Basior

Problem z prędkością

Polecane posty

Basior    7

Witam dzisiaj jeżdziłem sąsiada nowo kupioną TS90 powinien jechac 40km/h a jedzie tylko 21km/h i włączyłem najwyzszy bieg gaz na maksa i aby 21km/h jechał nie rozumiem. Prosiłbym bym bardzo o odp. Pozdrawiam Basior

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A prędkość obliczałeś na postawie wbudowanego licznika, czy innym pojazdem [przyrządem] liczyłeś prędkość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... zapewne jest różnica między 21km/h a 40km/h myśle że licznik pokazuje tyle ile jechał więc OBSTAWIAM że to nie wina licznika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nic290    1

Albo kierowca nie umie obsługiwać tak owej maszyny. :) Bo wątpię, aby new holland zrobił, aż tak wadliwy ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Może to głupio zabrzmi, ale możliwe, żeby miał blokadę? Piszesz, że traktor jest nowy, to on może ma blokadę na gazie, żeby nie rozwijać max obrotów :huh: ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basior    7

To nie tylko ja jeżdzilem kazdemu kto jezdzi nie wyciagnie wiecej niz 21km/h nie rozumiem. Dzieki za odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

Z tego co wiem to TS już nie produkują więc nie jest nowy. Jeśli obory silnika pokazuje ponad 2000 a jedzie tylko 21 i na pewno tyle jedzie (sprawdzone jakimś innym pojazdem lub GPS) to nie wbijacie najwyższego biegu jaki jest ( może nie prawidłowo wł dzwignia zakresów) zakładam że wszystkie biegi wchodzą płynnie po koleji i po każdym przerzuceniu biegu w górę prędkośc rośnie.


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

Hmm a czy tą prędkość pokazuje na wyświetlaczu? Jeśli tak to może też być coś z radarem.Najlepiej sprawdź tak jak koledzy wyżej pisali,GPS a nawet względem samochodu czy cos w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vladoo1    9

A może pokazuje w milach ?? :P

21 x 1,6 = 33,6 km/h

Edytowano przez Vladoo1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem coś źle mieszasz biegami bo jeżeli na max obrotach jedzie 21 i na najwyższym biegu to znaczy że biegów mu braknie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam moge ci pomoc rozwiazac ten problem napisz dokladny model traktora jaki ma wyswietlacz elektroniczny czy analogowy i wyslij na adres falko77@tiscali.it

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smokus1234    1

Witam, odświeżę temat,

Zakupiłem NH T6070 Elite mam problem z wskazaniem prędkości- raz pokazuje raz nie, czasem głupoty, przy jeździe do 10 km/h często nic nie wskazuje. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna? Czy radary psują się w tych ciągnikach, czy są inne czujniki pręgkości jak tak to gdzie? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj