Zaloguj się, aby obserwować  
DominikKuchniak

rejestracja zwierząt

Polecane posty

witam, nie jestem rolnikiem, nie mam na siebie przepisanej ziemi, mieszkam na wsi, pracuję na państwowym stanowisku i mając trochę czasu wolnego chciał bym sobie dorobić hodując jakieś zwierzęta, np byki/jałówki mięsne, lub konie. czy jest taka możliwość abym mógł je zarejestrować na siebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SKORPION1    0

Musisz mieć nr gospodarstwa , następnie nadadzą ci numer stada zwierząt Czyli musisz złożyć wniosek o nr gospodarstwa i siedziby stada i możesz hodować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil19873    2

Mi się wydaje że musisz mieć akt notarialny i numer konta bankowego. A dopiero potem nadają ci numer w ARiMR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tusserboy    0

Obowia;zek rejestracji przetrzymywania, uprawy i hodowli wszystkich ros'lin i zwierza;t, których przewoz.enie przez granice; pan'stwowa; podlega?o ograniczeniom na podstawie umów mie;dzynarodowych, których Rzeczpospolita Polska communicate strona; (czyli gatunków wymienionych z Za?a;cznikach I, II i III CITES), wprowadzi?a Ustawa z dnia 7 grudnia 2000 r. o zmianie ustawy o ochronie przyrody 12. Zasady rejestracji by?y podobne do obowia;zuja;cych obecnie, z tym z.e dotyczy?y bez wyja;tku wszystkich podmiotów przetrzymuja;cych, uprawiaja;cych lub hoduja;cych takie ros'liny lub zwierze;ta. Liste; gatunków podlegaja;cych tym ograniczeniom mia? okres'lic' pastor w?as'ciwy do spraw s'rodowiska. Rozporza;dzenie to wesz?o w z.ycie w dniu 1 maja 2002 roku. Od tego dnia zacza;? w Polsce istniec' obowia;zek rejestracji.

 

AMC Power Steering Gear Box

Edytowano przez tusserboy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dentka17    5