Skocz do zawartości

Zdjęcie

zetor7211 [słabo podnosi]


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Radzio1

Radzio1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrowite

Napisany 20 sierpień 2007 - 17:26

zetor7211 [słabo podnosi] a możesz mi dać fotkę gdzie on jest?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor7211 [słabo podnosi] Dzisiaj, 18:48
  •  

#22 Share irokez85

irokez85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina

Napisany 20 sierpień 2007 - 17:44

zetor7211 [słabo podnosi] Mam taki sam problem w Zetorze 6211 (podnośnik sam się podnosi i opada). Jest dźwignia, którą można ustawić w 3 położeniach: P, M, D; tylko nie wiem co oznaczajaą i w którym położeniu ją ustawić... B)

#23 Share Bamboocha

Bamboocha

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 20 sierpień 2007 - 17:57

zetor7211 [słabo podnosi] pierwsze położenie od przodu to jest praca siłowa następna to mieszna a ostatnia to pozycyjna:)
http://www.youtube.c...er/michalqaz123 <------ Moje dzieła :)Polecam!!!

#24 Share keram7719

keram7719

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kończyce Wielkie
  • Zainteresowania:Fotografia, komputery głównie sprzęt ale i trochę softu, innternet, sprzęt RTV, technika rolnicza, motoryzacja, majsterkowanie, gram czasami w siatkówkę i lubię ślizgać się na lodzie.

Napisany 21 sierpień 2007 - 21:40

zetor7211 [słabo podnosi]

Mam taki sam problem w Zetorze 6211 (podnośnik sam się podnosi i opada). Jest dźwignia, którą można ustawić w 3 położeniach: P, M, D; tylko nie wiem co oznaczajaą i w którym położeniu ją ustawić... B)


irokez85 - P,M,D masz to opisane na http://www.agrofoto....

Co do tego samoczynnego podnoszenia sie i opadania podnośnika, czy to sie dzieje jak masz tą małą wajchę w położeniu D, ewentualnie na M?

Jeśli się to dzieje na pozycji D i gdy masz na podnośniku jakąś maszynę lekką (np. brony, kosiarka - chociaż właściwie pozycja D i M są do pługa) i sam się podnosi to może to być złamany drążek skrętny górnego łącznika w podnośniku. Łatwo to sprawdzisz jeśli złapiesz górny łącznik (tam gdzie mocujesz śrubę rzymską) i wyczujesz duży luz do przodu i do tyłu. Pewności nabierzesz jak właczysz ciągnik, przełączysz małą dźwignię do pozycji D, ustawisz podnośnik w połowie wysokości (oczywiście beż żadnej maszyny na podnośniku) i spróbuj na chwilę rękoma trącić ten górnyłącznik do przodu a potem do tyłu - jeśli przy ciągnięciu do tyłu (w rękach) podnośnik zacznie Ci się podnosić to na pewno masz złamany ten drążek skrętny (ewentualnie źle założony) - jeśli jest OK to nie powinno Ci sie tego ruchu podnośnika wywołać rękami.
Natomiast samoczynne podnoszenie i opadanie podnośnika na pozycji D (M) - jest normalne jest to regulacja siłowa podnośnika do orki i działa to tak jak pług idzie ciężej to podnośnik go lekko unosi.

Jak by się okazało, że podnośnik reaguje na "ręczne" oddziaływanie na górny łacznik to masz złamany ten drążek skrętny, ale nie martw się wymiana jest łatwa (może być tylko problem z wyjęciem złamanej części ale da się to zrobić). Sam drążek nie jest tani. Można go zamienić takim samym drążkiem z U-C360, jest duuużo tańszy ale nie warto zakładać uleci w pierwszej pracy w polu. Lepiej kup oryginał wierz mi zamienniki są tylko na chwilę. Ważne przy zakładaniu jest aby ten drążek włożyć w odpowiednie położenie (jest on na końcach rowkowany) bo przekrecenie go o jeden ząbek do przodu lub do tyłu może spowodować, że podnośnik będzie zbyt czuły albo wogóle nie będzie reagował - ale dotego dojdziesz na drodze prób i błędów jak byś to rozregulował.

Jak byś miał do tego jakieś wątpliwości albo pytania to daj znać to dam więcej info+fotki.
No to się narobiło...

#25 Share irokez85

irokez85

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Lublina

Napisany 23 sierpień 2007 - 19:54

zetor7211 [słabo podnosi] keram7719 dzięki za wyczerpującą odpowiedz :P naprawdę wyrazy szacunku i uznania dla Ciebie :P pozdrawiam, irokez85

#26 Share jacus

jacus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1451 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok.krakowa

Napisany 26 sierpień 2007 - 10:14

zetor7211 [słabo podnosi] co do drazka skretnego to probowalem go wybic zeby zalozyc nowe oringi. mlot 10 kg i nie wyszedl wd-40 itp. i nic. nie chcialem rozwalic wiec dalej cieknie. a filtr magnetyczny raz wykrecilem i tez myslalem ze olej nie wycieknie. dobrze ze mielem pod reka duzy pojemnik to sporo uratowalem. kupilem uzywany i ktos cos wykrecil.

buk, humor ,seks ,rokendrol.


#27 Share keram7719

keram7719

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kończyce Wielkie
  • Zainteresowania:Fotografia, komputery głównie sprzęt ale i trochę softu, innternet, sprzęt RTV, technika rolnicza, motoryzacja, majsterkowanie, gram czasami w siatkówkę i lubię ślizgać się na lodzie.

Napisany 26 sierpień 2007 - 22:03

zetor7211 [słabo podnosi]

co do drazka skretnego to probowalem go wybic zeby zalozyc nowe oringi. mlot 10 kg i nie wyszedl wd-40 itp. i nic. nie chcialem rozwalic wiec dalej cieknie. a filtr magnetyczny raz wykrecilem i tez myslalem ze olej nie wycieknie. dobrze ze mielem pod reka duzy pojemnik to sporo uratowalem. kupilem uzywany i ktos cos wykrecil.


jacus - mylisz pojęcia - to co Ty wybijałeś to nie drążek skrętny!!!!!
To jest oś na której są ramiona od podnośnika i jej nie wybijesz bo w środku podnośnika masz zamocowane na nim ramię od podnośnika!!!! Aby tą oś wyjąć musiał byś zdjąć podnośnik (czyli górę tylego mostu)!!! - nic młotem!!!!!
Aby to uszczelnić wystarczy zdjąć ramiona podnośnika i przy minimalnym wysiłku wymienisz oringi - ale z doświadczenia Ci powiem, że to niewiele daje przy starszych ciągnikach szczególnie jak dużo pracują z podnośnikiem. W moim 7245 były wymienione przed żniwami i znów są tam wycieki.......
Jeśli chodzi o drążek skrętny w podnośniku to wyjmuje się go w PALCACH!!! Jest to wałek o średnicy dużego kciuka i długości około 20-30 cm. Jego nie widać jeśli nie pdkręcisz małej obudowy u góry z prawego boku podnośnika. Na nim (nie bezpośrednio) jest zamocowany górny łącznik podnośnika (tam gdzie mocuje się śrubę rzymską TUZ) poprzez taki wachliwy łącznik - jak by się okazało że są jakieś problemy z idetyfikacją tego elementu to dołączę fotki.
No to się narobiło...

#28 Share tedi2

tedi2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 29 sierpień 2007 - 19:26

zetor7211 [słabo podnosi] ten filtr znajduje się na środku tylniego mostu nad zaczepem dolnym tam jest takie duże kółko mocowane na bodajze 7 srubach
ZETOR 7245 -głowny ciagnik
MF-255-jego niezastapiony pomocnik
C-330M- lekkie prace
idealnie się uzupełniają:)

#29 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 25 wrzesień 2007 - 23:19

zetor7211 [słabo podnosi] dzis podczas siewu zboza moj zetorek zaczoł bardzo wolno podnosic ,co to za przyczuna?sprawdzałem jak wywraca i wszystko jest oki tylko słabo podnosi.

#30 Share SzTyWnY

SzTyWnY

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 26 wrzesień 2007 - 08:31

zetor7211 [słabo podnosi] Cylinder ,mało oleju, rozdzielacz przyczyn jest wiele

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor7211 [słabo podnosi] Dzisiaj, 18:48
  •  

#31 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 26 wrzesień 2007 - 10:18

zetor7211 [słabo podnosi]

Cylinder ,mało oleju, rozdzielacz przyczyn jest wiele

oleju maks hydraulika działa a wiec rozdzielacz chyba ok?????

#32 Share wojtas

wojtas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 wrzesień 2007 - 11:28

zetor7211 [słabo podnosi] a dźwignia szybkości reakcji nie przestawiona?

#33 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 26 wrzesień 2007 - 17:28

zetor7211 [słabo podnosi]

a dźwignia szybkości reakcji nie przestawiona?

jak jest zimny to jest wszystko ok.

#34 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 27 wrzesień 2007 - 12:20

zetor7211 [słabo podnosi] to ze hydraulika zewnetrzna dziala dobrze nei oznacza ze rozdzielacz sie nei zuzyl bo przeciez podnosnik i hydraulka to oddzielna sekcja, jesli wolno podnosi i opuszcza to mogly wysiąść pierscienie na tloku ale i tak najbardziej podejrzana jest pompa

#35 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 wrzesień 2007 - 14:04

zetor7211 [słabo podnosi] Tak wogóle ile udzwigu na tuz ma 7211 a ile 5211?

#36 Share pablo21

pablo21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1763 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 październik 2007 - 17:47

zetor7211 [słabo podnosi] 7211 MA 2400kg a 5211 ma 1700kg

#37 Share prezesmax

prezesmax

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzbie
  • Zainteresowania:lubie wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 27 październik 2007 - 17:59

zetor7211 [słabo podnosi] może być ta dzwignia od szybkości podnoszenia a jeszcze sprawć filtry bo może być tak że jest syf ijak ciagnik stał to brut opadł i podnosił a jk pare razy uniesiesz to sie osadzi na filtrze i d*pa tylko pamiętaj że jest filtr pod ciągnikiem taki mały pod podnośnikiem na klucz 24 i tam sie znajdują magnesy i sie często tam zapycha ja stawiam na filty
Zetor i tylko Zetor

#38 Share tedi2

tedi2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolska

Napisany 30 październik 2007 - 22:33

zetor7211 [słabo podnosi] jak wygląda ten filtr
ZETOR 7245 -głowny ciagnik
MF-255-jego niezastapiony pomocnik
C-330M- lekkie prace
idealnie się uzupełniają:)

#39 Share benek79

benek79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1048 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawy

Napisany 31 październik 2007 - 09:26

zetor7211 [słabo podnosi] powiem wam ze moj zetorek sam sie naprawi1!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
zetor7211 [słabo podnosi] Dzisiaj, 18:48
  •  

#40 Share smolar

smolar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 201 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:miedziana
  • Zainteresowania:ROLNICTWO

Napisany 01 listopad 2007 - 21:11

zetor7211 [słabo podnosi] ja mam zetora 11741 FORTERRA i jak narazie to problemow nie mam
Władek rządzi :D

Podobne tematy