersję z deską rozdzielczą w której po lewej stronie zamiast wskaznika paliwa i temperatury są kontrolki i co one również znaczą? I ostatnie pytanie. Od czego jest po prawej stronie tu gdzie się steruje hydrauliką zewnętrzną na błotniku są przyciski jeden jest od załączania przedniego mostu a obok jest taki ze śnieżynka i od czego on jest?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

druga od lewej lampa ostrzegawcza (kogut) a od prawej blokada mechanizmu różnicowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Piszecie że kontrolka która znajduję się pierwsza po prawej na pierwszym zdjęciu w tym temacie jest od ręcznego, a co ona dokładnie sygnalizuje? Mam taki problem że gdy świeci ciągnik nie reaguje na biegi po prostu żadnego nie ma. Miał ktoś taki przypadek?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a czytales dokladnie pierwsza strone ?

ta kontrolka jest alarmowa, swieci sie w wielu sytuacjach, Twoim problemem jest prawdopodobnie spadek cisnienia oleju badz cos z pradem

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Czytałem lecz nie wywnioskowałem nic z tego. W którymś poście pisło że świeci się razem z kontrolka 4 od prawej wtedy jest zbyt niskie ciśnienie w hydraulice, oraz że gdy świeci się z kontrolka od ładowania to coś z prądem. Nik jednak nie pisał o takim przypadku gdy świeci się tylko ta kontrolka i jest brak biegów .


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wykrzyknik na górnym pulpicie zapala się razem ze wszystkimi kontrolkami ostrzegającymi o awarii. Począwszy od tego ze 3 zielone od półbiegów do jazdy do przodu, jedna pomarańczowa od jazdy w tył... ale to pomijamy. Potem jest kontrolka ostrzegająca o niskim stanie oleju w "skrzyni" czy "hydraulice" jak kto woli, i tak jeden olej. Kolejna kontrolka jest od wysokiej temperatury oleju w skrzyni (mi osobiście się nigdy nie zapaliła... oby tak dalej), kolejna kontrolka ostrzega o braku ładowania na sterownik skrzyni biegów (skrzynia TRACTONIC). Jeśli ta kontrolka się świeci, nie możliwa jest zmiana wtedy półbiegów ani zmiany kierunku jazdy (rewers) ;)


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Dzięki kolego za odpowiedz w kwestii opisu kontrolek. Ja jednak musze poszperać o co chodzi z tymi biegami dziś zauważyłem że biegów nie ma tylko do przodu do tyłu ciągnik jeździ.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może Ci sie zacieła przekładka zmiany kierunku jazdy. Słyszałem o takim czyms ze moze sie tak stać. Mi takie coś jeszcze sie nie przydarzyło ale taki znajomy mi o takim czyms mowił.


Każdy wie że Claas'y są pierwszej klasy :)

...jade sobie na motorze, w polu dziadek ściernie orze. na liczniku sto czterdzieści, motór w zakręt się nie mieści...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Zaciąć się chyba nie zacieła bo było by to na stałe rozumiem a w moim przypadku jest tak że. Nie jest to na stałe tylko zapalam ciągnik i kontrolka się świeci do przodu nic do tyłu jedzie, zgaszę go i tak kilka razy po czym wszystko jest w pożądku i działa. Jak już dział to czasem w czasie jazdy się zaświeci i wtedy do puki jadę to ten bieg jest jak wyłączę to już nie. Wtedy trzeba zgasić i zapalic ponownie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj