Skocz do zawartości

Zdjęcie

Euro silniki


14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share swojczlowiek

swojczlowiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 25 wrzesień 2007 - 21:44

Euro silniki Nie wiem czy wiecie, ale ciagniki nie spelniajace normy euro I nie beda produkowane, a jest takich ciagnikow w brud. ma tak byc od 2008r czyli koniec z belarusami rejestrowanymi u nas w kraju. koniec epoki tanich ciagnikow. zycie !!!!
zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Euro silniki Dzisiaj, 05:55
  •  

#2 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 wrzesień 2007 - 22:02

Euro silniki Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

#3 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 26 wrzesień 2007 - 14:12

Euro silniki

Nie produkowane ale to co jest wyprodukowane w 2007 chyba sprzedadzą? Pozatym są i belarusy spełniające euro II, ale mnie martwi coś innego podobno ciągniki z euro II palą więcej

now łaśnie są belarusy spełniające normy euro 2 całe szczęscie jeszcze tak niedawno to i zetor robił ciągniki euro1
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Euro silniki Dzisiaj, 05:55
  •  

#4 Share swojczlowiek

swojczlowiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 26 wrzesień 2007 - 21:17

Euro silniki ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie
zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

#5 Share Chota

Chota

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1049 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 27 wrzesień 2007 - 13:16

Euro silniki

ale cen juz nie bedzie takich jak wczesniej, wypadna z rynku Belarusy, Pronar-y niektore modele, Fotony, Ursusy na perkinsie z lat 90-tych. no troche tego bedzie

az nmi łeska w oku sie kręci szkoda ze nie będoł ich robić a juz mało czasu do 2008
URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

#6 Share ROLNIK7

ROLNIK7

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 281 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WIELKOPOLSKA

Napisany 27 wrzesień 2007 - 18:07

Euro silniki Belerusy z silnikami Euro 0 już dawno nie wychodzą! Euro I to podstawa, są już nawet Euro II!

Nie będą rejestrowane ciągniki nie spełniające normy Euro I, a więc z nowymi Belarusami Euro I i II nie będzie żadnego problemu!
http://pl.youtube.co...h?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

#7 Share Arni

Arni

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. warmińsko -mazurskie

Napisany 27 wrzesień 2007 - 18:23

Euro silniki Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna
17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

#8 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 27 wrzesień 2007 - 18:38

Euro silniki

Jd i fendt i inne dobre ciągniki mają nawet euro 3 ale w ursusie to chyba rzecz nie osiągalna

Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Euro silniki Dzisiaj, 05:55
  •  

#9 Share swojczlowiek

swojczlowiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 27 wrzesień 2007 - 20:38

Euro silniki

Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

albo uzela bo uzel podobno ma swoje silniki
zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

#10 Share keram7719

keram7719

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 152 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kończyce Wielkie
  • Zainteresowania:Fotografia, komputery głównie sprzęt ale i trochę softu, innternet, sprzęt RTV, technika rolnicza, motoryzacja, majsterkowanie, gram czasami w siatkówkę i lubię ślizgać się na lodzie.

Napisany 27 wrzesień 2007 - 21:45

Euro silniki

Jak najbardziej osiągalna, wystarczy, że zaczną montować silniki Deutza albo JD :) :) ;) .

Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.
Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))
No to się narobiło...

#11 Share swojczlowiek

swojczlowiek

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 28 wrzesień 2007 - 19:13

Euro silniki

Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.
Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))


podejrzewam, ze taniej bedzie jednak montowac ich silniki (uzela- podobno perkins-y), niz bulic nie male pieniadze, zeby wymyslic cos z tego.
zakanczam swoja dzialalnosc na portalu
jesli jest ktos zainteresowany fotkami ktore byly dodane przezemnie zapraszam na priv

#12 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2007 - 20:06

Euro silniki

Ja sądzę, ze nie muszą montować silników innych marek, tak prawdę mówiąc wystarczy wymienić układ wtryskowy na wysokociśnienioiwy z wspólną szyną czy też inny wynalazek na topie - tak jak to zrobiła Andoria z 4CT90 (nie jestem pewien oznaczenia ale chodzi o tego diesla co jest min. w lublinach) i od razu jest nowy silnik spełniający normy.
Bo w sumie konstrukcja i zasada dzialałnia silnika diesla jest tak stara i prawie nie zmieniona od poczatków pierwszysch silników typu diesel - zawsze jest tłok i układ korbowy, do tego zawory (różnie napędzane) i układ odpowiedzialny za wtryskiwanie paliwa - z czasem zmieniały się tylko: liczba obrotów, stosunek średnicy tłoka do skoku, komory spalania, liczba zaworów na cylinder no i ciśnienie wtrysku i obecna wszędobylska elektronika (i tak prawdę mówiąc moim zdaniem to ta elektronika poprostu ułatwiła całą sprawę no bo jak jest tam komputer to tylko nowy soft i już mocniejszy silnik czy też z inną charakterystyką - pozostaje jeszcze kwestia zawodności elektroniki opartej na krzemnie i miedzi ;-))). Od początków silników diesla zawsze toważyszyły im różnego turbiny (turbo, comprex, sprężarki mechaniczne wszelkiej maści, etc...) więc dla mnie to żadna rewolucja. - Jak by się dobrze przyjrzeć najnowszym silnikom to zawsze można sie w nich doszukać odlewów z poprzednich generacji bo nikt nie decyduje się na budowę od zera......

Dla mnie rewolucją było by gdyby któryś z producentów odważył się na silnik np. z obrotowym tłokiem, jakieś ogniwa paliwowe, wodór czy też inne fajne rzeczy o których na codzień się nie czyta..... ;-)))))


Silnik andorii to bliski krewniak silnika zefira z pronaru, a mnie w tych euro 2 inetersuje tylko jedno - czy te ciągniki palą więcej?

#13 Share zetor7441

zetor7441

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Drohiczyn

Napisany 16 grudzień 2007 - 11:48

Euro silniki A nie wiecie moze czy zetor 7745 spelnia te wymogi euro 2

#14 Share tytus

tytus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 46 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2007 - 21:09

Euro silniki http://www.farmer.pl/technika-rolnicza/serwis-czesci-osprzet/spaliny_w_normie,af9cdea271314f265d1e.html

Z tego co wiem, to prowadzone są procesy odroczeniowe z UE nt. wprowadzenia nowej normy IIIa dla niektórych silników.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Euro silniki Dzisiaj, 05:55
  •  

#15 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2007 - 21:41

Euro silniki No ale euro 2 bedą rejestrowane po nowym roku, a tu jakiś dieler belarusa napisał mi że tylko euro 3 będą rejestrowane ;) i ta cała nagonka ze zdrozeją, a kto to w końcu będzie kupował już coraz popularniejsza opinia ze za cene belarusa będzie super jd lub same.

ps. a co z ciągnikami sprowadzanymi czy wogóle nie bedzie można rejestrować czy tylko pierwsza rejestracja np. sprowadzane z holandii nie będą u nas rejestrowane?


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Szkodniki glebowe: co im smakuje? zobacz »