Zaloguj się, aby obserwować  
antonio86

c-360 cieknie płyn z pod wtryskiwacza

Polecane posty

antonio86    39

Cieknie mi płyn z pod wtryskiwacza co z tym można zrobić? płyn dostaje sie też do komory(zimny kopci na jasno szary kolor)ale to moze być wina uszczelki pod głowicą.

Da sie cos z tym zrobić czy głowica do wywalenia? Po wymianie podkładki miedzianej pod wtryskiem kilka dni był spokój, ale jak 60 poszła do prasy to zaczeło lecieć zpowrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Da się. Pewno jest skorodowana i cieknie. Pod nię jeśli się nie myle jest jeszcze podkładka chyba miedziana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Dzięki trochę mnie zdziwił ten wyciek bo głowice były regenerowane półtora roku temu i od tej pory ciągnik jest na płynie a nie wodzie.

Nie chce zakładać nowego tematu- czym można zaklejć pęknięty blok?

Był już spawany i zasmarowany klejem do metalu, ale ciągle przesiąka olej :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TEVEZ    3

Właśnie dlatego że chodzi na płynie to jest wyciek,jeśli był by zalany wodą zaszło by kamieniem i był by spokój.

Nie wszycy podczas regenracji głowicy wymieniają tą tulejkę.

Trochę dziwne że na peknieciu bloku leci olej,przeważnie leci woda. :o

Do klejenia najlepsza jest pasta aluminiowa dwuskładnikowa z Technikola.

Edytowano przez TEVEZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Pękniecie jest na wysokości okienka do ustawiania sprzegła (na tym wygieciu niedaleko mocowania silnika ze skrzyną; trzasneło jak wyrywałem pnie od śliwek i przód mi podskoczył)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Cieknie olej bo pękło na wysokości skrzyni korbowej. Natnij dobrze flexą, porządnie odtłuść i zaklej dobrym klejem.Może się uda. Zrobiłem tak w 40-ce i trzymało.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj