Gość

słabe cisnienie oleju 7045

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam

tak jak w temacie

czujnik nowy

olej zmieniony Aral 10w30

katrolka swieci jak sie dobrze zagrzeje przy 5 obr min a mryga przy 700obr

na zimnym i sredni nagrzanym ok

Wydaje mi sie ze chyba za zadki olej zalałem jaki powinien byc

czy to juz koniec silnika czy mozna z tym jeździc

sa jakies spsoby na doraxne zwiekszenie cis(bez remotu) słyszałem o podkrecaniu pompy wymianie fitra od C-360 a moze poprostu dodac jakiegos motodoktora lub zalac gęstrzy olej

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Ja miałem to samo jak wstawiałem czujniki za 7 zł, wkońcu kupiłem za 30zł i jest spokuj. Może u ciebie też o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

raczej mi sie nie chce wierzyc bo w C330 mam taki za 5 zł chba z 10lat i jak zgacze ciagnik to chwila upłynie jak sie zapali a przełozyłem go do zetora i jest to samo czyli sie swieci

moze zalac gestrzy olej

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shinigami    0

jak masz jakis stary zegar z 30 lub 60 to sproboj bezposrednio zakrecic go do bloku silnika, jak bedzie pokazywac niskie cisnienie to zalac mu ze 2 motodoktor'y i zobaczyc jak nadal bedzie niskie cisnienie, no to niestety remoncik :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

zalej olej 15w40 polecam turdusa i jak masz tzw bąka to zmień go na jednorazówkę powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Stawiam na zbyt rzadki olej. Zalej go dobrym minerałem 15W40, półsyntetyk to raczej kiepski pomysł w wiekowej konstrukcji. Nie lej żadnego motodoktora bo pomoże na krótką mete, potem wykończy silnik. Jeśli gęstszy olej nie pomoże, to na początku podpiąłbym manometr i sprawdził jakie jest rzeczywiście ciśnienie, bo czujnik może oszukiwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

jaki masz filtr oleju???bo do odśrodkowych oleje mineralne się raczej nie nadają...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
jaki masz filtr oleju???bo do odśrodkowych oleje mineralne się raczej nie nadają...

Dlaczego? W U912 mam odśrodkowy i leje 15W40... Poza tym jak produkowano 7045 to były tylko minerały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

hehe co to za filtr co nie czysci ;) może na początek podepnij manometr zeby wiedziec od razu.po co sobie dokładac roboty :D


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61
witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

jak nie można dostać my wymienialiśmy już chyba w 2 zetorkach przystawka kosztowała coś ok 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

Nazywa się odśrodkowy, bo przy "filtrowaniu" wykorzystuje siły odśrodkowe i odrzuca zanieczyszczenia na ściany filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@mirasek oczywiście chodziło mi o olej syntetyczny... ;) a stosowac się nie powinno bo filtr odśrodkowy bardzo dokładnie wyłapuje stałe zabrudzenia a także inne części stałe które uszlachetniają olej syntetyczny...przynajmniej tak mówł mi pan doktor na ćwiczeniach... :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedi2    0

sprawdz ćisnienie na zimnym i rozgrzanym silniku i porównaj z prawilowym a tak wogóle to ile powinno wynosić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Najlepiej podepnij tam gdzie czujnik zegar i po kłopocie ja mam tak w zetorku i w c-360 i zawsze wiem jakie mam ciśnienie i zaczynam sie dopiero martwic jak wskazówka zbytnio nie idzie do góry ;) Kumpel robił kapitalkę silnika od podstaw w 7011 i go wyniósł równe 5tys ale teraz chodzi jak żyleta ten ciągnik :D


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
@mirasek oczywiście chodziło mi o olej syntetyczny... :D a stosowac się nie powinno bo filtr odśrodkowy bardzo dokładnie wyłapuje stałe zabrudzenia a także inne części stałe które uszlachetniają olej syntetyczny...przynajmniej tak mówł mi pan doktor na ćwiczeniach... ;)

To by sie zgadzało :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

na zimnym na wolnych jest ok 2atm na goracym ok 0,2(powinno być 0,6)

prawdo podobnie wywaleni filtra odsrodkowego by załatwiło sprawe bo on duzo cisnienia zabiera

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

znalazłem przystawke załozyłem i jest ok cisnienie jest bdobre ale teraz pytanie dlaczego tracił cisnienie na tym bąku czyzby te dyssze sie rozkalibrowały lub ma nie szczelnosc na łozyskowaniu czy poprostu juz tak mocno panewki puszczeja ze pompa nie ma wydajnosci????????

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj