andrejus

Od czego ta kontrolka

Polecane posty

robertszejk    1

z życia kolego, a jak jeszcze zacznie ci się ciężkawo kręcić to napewno poszła pompa olejowa bo jeden segment tej pompy jest odpowiedzialny za skrzynie i wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

zapomniałem. Jutro zrobię foty, obiecuje :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Przycisk START podłączony jest do cewki przy pompie wtryskowej i służy do zwiększenia dawki paliwa na rozruch.Świeca płomieniowa działa niezależnie.Oczywiście dotyczt to 155.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paaawel    0

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Sprawdź filtry, bo na moje to jest coś nie tak z ciśnieniem oleju a czy jest różnica zimny ciepły o lej????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paaawel    0

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

wyciągni wykładzine gumową z pod nóg i odkręć blachę w podłodze, są dokładnie pod pedałami na skrzyni biegów , za jazde odpowiedzialne są te zewnętrzne dwa po prawej i dwa po lewej (((niewiem który jest od czego - przód, tył, półbiegi))) są rozbieralne, jak nie są uszkodzone to po wyczyszczeniu powinny działać ,ale jeśli zabrudzenie było przyczyną awarji to olej i filtry do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam renault 120.54 i informacje na temat tych kontrolek już przeczytałem, mam jeszcze takie objawy u siebie jak ciężko się kręci kierownicą na postoju i strasznie szarpie przy ruszaniu na 1 i 3 półbiegu do przodu podobnie i do tyłu na 2 można ruszyć do przodu łagodnie.

Poprzedni właściciel twierdzi że wymienił olej i wszystkie filtry a mi przysłał nową pompę hydrauliczna(w czasie zakupu była zamówiona)co może powodować takie objawy??

Paaawel sprawdź kable które są podłączone od półbiegów do elektrozaworów przy skrzyni, po prostu poruszaj nimi u mnie też nie chciało przełączyć cały czas drugi półbieg był i okazało się że coś nie łączyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Pompa hydrauliczna zakończyła swój żywot.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszystko jest mozliwe, ale byloby to bardzo dziwne

jesli tak to pozostaje Ci reklamacja

  • Like 1

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Zmierz ciś.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciś ma 180 barów. Rozmawiałem z kolegą który ma renault i mówił że może się orbitrol rozszczelnił co o tym myślicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

witam , jak tam renia zrobiona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Mi się tak działo w zimę przy dużych mrozach. Chyba wina gęstego oleju bo po 15 minutach jazdy półbiegi wracały.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

 

mam to samo wszystko było ok do puki coś się stało z elektromagnesem przy rozruszniku nie opalił tylko na srubokręt, no i właśnie stało się jak ktoś wyzej pisze włączył się tryb awaryjny. czy ktoś wie jak to wyłączyć by dalej smigać na polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Przykleje sie tu;chodzi o kontrolki druga od konca,zaswieciła sie temp.silnika około 80-85c piszczyk siedzial cicho co ona sygnalizuje i gzie szukac czujnika, przy filtrze powietrza i na kolektorach nic nie ma,czasami w robocie miga ta na blotniku ostatnia ,olej w skrz. jest na srodku miarki,nie moge namierzyc zadnych czujnikow,pod zbiornikiem na plecaku? Kilka znalazłem lecz nie te.1 tylko swiecila 2 miga czasami, gzie moga byc jakies czujniki od nich?

post-34194-0-82992300-1362822166_thumb.jpg

post-34194-0-04476700-1362822184_thumb.jpg

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Gdybyś jasniej opisał jakie kontrolki świecą i kiedy było by prościej pomóc ci. Na zdjęciu zaznacz która kontrolka


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

1 jest jak sie nie myle od filtra hydrauliki

2 wyglada an niski stan oleju w skrzyni, jesli masz olej w stanie to ja bym sie tym nie martwil


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj