bartek1992

ursus C-360 położenie dźwigni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartek1992    145

Siema. Dzisiaj kopałem trochę ziemniaki C-360 i anna Z-644 i nie wiedziałem za bardzo jak ustawić dźwignie hydrauliki zewnętrznej w położeniu pływającym. Proszę o pomoc

Edytowano przez bartek1992

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie rozumiem czego nie wiesz? Na środku Masz neutralny, jak trochę dźwignię opuścisz na dół ale nie całkowicie na dół powinna zablokować sprężyna, jeżeli nie blokuje to jest pęknięta, w takim wypadku musisz wyczuć to miejsce przy opuszczaniu i jak ujedziesz parę metrów i się całkowicie zagłębi cofnąć dźwignie na środek bo nic innego nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

dźwignia powinna się znajdować pomiędzy kropkami ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kropki to mi już dawno się wytarły :lol: nie patrz na kropki, mówię jeżeli od środkowego położenia lekko opuścisz i dźwignia tam nie zostaje to jest pęknięta sprężyna ale to jest to miejsce, najlepiej załóż wąż tak ażebyś podnosił ciągnąc dźwignie do tyłu wtedy żeby opuścić musisz zjechać od środka na dół i pomału opuszczaj dźwignie jak opadnie to jest to.Tylko nie całkiem na dół, bo też opadnie ale słychać że tłoczy olej w drugie szybko złącze.To jest mniej więcej po środku między dołem a neutralnym.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

a czy na przyczepie da się sprawdzić położenie pływające ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, załóż wąż tak jak wyżej napisałem i rób tak jak napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

bo ja w C-360 to nie używałem hydrauliki zewnętrznej ze 2 lata albo więcej, w kombajnie cały czas chodził T-25

Edytowano przez bartek1992

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak nie jest pęknięta sprężyna w rozdzielaczu to się lepiej opuszcza bo naciśniesz tylko dźwignie i nie musisz jej trzymać skrzynia przyczepy sama opadnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cześć kolego :rolleyes:

 

Dzwignia ma cztery pozycje. Całkiem do przodu i całkiem do tyłu to ciśnie olej na wyjścia hydrauliczne. W tych pozycjach dzwignie trzeba trzymać ręką. A w dwuch pozycjach na środku dzwignia jest utrzymywana samoczynnie. Lecąc od przodu masz ciśnienie na jedno gniazdo, pozycja pływająca, pozycja stop, ciśnienie na drugie gniazdo.

 

 

 

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A Witam, Witam :) Zgadza się cztery pozycje, tylko @bartek1992 podejrzewam że na pływającej ma walniętą sprężynę w rozdzielaczu i przez to nie może jej znaleźć. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możliwe. Mi pękła dwa razy to dzwignia utrzymywała tylko pozycje stop. Groszowa sprawa a roboty kupa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie, rozwiązanie tej blokady do kitu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Odświeżam temat. Zamierzam przerobić wajchę od podnośnika, mam lewarek zmiany biegów od suzuki swift. Ma ktoś jakieś propozycje aby to jakoś przerobić ?


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

poszukaj w galerii, tam jest dużo takich fotek:)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tiger207    0

Witam i proszę o pomoc.zablokowal mi się mały aluminiowy przełącznik podnośnika w c360 z pozycji w tył przestawiłem go do przodu maksymalnie i nie wraca na swoje miejsce przeskakuje tylko do pionu co za tym idzie duży przełącznik który chodzi po tarczy zatrzymuje się w połowie i dostaje oporu proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj